Crovcia Opublikowano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 Siemka mam pytanko, jaką mocą dysponuje owy ktm? Czy to jedzie czy tylko się turla? Czy z przesiadki 250 2t na takiego będzie mi strasznie brakowało mocy? Jak jest z remontami ile trzyma silnik? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 Zależy który rok ten poniżej 2008 to straszny muł w porównaniu do 250 2T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crovcia Opublikowano 15 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 a czesci drogie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Części jak w każdym 4T jak coś "wybuchnie" to bez 3k zł nie masz co zaczynać remontu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crovcia Opublikowano 16 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 no a ile zrobie bez remontu powinienem zrobić (załóżmy że kupiłem po remoncie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 3k to bez wybuchu. Jak z wybuchem to 5-6. Około 50 godzin do wymiany tłoka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 no a ile zrobie bez remontu powinienem zrobić (załóżmy że kupiłem po remoncie)Zakładanie/wierzenie że kupiłeś po remoncie kończy się 5k w remont :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crovcia Opublikowano 18 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 serio ? kolega jezdzi exc 450 i jakoś tak nie ma, a nie które ktmy mają zrobione po 200-300 mth bez remontu i nic nie wybuchło :Oto nie lepiej juz honda crf 250?albo full crossa , np sxf? który najlepszy? (4t) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 300mth :d wybuch juz wkrótce pozdrów jego korbowód:d. A tak na poważnie można jeździć i jeździć, mozna jeżdzić jak pi*** i zrobobić 500 mth a mozna jezdzić pro i zrobic wybuch po 100 mth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crovcia Opublikowano 19 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 ja raczej nie jezdze jak zawodowiec, tylko normalnie. tak ogólnie to gdzie trzeba dać to daje a gdzie nie to normalnie. Bo zależy mi na moto które miało by lampe z przodu... tylko ktm exc 250 4t mi wpada, a tak to żadnego innego nie widze.. A co wy na honda crf 250? części tańsze od ktma?albo yamaha wr250f? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 (edytowane) serio ? kolega jezdzi exc 450 i jakoś tak nie ma, a nie które ktmy mają zrobione po 200-300 mth bez remontu i nic nie wybuchło :O na stary silnik rfs to żaden przebieg, spokojnie wytrzymują 2x tyle jak się dba o olej, luzy zaworowe i filtr powietrzaA co wy na honda crf 250? części tańsze od ktma? kolega ma crf250x chyba 08 i jest OK, częsci nie są drogie, duzo zamienników, natomiast o uzywanych tanich częsciach jak do kata zapomnij Edytowane 19 Czerwca 2014 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crovcia Opublikowano 19 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 właśnie sam niewiem.. Honda crf 250 to chyba najlepszy wybór a którego roku szukac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 na stary silnik rfs to żaden przebieg, spokojnie wytrzymują 2x tyle jak się dba o olej, luzy zaworowe i filtr powietrza Coś mi się nie chce wierzyć. No chyba, że pyrkania po lesie. A crf wersja x to dobry wybór, tylko nie pomyl z wersją R, bo to jest cross. No i nie porównuj 450 z 250. Bo ćwiartki mają żywotność mniej więcej dwa razy mniejszą od 450. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 Coś mi się nie chce wierzyć. No chyba, że pyrkania po lesie. kolego to nie jest kwestia wiary tylko doświadczenia, te sprzęty są u nas najpopularniejsze choc wypierają je nowsze katy, znam co najmniej 5 osób ktore po kilkunastu tys km (ponad 500h) rozebrały silnik i tłok trzymal fabryczne wymiary, wystarczylo wymienic pierscienie (dla świetego spokoju), moj ma ponad 150h tylko u mnie, a cholera wie ile wcześniej (poprzednik twierdzi ze wymienił tylko rozrząd) i nic nie wskazuje zeby trzeba go bylo remontowac, oleju nie pali, sprzęgło sobie klekoce, moc okrutna, a czy ktos pyrka czy nie pyrka to nie mi oceniac ale gdy jakis endurzysta wychowany na plasko-nizinnych terenach do nas zawita to zwykle ma nietęgą minę :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crovcia Opublikowano 23 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 haha słuchajcie które moto z 4t wybralibyście yzf, rmz , kxf ,crf, sxf ? mówimy o roku 2006-2008albo czy z 250tki 2t poradze sobie z 450 4t? i co trzeba robic koszty itpa i czy lampe mozna montowac jakos?a jeszcze jedno yamaha wr 450f? jak to chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.