koen Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Witam szukam jakiegoś rozwiązania na zwiększenie udźwigu maksymalnego motoru Kawasaki Versys 650 model 2010. Zgodnie z danymi producenta wychodzi, że można na niego max załadować 180kg. Jeżeli policzę masę dodatków (gmole, kufer centralny pusty, stelaż i inne "mało ważące" dodatki to pozostaje mniej niż 170kg czyli masa dwóch osób w ubraniach (które też trochę ważą). Stąd też pytanie czy da się jakoś zwiększyć udźwig maksymalny bez obawy o uszkodzenie konstrukcji motoru? Jedyne co mi przychodzi do głowy to tankowanie na pół zbiornika czy możliwe dodatkowe 9kg ładunku ale raczej trzeba to traktować jako półśrodek. Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 ja bym się tym nie przejmował200kg to jest pewniak że poniesie, 170kg to mają ładowność chińczyki z marketujedynie właściwości trakcyjne mogą się pogorszyć Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koen Opublikowano 13 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 Ja się jakoś przejmuję, gdyż producent nie wymyślił sobie tych wartości z sufitu. Będąc na serwisie zaproponowano rozwiązanie w postaci wymiany sprężyn w zawieszeniu na HyperPro. Czy takie rozwiązanie rzeczywiście podniesie nośność motoru? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hashman Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 Nośności nie podniesie. Jedynie poprawia trakcje.Druga strona medalu bedzie taka, że niezaładowane moto będzie sztywniejsze. Jeśli dużo latasz z plecaczkiem i załadowany to można by zamontować, ale jeśli w pojedynkę to moim zdaniem szkoda kasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pancur Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 10 kg różnicy nie zrobi ale to był jeden z powodów dla których sprzedałem kawasaki.Trakcja trakcją ale żywotność napędów też przewidziana pod obciążenia.Po wymianie sprężyn zniknie pewnie dobijanie na dziurach bo z twardością się oswoisz. Cytuj https://www.facebook.com/Motocykleradom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koen Opublikowano 21 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Czyli rozumiem, że w pierwszej kolejności powinienem się skupić na regulacji zawieszenia (maksymalne utwardzenie sprężyn) przód/ tył, a jeżeli właściwości trakcji będą nadal niezadowalające zainwestować w zawieszenie, a jeżeli dalej to nie pomoże to pozostaje tylko zmiana pojazdu :( ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozkosmany Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Nie no, można jeszcze kurację odchudzająco-odwykową zrobić :) Sobie i bagażom. Kiedyś brałem tonę bambetli a teraz mieszczę się w 30 kilo dla dwojga. No a sami też za wiele nie ważymy (po wielkich bojach z wlasnym obżarstwem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 zafundować pannie/pani prawko i motocykl trzeba ;) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.