R.Y.B.A Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Cześć Musiałem wyczyścić zbiornik paliwa w moim Volvo. Po ponownym podłączeniu i zalaniu paliwa auto nie chce odpalić .Wymieniłem filtr paliwa , zalałem go paliwem jednak auto nie chce nawet załapać . Pokręciłem trochę silnikiem ale dałem sobie spokój. Nie mam koncepcji czemu nie chce odpalić, dobrze myślę że komputer mógł złapać jakiś błąd i odcina zapłon ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Tutaj musisz poluzować nakrętki aby odpowietrzyć wtryski. Po poluzowaniu krecisz aż będzie tryskac diesel. Najlepeij we dwóch. Jeden kręci na zawołanie a drugi luzuje pojedyńczo i zakręca. Jak silnik zaskoczy to możesz darować sobie resztę.Uważaj na oczy ;) Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Ryba , a pompowałes ręczną pompką (taka płaska grucha zaraz za wtryskami ) ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Spróbuj jak mówi Monter. Ewentualnie pruśnij do filtra powietrza samostartu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.Y.B.A Opublikowano 25 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Nic nie popiernicze z tymi wtryskami ? Ciekawe dla mnie jest to ze silnik po dluugim kręceniu nawet nie prcynał.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Nic nie zepsujesz. Klucz pewnie 17 i do dzieła! Tapnięte z Xiaomi Red Rice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 (edytowane) Może zacznijmy od początku-dlaczego musiałeś czyścic zbiornik? Może tu mamy częściową odpowiedz na Twoje pytanie.Z tym samostartem bym tak radośnie nie podchodził. Bo jeśli się nie wie, jak to zrobić, może wyjść całkiem niezły bałagan.Jeśli puściłeś układ wtryskowy na sucho, być może stoją już wtryski. Odpowietrzanie takiego układu to szereg kroków w odpowiedniej kolejności. Poluzowanie nakrętek na rurkach wysokiego ciśnienia nie wystarczy. To nie jest diesel o starej konstrukcji. Edytowane 27 Maja 2014 przez grizzli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Może zacznijmy od początku-dlaczego musiałeś czyścic zbiornik? Może tu mamy częściową odpowiedz na Twoje pytanie.Z tym samostartem bym tak radośnie nie podchodził. Bo jeśli się nie wie, jak to zrobić, może wyjść całkiem niezły bałagan.Jeśli puściłeś układ wtryskowy na sucho, być może stoją już wtryski. Odpowietrzanie takiego układu to szereg kroków w odpowiedniej kolejności. Poluzowanie nakrętek na rurkach wysokiego ciśnienia nie wystarczy. To nie jest diesel o starej konstrukcji.Wystarczy w zupełności a tekście o puszczonym układzie wtryskowym na sucho odnoszę wrażenie, ze piszesz z teorii... Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Nie pisze z teorii bo sam zablokowałem 4 wtryski w mondeo ;) Ja używam do tego gruchy na spreparowanym wężu te gruchy w samochodzie zwykle są w debilnym miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Po wymianie samego filtra musiałem ze 2 minuty pompować gruchą ale franca pykneła od razu . A ta grucha jest w stanie zalać (odpowietrzyć)całą linie od zbiornika aż po pustą listwię z pompą CR czy to grubsza sprawa i trza robic jak Monter przykazał albo więcej ? Filtr napełniła bez problemu. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Nie pisze z teorii bo sam zablokowałem 4 wtryski w mondeo ;) Ja używam do tego gruchy na spreparowanym wężu te gruchy w samochodzie zwykle są w debilnym miejscu.Ale ten układ nie jest suchy. Ale dobrze wiedzieć. mi się nie zdarzyło...jeszcze. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 (edytowane) Ale dobrze wiedzieć. mi się nie zdarzyło...jeszcze.Jak ci się zdarzy, tak jak Wuesce, albo mnie, jak wchodziły pierwsze uklady CR w osobówkach, kiedy dopiero poznawałem temat, to wtedy zrozumiesz, o czym mowię.Rozumiem, że zawodowo zajmujesz się dieslem, więc nie będę dyskutować, bo nigdy nie kopię się z koniem. Ale ten układ nie jest suchy.Musisz nauczyć się żargonu, którym operujemy w naszej branży. :) To bardzo ułatwia zrozumienie pewnych pojęć i pomaga w dyskusji, jeśli się oczywiście wie, czego ona dotyczy. odnoszę wrażenie, ze piszesz z teorii...Może rzeczywiście nie powinienem się odzywać. Udzielanie rad, gdy wokół są tabuny znawców, nigdy nie wychodzi na dobre i powoduje tylko niepotrzebne spięcia. :) Edytowane 30 Maja 2014 przez grizzli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 czy to w tym silniku przewód od smarowania turbosprężarki idzie blisko kolektora wydechowego i nagrzewa się na tyle że w środku przypala sie olej, przewód się zatyka i pada turbina ? coś gdzieś czytałem że któryś hdi cierpi na coś takiego, to jak kolega grzebie to by sobie obczaił sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Ten silnik obdarzony jest sitkiem oraz wymiana oleju co 20 000 co jest chorym zagraniem marketingowym. http://allegro.pl/pompka-do-spuszczania-paliwa-gruszka-2x-waz-i4202116494.html taka gruszka tylko nie na 2 metry tylko w sumie na metr i odpowiednie króćce pozyskujesz ze starego filtra. Przydaje się też do pieprzonej VP44(to jest dopiero gówno!). Nie wiem dlaczego nie można dołożyć pompki w zbiorniku to rozwiązanie zapewnia tylko same plusy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Jak sie jezdzi na oleju pamiętającym ASO to się jakies sitko przy silniku zapycha i wtedy zdycha turbo . Tak twierdzi internet . Ja tam przepływ mam , sprawdziłem organoleptycznie luzując śrubę na turbo - godzina czyszczenia :laugh: I tak się jescze wszytko z wydechu nie wypaliło bo jak pałuje to wali w kabinie :icon_mrgreen:Lekiem na całe zło było usunięcie tego sitka , nie wnikałem bo olej leci jak trzeba , moze już go nie mam. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.