grizzli Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 (edytowane) W suzuki dr 600 lata osiemdziesiąte (palona z kopki) po regulacji luzów zaworowych bardzo szybko znikają luzy zaworowe na zaworach wydechowych, ssące pozostają ok. Ktoś miał taki przypadek?Problem z gniazdami zaworowymi? Edytowane 4 Czerwca 2014 przez grizzli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 wymień zawory a nowe i problem zniknie sam a gniazda zostaw w spokoju bo Cię przeżyją Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 4 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 (edytowane) Czyli zawory na przylgniach zrobiły się miękkie, jeśli kombinuję w dobrą stronę. :)Dzięki. Edytowane 4 Czerwca 2014 przez grizzli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 przegrzane zapadają się coraz głębiej w gniazdo Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 i zrob regulacje gaznika, bo jesli to ta DRka co po Poznaniu z czerwonym kolankiem lata to problem powroci... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 4 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Ta ma niemieckie blachy. I po zwleczeniu z reichu za duzo nie polatała, bo krótko po tym zdążyła się wy**ać. Ale dzięki za info o gażniku. Może rzeczywiście ganiała na ubogo. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 5 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 (edytowane) Głowica zdjęta. Niestety, wyjechało gniazdo zaworowe. Edytowane 5 Czerwca 2014 przez grizzli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 wlasnie mialem pisac ze w Dr gniazda zaworowe leca - koles mial to samo w DR 600, szukanie sprawnej glowicy ...powodzenia ,igla w stogu siana i to zlota igla ... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Głowica zdjęta. Niestety, wyjechało gniazdo zaworowe. pokaż kilka fotek tych gniazd Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 5 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 (edytowane) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/177d3bf34a77a3dc.htmlJak silnik był jeszcze w całości, nie trzymał obrotów i nagle gasł, ale palił na strzała. Im był cieplejszy, tym było gorzej. Do tego chwilowo mocno przydymiał niespalonym paliwem. Ale sprężanie miał cały czas. Przynajmniej w czasie pomiaru. Bo musiał gubić je w czasie pracy, wtedy dymił i pewnie dlatego zdychał. :)Gniazdo zaworowe, ponieważ latało lużno, wklepało material głowicy w siodle gniazda, w związku z czym gniazdo wpada głębiej. Zastanawia mnie jeszcze fakt, że drugie gniazdo jest całe, a luzy się kasowały na obydwu zaworach. Ale być może drugi zawór jest przegrzany i dlatego tak się dzieje. Wcześniej był pęknięty króciec gażnika i pewnie to była przyczyna zbyt ubogiej mieszanki i wzrostu temperatury spalin. A skutek jest na zdjęciu.Głowicę oglądał szlifierz. Twierdzi, że jest ona z gatunku "gniotsa, nie łamiotsa", czyli jest masywna, ma wszędzie duży naddatek materiału, nie jest popękana, w związku z czym może się podjąć dorobienia i osadzenia nowego gniazda zaworowego. Temat do przemyśleń, ale ostateczną decyzję i ryzyko musi podjąć właściciel, bo kupno dobrej używki rzeczywiście chyba proste nie będzie.Wasze zdanie? Edytowane 5 Czerwca 2014 przez grizzli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Czyli nie wybite gniazda tylko z powodu przegrzania wypadło gniazdo zaworowe.Jeżeli potrafi to zrobić zgodnie ze sztuką to nie ma przeciw wskazań ale do tego potrzebny jest termos z ciekłym azotem. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 5 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 (edytowane) Szlifierz wspominał o tym, że gniazdo zrobi 0,2 mm większe niż otwór w głowicy i wciśnie. Korzystam z jego usług już wiele lat i nigdy nie było zonka. Zobaczymy, jaki będzie efekt naprawy, jeśli do niej dojdzie. O wynikach poinformuję. :) Edytowane 5 Czerwca 2014 przez grizzli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Tylko, ze przy wciskaniu na zimno w wyniku naprezen moze peknac glowica, jesli nie bedzie to widoczne golym okiem, to moze zrobic sie mikropekniecie ktore wyjdzie w praniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Szlifierz wspominał o tym, że gniazdo zrobi 0,2 mm większe niż otwór w głowicy i wciśnie. Korzystam z jego usług już wiele lat i nigdy nie było zonka. Zobaczymy, jaki będzie efekt naprawy, jeśli do niej dojdzie. O wynikach poinformuję. :) zmień szlifierza Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 zamiast kombinować z wkładaniem gniazda zaworowego co zapewne skończy się nie najlepiej i wtedy jeszcze większymi kosztami pomyśl co może się stać z silnikiem jeśli gniazdo wyleci lub pęknie :) lepiej pogmerać w internecie i poszukać drugiej głowicy :) ja mam jednego zaufanego speca od tych spraw i zawsze mi powtarza że jeśli japoniec coś zrobił i potem to się rozwali to nigdy się tego nie robi tylko kupuje drugie bo jakiekolwiek naprawy cudowanie to jedna wielka loteria gdzie najczęściej prowadzi do punktu wyjścia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.