Szycha998 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Witam remontuje starą Gazele zrobiłem już wszystko wiec nadszedł czas na odpalenie, z kopa nic po ok godz biegania z nią zapaliła przejechałem może z 50 m i zgasła,sprawdzałem paliwo dochodzi, iskra jest dobra potem sprawdziłem kompresie a tu tylko 1 bar pierścienie założyłem nowe i simeringi, rys na cylindrze nie widać jest ok 0,5 mm luzu pomiędzy tłokiem a cylindrem ale tak chyba powinno być, głowica uszczelniona nie wiem jaka możne być przyczyna braku kompresji? z góry dzięki za pomoc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 zalej olejem w cylinder i wtedy zmierz jak sie podniesie kompresja to pierscienie puszczaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szycha998 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 robiłem tak i nadal to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 to gdzies masz przedmuch zobaczy uszczelki8 pod głowica i cylindrem o raz simeringi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szycha998 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 simeringi są na 100% dobre, pod cylindrem jest sylikon wysokotemperaturowy wiec raczej jest szczelne a pod głowica jest blaszka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 no to cudów nie ma gdzies nie jest szczelne albo komora korbowa pusicila i cisnienie ucieka do skrzyni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szycha998 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 w jednym pierścieniu miałem lekko zamek pęknięty może to? ale przez zamek nie odpalił by w ogóle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Witam remontuje starą Gazele zrobiłem już wszystko wiec nadszedł czas na odpalenie, z kopa nic po ok godz biegania z nią zapaliła przejechałem może z 50 m i zgasła,sprawdzałem paliwo dochodzi, iskra jest dobra potem sprawdziłem kompresie a tu tylko 1 bar pierścienie założyłem nowe i simeringi, rys na cylindrze nie widać jest ok 0,5 mm luzu pomiędzy tłokiem a cylindrem ale tak chyba powinno być, głowica uszczelniona nie wiem jaka możne być przyczyna braku kompresji? z góry dzięki za pomoc :) Luz między tłokiem a cylindrem powinien dla tego silnika wynosić 0,1-0,12 mm, więc na pytanie o przyczynę odpowiedź już masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szycha998 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 a więc robić szlif tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Luz między tłokiem a cylindrem powinien dla tego silnika wynosić 0,1-0,12 mm, więc na pytanie o przyczynę odpowiedź już masz. To dlaczego w serwisówce jest podane 0,05-0,07 mm ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 To dlaczego w serwisówce jest podane 0,05-0,07 mm ??Masz rację, to wartości nominalne. Podałem wartość maksymalnego dopuszczalnego luzu przy którym silnik jeszcze będzie pracował ale kwalifikuje już go do naprawy. Jak mnie w szkole uczono 0,5 to 10 razy większy luz niż 0,05 mm.Tak czy inaczej luz między tłokiem a cylindrem najprawdopodobniej jest za duży, ale to trzeba by zweryfikować poprzez pomiar cylindra średnicówką i tłoka mikrometrem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szycha998 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 do mierzenia mam tylko suwmiarkę. A wiec co radzicie robić szlif czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlimaxDJ Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Przecież szlif cylindra i nowy tłok nie kosztują majątku,więc ja bym się nawet nie zastanawiał nad tym przy remoncie silnika,chociażby po to,żeby uniknąć potem takich przykrych niespodzianek :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.