Skocz do zawartości

Honda XR 600 - regulacja zaworów


Rekomendowane odpowiedzi

Honda jest z 88r, przeszła właśnie wymianę uszczelki pod głowicą.

Mam pytanie, ustawiłem zawory; ssące 0.05, a wydechowe 0.10, tak jak zaleca serwis, czy wkładając szczelinomierz ma on siedzieć tam dosyć ciasno tak że w miarę ciężko ( ale bez siłowania się ) się go wyciąga, czy ma być tam w miarę luźny tak że można nim poruszać w szczelinie ?

 

I jeszcze jedno czy pomiaru dokonuje się pomiędzy dźwigienkami, czy pomiędzy dźwigienką a czopem zaworu ?

 

Mam tyle pytań bo ustawiłem te zawory opierając się na tym filmiku, ale są chyba zbyt luźno bo słyszę wyraźne ich stukanie, a wcześniej tego nie było.

 

Edytowane przez Przemal XR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Listek szczelinomierza należy włożyć miedzy dźwigienkę a zawór i ma stawiać lekki opór. Powinno dać się nim poruszać w te i z powrotem z lekkim oporem. Czy po ustawieniu luzów obróciłeś walem kilka razy zanim ponownie zrobiłeś pomiar?

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wedlug manuala 0.10 na ssaniu i 0.21 na wydechu - to sa dane z manuala ktorego mam na kompie ...

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...