Adam M. Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Jak spojrzysz na wlasne zdjecie gaznika to zauwazysz ze linka gazu przyczepiona jest do plytki osadzonej na osce przepustnicy.Ta plytka w swojej gornej czesci ma jarzemko i korepondujaca z nim plytke oporowa.W tym jarzemku powinna siedziec sruba ze sprezyna sluzaca do podnoszenia i opuszczania przepustnicy.Wolne obroty gaznika ustawia sie regulujac sklad mieszanki jedna sruba a polozenie przepustnicy druga, tutaj nie widac ani jednej ani drugiej i polozenie przepustnicy zalezy od regulacji linki gazu, co nie powinno sie dziac.Wlasciwa sytuacja to ustawienie przepustnicy sruba i doregulowanie linki do tego ustawienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Jak spojrzysz na wlasne zdjecie gaznika to zauwazysz ze linka gazu przyczepiona jest do plytki osadzonej na osce przepustnicy.Ta plytka w swojej gornej czesci ma jarzemko i korepondujaca z nim plytke oporowa.W tym jarzemku powinna siedziec sruba ze sprezyna sluzaca do podnoszenia i opuszczania przepustnicy.Wolne obroty gaznika ustawia sie regulujac sklad mieszanki jedna sruba a polozenie przepustnicy druga, tutaj nie widac ani jednej ani drugiej i polozenie przepustnicy zalezy od regulacji linki gazu, co nie powinno sie dziac.Wlasciwa sytuacja to ustawienie przepustnicy sruba i doregulowanie linki do tego ustawienia.Na fotce widać jedną śrubę wkręconą od spodu (przy pokrywie komory pływakowej) i jest na niej sprężynka.Wydało mi się na pierwszy rzut oka,że to ona służy do regulacji obrotów biegu jałowego Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Do regulacji skladu mieszanki, sruba regulacji obrotow jak sama nazwa wskazuje powinna byc sprzezona z przepustnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suchy GSXR Opublikowano 22 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Adam M. dzięki za wytłumaczenie łopatologiczne, teraz rozumiem. Wczoraj wymieniłem świecę....na poczatku nie chciał odpalić ( słaby aku) ale jak już odpalił zakopcił i chodził równiutko, bez żadnych rzerw i strzałów, problem wydaje się byc rozwiązany ale nie mogłem sprawdzić czy na rozgrzanym silniku również chodzi równo bo..... zauważyłem plamę benzyny na podłodze!z obawy przed pożarem zgasiłem. Jak się okazało, benzyna przelewała się otworem zaznaczonym na zdjęciu jako nr. 1: https://lh4.googleusercontent.com/-WB5yDmausn8/U32h4D5PWiI/AAAAAAAACGs/cN2YcVnkSRw/w358-h477-no/ga%25C5%25BAnik+d%25C3%25B3%25C5%2582.jpg rozumiem, że jest to otwór przelewu, nie było na nim żadnego wężyka wiec lało się po całym silniku, dziwna sprawa bo wcześniej nigdy nie lało się paliwo, więc wykręciłem tą małą srubkę obok wydawała się byc szczelna wkręciłem z powrotem, zdjąłem dół gaźnika chcąc sprawdzić pływak i iglice (generalnie przejhrzeć) powiem Wam, że komora pływakowa jest zadziwiajaco czysta, żadnego osadu czy syfu ( w przeciwieństwie do GPZ 550, którego miałem okazję ostatnio czyścicć) iglica ładna czarna bez obrączki wydaje się ok, natomiast zauważyłem, że ten bolec, który zabezpiecza pływaki był z jednej strony wysunięty ( możliwe, że zrobiłem to ja obracając gaźnik przy próbie wyjęcia z ramy) w każdym razie bolec ten powinien wchodzić cięzko, a można do śmiało wyciągnąc palcami. Po zdłożeniu wszystkoego do kupy, podłączyłem zbiornik i nie cieknie, jedynie jak poprzekręcam gaźnikiem na boki ( potrząsnę nim konkretnie) to w tym miejscu gdzie leciało zbierze się kropelka i spadnie. Rozumiem, że powinien byc założony wężyk na ten króciec i poprowadzony do ziemi tak? Jak już miałem gaźnik "na zewnątrz" zauważyłem, otwór zaznaczony na zdjęciu jako nr. 2, w srodku jest sruba, czy to może być regulacja składu mieszanki? Dodam,. że dostę przy zamontowanym gaźniku jest do tej sruby tragiczny. Jeszcze jedna sprawa, z drugiej strony gaźnika jest taki króciec niczym nie zabezpieczony https://lh3.googleusercontent.com/-TEIHty1USA4/U32h4AdoHrI/AAAAAAAACGw/iP8uYprvM2g/w358-h477-no/za%25C5%25BAnik+druga+strona.jpg od czego on może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Nr 1 na foto,służy do spuszczania paliwa z komory pływakowej jak i do sprawdzania poziomu paliwa.Nr 2 na foto ,to jak podejrzewasz jest śruba do regulacji składu mieszanki. Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suchy GSXR Opublikowano 23 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 a co z tym króccem na drugim zdjęciu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 a co z tym króccem na drugim zdjęciu? Wydaje mi się,że to będzie przelew komory pływakowej.Powinien być na nim wężyk poprowadzony aż pod silnik (zwisać),aby w razie przelania nie leciało na rozgrzany silnik Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suchy GSXR Opublikowano 23 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 (edytowane) tez mi się tak wydaje ale pytam, żeby się upewnić, jak przekręcam gaźnik to sie z niego leje, wychodzi na to że jest to "górny" przelew,a ten na dole komory pływakowej to chyba "dolny" przelew ;) Edytowane 23 Maja 2014 przez Suchy GSXR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Ten na dole jest do spuszczania paliwa. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suchy GSXR Opublikowano 23 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 ale tam jest jeszcze taka rurka ok 3cm, i jak pływak nie zamknie paliwa to wtedy tamtedy leci paliwo mimo wkręconej sruby, a swoją drogą rzezcywiście jest to też spust Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.