Mly96 Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 dwa tygodnie temu założyłem nową uszczelkę, bo ubywało płynu, po paru dniach z nową stało się dokładnie to samo, wie ktoś co może być przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 krzywa głowica,nieodpowiedni moment dokręcania lub uszczelka do doopy Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 i puszczająca szpilka ;) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mly96 Opublikowano 28 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 jak ostatnio wymieniałem to nie pozbyłem się starego silikonu, nowego nie dawałem w ogóle bo podobno nie wolno, nie wiem czy to też może mieć wpływ.W takim razie co mam z tym teraz zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 jak ostatnio wymieniałem to nie pozbyłem się starego silikonu, nowego nie dawałem w ogóle bo podobno nie wolno, nie wiem czy to też może mieć wpływ.W takim razie co mam z tym teraz zrobić? oddać do mechanika lub przeczytać kilka książek o mechanice, kupić kilka narzędzi i poprawnie wykonać tą skomplikowaną operację Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mly96 Opublikowano 28 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 dobrego mechanika to tu nie znajdę, kiedyś oddałem moto żeby wymienili simering od strony sprzęgła, całe wakacje byłem bez motocykla, a jak przyjechałem po niego to się okazało, że jedyne co potrafili zrobić to spuścić płyn z chłodnicy i olej......Planowanie głowicy i ewentualnie cylindra wystarczy? Oczywiście potem nowa uszczelka bez silikonu, tylko jak mocno to skręcić żeby było dobrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Jest książka Manual book dla tego modelu i tam znajdziesz momenty dokręcania wszystkich śrub w silniku i nie tylko Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mly96 Opublikowano 29 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 ok, wyślę głowicę na planowanie, cylek chyba też, a co z tymi szpilkami? Jak sprawdzić czy to ich wina i ewentualnie naprawić? I czy jeśli wyrzuca płyn przez odpływ zbiorniczka wyrównawczego to na pewno upg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 95% Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Stawiałbym na uszczelkę. Ja w DT 125 te tanie też wymieniałem po tygodniu. W końcu kupiłem porządna i problem zniknął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 ok, wyślę głowicę na planowanie, cylek chyba też, a co z tymi szpilkami? Jak sprawdzić czy to ich wina i ewentualnie naprawić? I czy jeśli wyrzuca płyn przez odpływ zbiorniczka wyrównawczego to na pewno upg? Pomierzyć długość i porównać z serwisówką.Wyciągniętej szpilki już nie naprawisz. Jedynie kupno nowych Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mly96 Opublikowano 30 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 nowych nie dostane już nigdzie (może i ktoś załatwi, ale będzie to pewnie koszt połowy tego co dałem za moto) wina taniej uszczelki, być może, ale wątpię, a dać 150 za uszczelki atheny z którymi stanie się to samo to raczej mało opłacalne. Co polecacie zrobić? Nie mam tu żadnego mechanika motocyklowego, do samochodowych nie oddam bo mam złe wspomnienia i jestem pewny, że znowu nic nie zrobią. "Pomierzyć długość i porównać z serwisówką.Wyciągniętej szpilki już nie naprawisz. Jedynie kupno nowych" Czyli za nic w świecie nie wyciągać? Jak pomierzę i okaże się, że wymiary się nie zgadzają to co dalej? I jeszcze jedno pytanie bo tak myślę o tym co napisał bartek85 - skoro przez parę dni płyn normalnie był, nie ubywało go to może faktycznie uszczelka słabej jakości, z drugiej strony co można zrobić źle w takiej uszczelce... Przecież i te atheny i ta jest z aluminium, więc jak to może być że jedna przepuszcza a druga nie?Myślę też o korku chłodnicy, może z nim coś nie tak? Jak trochę pojeżdżę i się zagrzeje mocno to z tego odpływu leci woda z powietrzem, takie bańki się robią..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 bo waliło spalinami do układu i gotowało płynabo zrobisz raz i porządnie albo się będziesz paprał do samej sprzedażyjak nie masz $$ to nie oszczędzaj bo wydasz przynajmniej 2x tyle niż to warte głowice i cylinder wyczyścić, szpilki sprawdzić czy gwinty ok, założyć dobre uszczelki, skręcić momentem i jeździć Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mly96 Opublikowano 31 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 wiem, nie zamierzam oszczędzać bo póki co to będzie mój jedyny środek transportu, a jak ja kupię coś innego to go pewnie zostawię dziewczynie, wyczyszczę to wszystko tak jak napisałeś, z tego co kojarzę gwinty były dobre, zero obrobienia itd, uszczelki zamówię z atheny, ale nie mam znowu jak skręcić żeby było dobrze :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 (edytowane) Masz już serwisówkę do niej ?Tam będzie napisane jak to dobrze zrobić Edytowane 31 Maja 2014 przez zikowski Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.