shd Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Widziałem podobne tematy, ale nadal wydaje mi się sensownym utworzenie nowego wątku. Mam Yamahę XJ6 Diversion 2011. Jeżdżę po drogach od +- 2 miesięcy ( 5 tys. km ) i miałem jedną glebę ( przy której zagiąłem przekładnię zmiany biegów ). Zdażyło mi się niedawno kilka razy wbić "luz" przy podnoszeniu z 4 na 5. Kilka razy też miałem problem ze zmianą biegu ( zbicie z 3 czy coś w ten deseń ). 1) Czy mam się obawiać?2) Mogę poczekać do następnego przeglądu ( drugie 5k km. ), a może pędzić jak najszybciej do serwisu? Na amatorskie "oko" oprócz samej dźwigienki, nie dostrzegam problemów, ale moje oko to niekoniecznie wykładnia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 a zrob to bez sprzegla i zobacz czy cos sie zmienia. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Myślę raczej to wina sposobu przebijania biegów musisz dobrze oswoić sie z maszynąDruga opcja malo prawdo podobna że podczas gleby szarpnięcie gałką zmiany biegów narobiło jakiejś szkody w zmieniaczu Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Olej kiedy był zmieniany? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shd Opublikowano 17 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 (edytowane) a zrob to bez sprzegla i zobacz czy cos sie zmienia.Nie zdarza się to często ale kilka razy spróbuję. Olej kiedy był zmieniany?Olej podczas ostatniego przeglądu, czyli jakieś 3 tygodnie temu ( po 1 tys. ) Edytowane 17 Czerwca 2014 przez shd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beasdazel Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Rok temu miałem Yamaya'ę XJ750J Maxim... czyli prekursor Twojej. Tak się składa, że rownież z miałem neutral pomiedzy 4 a 5 (skrzynia 5-cio przekładniowa). Lecz tylko przy delikatnym "podniesieniu/zbiciu" biegu, przy energicznym/zdecydowanym wrzuceniem nigdy to mi się nie przytrfiło. Również się zastaniawiałem co to za jaja. Moja Yamaha niegdy nie zaliczyła zadnej gleby, więc może jest to jakieś dziwne rozwiązanie koncernu Yamaha... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 wystarczy przestawić dźwignię zmiany biegów w dół a problem sam zniknie jeżeli zmieniasz zdecydowanie Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.