Mario_PL Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Witam Macie może jakieś patenty na to , żeby dźwignia sprzęgła chodziła troszkę lżej. Potrzebuje w moim GSX-R usprawnić jakoś lekkość wciskania dźwigni , przesmarowałem już link napsikałem jakiegoś środka do smarowania ale niestety mało co to dało .Znajomy mi mówił , że są jakieś urządzenia montowane chyba do uchwytu klamki które powodują jakby , że powstaje większa dźwignia i tym samym klamka chodzi lżej , ale nie moge nigdzie tego znaleźć. Niestety dwa miesiące temu uległem wypadkowi w pracy i amputowano mi częściowo dwa palce w lewej ręce . Teoretycznie jestem wstanie wcisnąć sprzęgło ruszyć itp , ale w jakiejś troche dłuższej trasie niestety użytkowanie sprzęgła staje się już dość mocno kłopotliwe , nie wspominając o jeździe po mieście :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 jeśli linka była teflonowa i zapakowałeś tam smaru to możesz ją wyrzucić jedynie wymiana na nową (z teflonem) rozwiąże problem, i nie smarować takiej linki Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niwy Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Zawsze można spróbować przesunąć całą klamkę bliżej środka kiery żeby wciskać za klamkę bliżej "kulki" większa dźwignia powinno być lżej. Poza tym do zmiany biegu nie trzeba wciskać klamy do oporu. Nowa linka również powinna coś pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 http://allegro.pl/easypull-wspomaganie-sprzegla-easypull-i4366379725.html Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 baba tylko to urządzenie jak dla mnie tu chciałbym podjąć zdrową dyskusję! powoduje mocne efekty uboczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Zawsze można spróbować przesunąć całą klamkę bliżej środka kiery żeby wciskać za klamkę bliżej "kulki" większa dźwignia powinno być lżej. Poza tym do zmiany biegu nie trzeba wciskać klamy do oporu. Nowa linka również powinna coś pomóc.Raczej wygiąć klamkę , paluchami tak łatwo końca nie złapiesz. http://allegro.pl/easypull-wspomaganie-sprzegla-easypull-i4366379725.htmlTrza dobrze wyregulować naciąg i często go poprawiać , mniejsza siła = mniejszy ruch za dźwignią . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makumba Opublikowano 29 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 Witam. Możesz jeszcze poeksperymentować z ułożeniem samej linki, tj. puścić ja tak aby miała jak naj mniej zagięć. Kiedyś w GSX 600F kolegi to trenowałem różnica była odczuwalna. Możesz również przerobić układ na hudrauliczny, jak w GSX-R 1100. Pozdrawiam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 MAGURA robi zestawy , zastepujace linkowe sprzeglo hydraulicznym , kosztuje to nie malo , efekty niestety nie sa mi znane.... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Hydraulika wcale nie musi chodzić lżej od linki. Świeża linka do podstawa.Easy pull, nie używałem. Będzie mniej wysprzęglać, ale jeśli nie będzie problemów ze znalezieniem luzu, to nie ma to znaczenia. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.