Skocz do zawartości

Klopoty z zaworami gpx 600


hipolfs
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc wszystkim od jakiegos czasu przesladuje mnie klopot z zaworami w moim gpx :biggrin: Sprawa wyglada tak kupilem gpx'a z skrzywionym zaworem. Zawor wymienilem poskladalem wszystko bylo pieknie ale po przejechaniu 500km zaczal glosno cykac kolejny zawor naszczescie sytuacja zdazyla sie pod domem ale niestety tez bylo za pozno po zwaleniu dekla okazalo sie peklo zabezpieczenie zaworu jak poprzednio a na innym cylindrze wykrecila sie nakretka kontrujaca regulacje zaworu. Glowice zrobilem po jakis 50km ten sam problem zaczelo cykac odkrecila sie kontra dokrecilem zlozylem wszystko wspaniale i za jakis czas znowu wywalilo kolejny zawor(peklo zabezpieczenie) wymienilem glowice poprzedni wlascicel dal ja do planowania i wgl nie zakladal. Zlozylem wszystko pieknie dzis zrobilem 50km i znowu ktorys zawor daje znac. Wczesniej podejrzewame ze glowica moze byc wadliwa ew krzywa i dlatego tak sie dzieje. Teraz ten sam problem na drugiej glowicy i zwatpilem we wszystkie moje teorie. Wiec moze wy panowie rzucicie jakis pomysl? Ogolnie silnik jest w idealnym stanie tylko te zawory. Ogolnie nie wiem czy to normalne ale moj silnik kreci 14500rpm wg oryginalnego obrotomierza a wg elektronicznego niecale 14500 mojego ojca gpz wkrecal tylko do 12500. Problem z zaworami pojawil sie prawie zawsze jak przeciaglem go na biegach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprezyny nie problem oczywiscie :) odkrecanie na czerwone pole to u mnie rzadkosc byla 99% jazdy to max 7000 rpm i zmiana biegu :) tylko pytanie po co ten silnik tyle kreci skoro lepiej tego nie przekraczac przelecialem internet kila razy i jestem pierwsza osoba co ma takie problemy w tym modelu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprezyny nie problem oczywiscie :) odkrecanie na czerwone pole to u mnie rzadkosc byla 99% jazdy to max 7000 rpm i zmiana biegu :) tylko pytanie po co ten silnik tyle kreci skoro lepiej tego nie przekraczac przelecialem internet kila razy i jestem pierwsza osoba co ma takie problemy w tym modelu

 

w stanach koszt nowych sprężyn to ponad 350$ i jeżeli to nie jest dla Ciebie problem to wymieniaj i możesz ponownie przekręcać silnik tylko PO CO?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprezyny nie problem oczywiscie :) odkrecanie na czerwone pole to u mnie rzadkosc byla 99% jazdy to max 7000 rpm i zmiana biegu :) tylko pytanie po co ten silnik tyle kreci skoro lepiej tego nie przekraczac przelecialem internet kila razy i jestem pierwsza osoba co ma takie problemy w tym modelu

Nie jestes pierwszy , te piece to przeokrutna kupa i pomyłka technologiczna tak jak niemal wszystko z kawasaki az do lat 90' włącznie . Zdychające gniazda zaworowe , problemy ze smarowaniem , puszczanie kanałów oleju pod wysokim ciśnieiem przez miskę olejową itp.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm tylko po co szukac szczescia w Stanach raczej jest dojscie w PL. W poprzedniej glowicy brakowalo mi elementow do jednego zaworu zastosowalem sprezyny jak i inne czesci od zwyklego skuterka 4t ku mojemu zdziwieniu wytrzymalo gdzie japonskie zabezpieczenie trachlo :) Panie Piotrze nie jestem jakis katem ktory tyra silnik ciagle na czerwonym polu bo motocykl nie sluzy mi do wyzywania sie ale prawda jest taka ze kazdy czasami lubi odkrecic do konca. Drugim razem jak wywalilo mi zawor zrobilem 50km i max 140 jechalem na 6 biegu i ani razu nie przeciaglem silnika i tez kolejny zaworek zaczal sie odzywac Wyprobuje ta metode na tej glowicy

Co do starych kawasaki osoboscie wczesniej mialem dwie stare kawki i rak nie dotykalem do nich procz wiadomych spraw olej swiece :) ojciec mial gpz 600 tez wiele nie ruszal bo sie nie psulo a ten moj zakichany gpx to jedno wielkie nieszczescie :biggrin:

Edytowane przez hipolfs
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehehe chodzilo o to ze lepiej w PL sie rozejrzec :D w sumie od tego skuterka mozna by bylo zastosowac wymiary te same grubosc zwoji tez no i sila scisku ta sama :D Rozbierac nie lubie w koncu chcialbym skoczyc gdzies przejechac bo zaraz pogody braknie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastosowalem raz w drodze wyjatku tylko no i trzymalo ladnie :D sam nie lubie rzezbic ale wtedy to byl wyjatek no i skoro to potrzymalo wiec przyszedl do glowy pomysl zeby zaryzykowac i tak nie mam nic do stracenia ale mniejsza o to :D Zalozmy ze sprezynki oryginalne sa wmontowane jezdze spokojnie jak tylko sie da i problem nadal sie pojawia co wtedy jakie pomysly?

Edytowane przez hipolfs
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozebralem i po sprawdzeniu okazalo sie ze wszystko jest ok z zaworami przekrecilem silnik kilka razy za pomoca klucza nic sie nie blokuje zlozylem silnik gra jak milo :biggrin: winowajca okazala sie pluzowana obejma wydechu :banghead: Modul od skutera mi nie potrzebny w zupelnosci starczy mi to co mam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...