TyLuH Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Heja Wam, Jestem po wymianie klockow hamulcowych,czyszczeniu zaciskow i wymianie plynu(przod/sbs/dot4) Od tego momentu wystepuja dwa problemy. Pierwszy - miękki i gleboki skok klamki(mimo odpowietrzenia) ale tuta pol biedy. Drugi - bicie przy mocnym hamowaniu zwlaszcza przy zbijaniu duzych predkosci. Moto dostaje takich wibracji ze momentami mam wrazenie ze zaraz dojde. Bicie spada proporcjonalnie do malejacej predkosci. W momencie kiedy np dojezdzam do swiatel czuje roznice w hamowaniu - zmienna siła i czuje jak buja przod tyl (dochodzi do tego lekki pisk) Wnioskuje ze tarcze - wszystko na to wskazuje,ale...moze Wy podsuniecie jakis pomysl na diagnoze. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 W zaleznosci od rodzaju zaciskow ( przykrecone na stale / plywajace ) moze byc to problem nieoczyszczenia prowadnic zacisku lub jakis problem z prowadzeniem tarcz ( tarcza zacieta na prowadzeniu w taki sposob ze stoi krzywo w stosunku do kola ). Drugi mozliwy powod to krzywe tarcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 najpierw wyczysc prowadnice , mialem cos podobnego w VFR i pomoglo czyszczenie z syfu. Dziwne ze tarcze nagle sa krzywe po wymianie klockow i plynu.. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Motocykl dostaje wibracji czy kierownica, klamka hamulca? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek01015 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 u mnie kolega miał coś podobnego w thundercat ponieważ kupił nowe klocki ale były minimalnie wieksze więc założył i mu ścierały rant tarczy i wkońcu tarcza się skrzywiła i miała bicie i musiał kupić nowe tarcze i klocki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyLuH Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Dzieki za zainteresowanie i odpowiedzi. Zbadam prowadnice, tak czy owak musze to rozebrac. Klamka trzyma pozycje (nie pulsuje) ale wibracje rozchodza sie po calym moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Może po czyszczeniu któraś strona zacisków stoi i na nowych klochach przegina tarcze? Syf przy czyszczeniu mógł zablokować tłoczki.Ściągałeś koło? Jeśli tak to czy na pewno je dobrze poskładałeś? Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyLuH Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Problem ten wystepuje podczas hamowania, w momencie kiedy jade to hebel pracuje cicho(nie ociera). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.