Skocz do zawartości

Patent na sprzęgło


Mario_PL
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Macie może jakieś patenty na to , żeby dźwignia sprzęgła chodziła troszkę lżej. Potrzebuje w moim GSX-R usprawnić jakoś lekkość wciskania dźwigni , przesmarowałem już link napsikałem jakiegoś środka do smarowania ale niestety mało co to dało .Znajomy mi mówił , że są jakieś urządzenia montowane chyba do uchwytu klamki które powodują jakby , że powstaje większa dźwignia i tym samym klamka chodzi lżej , ale nie moge nigdzie tego znaleźć. Niestety dwa miesiące temu uległem wypadkowi w pracy i amputowano mi częściowo dwa palce w lewej ręce . Teoretycznie jestem wstanie wcisnąć sprzęgło ruszyć itp , ale w jakiejś troche dłuższej trasie niestety użytkowanie sprzęgła staje się już dość mocno kłopotliwe , nie wspominając o jeździe po mieście :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli linka była teflonowa i zapakowałeś tam smaru to możesz ją wyrzucić

 

jedynie wymiana na nową (z teflonem) rozwiąże problem, i nie smarować takiej linki

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze można spróbować przesunąć całą klamkę bliżej środka kiery żeby wciskać za klamkę bliżej "kulki" większa dźwignia powinno być lżej. Poza tym do zmiany biegu nie trzeba wciskać klamy do oporu.

Nowa linka również powinna coś pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze można spróbować przesunąć całą klamkę bliżej środka kiery żeby wciskać za klamkę bliżej "kulki" większa dźwignia powinno być lżej. Poza tym do zmiany biegu nie trzeba wciskać klamy do oporu.

Nowa linka również powinna coś pomóc.

Raczej wygiąć klamkę , paluchami tak łatwo końca nie złapiesz.

 

Trza dobrze wyregulować naciąg i często go poprawiać , mniejsza siła = mniejszy ruch za dźwignią .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Możesz jeszcze poeksperymentować z ułożeniem samej linki, tj. puścić ja tak aby miała jak naj mniej zagięć. Kiedyś w GSX 600F kolegi to trenowałem różnica była odczuwalna. Możesz również przerobić układ na hudrauliczny, jak w GSX-R 1100.

 

Pozdrawiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MAGURA robi zestawy , zastepujace linkowe sprzeglo hydraulicznym , kosztuje to nie malo , efekty niestety nie sa mi znane....

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hydraulika wcale nie musi chodzić lżej od linki. Świeża linka do podstawa.

Easy pull, nie używałem. Będzie mniej wysprzęglać, ale jeśli nie będzie problemów ze znalezieniem luzu, to nie ma to znaczenia.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...