Adrian Ławniczak Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Witam,od pewnego czasu chłodnica nie chłodzi silnika w mojej gpz'ce.Moto się rozgrzewa a na pulpicie temperatura się w ogóle nie podnosi,a chłodnica jest zimna a silnik bardzo się nagrzewa.Tato mi mówił że termostat padł i jest do wymiany,a wy co o tym myślicie?Z góry dzięki za odpowiedzi:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Mogła pasc też pompka wody , rozepnij wąż w najwyższym punkcie chłodnicy (nie wiem gdzie konkrtenie tam są wloty i wyloty - do testu im wyżej tym lepiej ) i sprawdz czy poleci pod odpaleniu (na chwilę) . Termostat do gara z wrzątkiem i patrzeć czy odkształca się w celu przepuszczenia wody . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Najpierw sprawdź termostat jak Janosik napisał, garnek na gazie i termostat w środku w wodzie. Podczas gotowania się wody powinien się otworzyć. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian Ławniczak Opublikowano 12 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Odkręciłem korek od termostatu zapaliłem moto i nic...Żaden płyn nie wyleciał ani nic...A może tam powinienem nalać płyn? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 No raczej :DWeź jakiegoś bardziej kumatego w okolicy znajdź bo zaraz będa większe szkody ... Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian Ławniczak Opublikowano 12 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Nie znam się na mechanice,a ciekawe czy ty jesteś taki KUMATY!!! to jest dział mechaniki a nie budka z piwemmoderator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Qrwa mać.Jeśli nie zrozumiałeś mojego pierwszego posta to drugi powinienieś odczytac jako dobra radę a nie sarkazm :D Czytam Cię i wnoszę - idź z tym do mechanika lub kogoś mocniej obeznanego z motocyklami bo spierdolisz sobie cały piec. Dotarło ? Poszukaj polskiej instrukcji obsługi , może jest przetłumaczona a może być tylko po angielsku. Tam dowiesz się podstaw a jeśli pytasz o płyn chłodniczy to koniecznie musisz taką instrukcję od dechy do dechy przyswoić. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 janosik prawdę gada, Polać mu! Wiiem trochę spam ale do niektórych nie dociera rada jednego użytkownika więc trochę pomogę. Adrian! Gość który odpowiedział na twojego posta (janosikkk) w temacie mechaniki i pewnie innych dziedzinach też, zapomniał już 10x więcej informacji niż ty zdążyłeś się nauczyć przez całe życie, więc podważanie jego wiedzy jest co najmniej nie na miejscu...Dla mnie to tą chłodnice możesz naprawiać młotkiem, albo odpalić moto bez chłodziwa (bo z tego co piszesz- go tam nie ma) i poczekać na skutek eksperymentu. Ale jeśli chcesz jeszcze tym pojeździć to oddaj to do mechanika i poproś żeby ci wyjaśnił z czym to się je...Dodatkowo przeczytaj chociaż by serwisówkę tego moto i nabierz trochę doświadczenia w mechanice - wtedy nikt nie będzie miał ci za złe jeśli podważysz czyjeś zdanie. ALE TERAZ JESTEŚ ZIELONY ! ;) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian Ławniczak Opublikowano 12 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Przepraszam Janosikkk:).Dobra podjade do jakiegoś szpeca,bo sam nic raczej nie zdziałam:).Powiedzcie tylko gdzie wlać ten cholerny płyn!:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Przez korek wlewu w chłodnicy do pełna, i do zbiornika wyrównawczego między min a max. Potem trzeba jeszcze odpowietrzyć. Ale najpierw spuść resztki starego płynu, które mogą być jeszcze w układzie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Tylko śrubke spustowa i korek wlewu , reszte na razie nie dotykaj :D Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 A myslalem ze to popoludnie bedzie kompletnie spaprane, a tu prosze :D Wysłane z ElDżi Optimus Dżi Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian Ławniczak Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Trochę głąba z siebie zrobiłem:),wszystko już działa jak należy,wymieniłem termostat i wymieniłem płyn,(martwi mnie to że starego było bardzo mało,zobaczymy jak to będzie teraz).Dzięki za rady i wytrwałość ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.