Skocz do zawartości

dwusuw


szkudnik4
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zależy od tego, co to dokładnie za maszyna... W dwusuwie liczą się raczej obroty, by nie były zbyt niskie. Przesadnie wysokie również szkodzą. ;) Przynajmniej mnie tak starsze maszyny nauczyły, w nowych teraz jakieś tam dozowniki oleju mają i - o ile wiem - wtedy to już wsjo rawno jak leci. Wueski raczej nie oszczędzałem, leciałem ile mocy było, a silnik żył i miał się dobrze. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś ci naoopowiadał jakiś urban legends i coś podchwyciłeś tylko nie wiesz co :D

 

W tdr 125 masz zwykły elastyczny niewysilony 2T i stosujesz te same zasady co przy 4T -nie jedziesz na końcu czerwonego pola , ani na początku obrotomierza i tyle.....

 

czy 100km/h możesz jechać w trasie to kwestia przełożenia , u mnie kumpel miał dt 125 co miała tak skrócone przełożenia że przy 100km/h miał 12 tys obr :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedna ważna rzecz mi się przypomniała-tdr 125 jak dobrze kojarzę to silnik DT 125 który nie ma kopniaka tylko sam rozrusznik elektryczny(jeśli źle piszę niech ktoś poprawi )więc zwróć uwagę od jakich obrotów ładuje instalacja, żebyś po zatrzymaniu się na siku i zgaszeniu nie musiał palić na popych :D

 

W np crm 125 , ładowanie akumulatora było dopiero od 5 tys obr , jak jechałeś długą trasę trzymając (5 tys obr dla 125 2T to nie jest jakaś zbrodnia ) to akumulator padał...

 

Ogólnie fora typu ,,Mam A1 , lece na kole zdobęde dziewoje'' mówią że nie powinno się długo utrzymywać silnika na obrotach niższych od obrotów rezonansu które operują gdzieś koło 7 tys obr dla większości 125 2T(mówie o nowoczesnych 125 2T z membraną i zaworem wydechowym typu dt czy kmx a nie o wsk czy iżu :D ) , bo zawala wydech i głowicę nagarem , z drugiej strony dla mnie trzymanie 8 czy 9 tys obr jak masz do przejechania 100km to strata paliwa chyba że w grę wchodzi lans czy kobieta :D

 

5-7 tys w trasie , co jakiś czas porządnie przedeptać na kilku biegach po czerwonym żeby odmulić i tyle filozofi..

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamierzam jeździć turystycznie dwutaktem i czy mi ktoś może wytłumaczyć czy to zdrowe dla silnika (stała prędkość np.100 km/h) jak nie to co robić?

 

2T ma spore spalanie,więc moim zdaniem nie nadaje się do turystyki. Lepszy będzie 4T

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...