erykkyre Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 Witam!!Mam problem z kawasaki klr 600 które spalił mi już dwa statory i nie wiem co może być przyczyną???Czy to może być problem z regulatorem napięcia czy coś innego. Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 tzn. jak? Spalił ci się jeden, zakładasz drugi i nie sprawdzasz chociażby napięcia w instalacji?? Poza tym masz na górze temat o braku ładowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 15 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Napięcie w instalacji było sprawdzane bo motocykl stał w serwisie bo sam nie mogłem zdiagnozować problemu niby jakaś iskra była ale słaba, a z drugim statorem to było tak motocykl jeździł do końca pewnego razu podeszłem do kawy i odpaliła pochodziła 3 sekundy i zgasła wymieniłem stator i znowu gada.Ale co może być przyczyną że pali statory po około 100 km jazdy??? :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Oddaj motocykl nie do serwisu tylko do elektryka który czuje sprawę w tym momencie bez rzetelnych pomiarów nie jestem w stanie pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Trza zmierzyć pobór pradu przez regulator na każdej fazie - sprawny amperomierz i mierzysz na jałowych i w okolicach 5000obr .Czy pali cały stator czy tez tylko któres fazy ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 16 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Pali tylko dwie największe zwoje(cewki) robią się czarne i iskra jest sporadycznie i bardzo słaba.Jeszcze jedno pytanko wylewając olej z silnika był czarno-grafitowy czy ma coś z tym wspólnego olej był wymieniony 100 km wcześniej wlany był motul 10w40 półsyntetyczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Znaczy się cewki które zasilają moduł ? Wrzuć fotę . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 17 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 te dwie zaznaczone na czerwono są to główne i one się palą ogólnie widać czarne ślady na nim.Mechanik mi mówił że mogło być gdzieś przebicie bo aż olej spaliło był czarny jak noc listopadowa :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Zbyt duży pobierany jest prąd z tych cewek, sprawdź koło magnesowe czy czasem nie jest uszkodzony mechanicznie magnes. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 18 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 Tak podejrzewałem że może być też wina w kole magnesowym bo wcześniej jeździłem na innym kole magnesowym i nic się nie działo jak zmieniłem koło (bo miałem taką potrzebę) to właśnie po 100 km paliło uzwojenie.Zmienie na tamto i zobaczymy co będzie się działo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 Zmierz napięcie na wyjściu tych uzwojeń modułu oraz uzwojeń alternatora na obenym kole i na tym które założysz . Będzie jakiś punkt zaczepienia czy to koło czy uzwojenie. Ale faktycznie - słabsze magnesy = niższe napięcie zasilające moduł , większy prad potrzebny dla zachowania tej samej mocy pobieranej przez moduł . Większy prad - większe obciążenie , być może ponad normę aż do spalenia. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 Janosik magnesy pękają to częsty problem w KTMie np. w tym motocyklu może być analogia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 8 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Witam! Zrobiłem już 220 km i kawa śmiga :crossy: przyczyna leżała po stronie koła magnesowego DZIĘKI ZA ODPOWIEDZI :biggrin: A mam jeszcze jedno pytanie czy klr z reguły chodzi głośno chodzi mi o to że jak jadę to na niższych obrotach tak do 4 tyś słychać dość głośne dudnienie powyżej 4 tyś obr cichnie :blink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Taka charakterystyka dużego singla. Staraj się nie schodzić poniżej 4 tys. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 8 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 ok cały czas się staram nie chodzić :biggrin: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.