damian155 Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Witam. Mam problem z Yamahą R1 99r. Problem polega na tym ,że gdy motocykl się trochę zagrzeje to nie da się nim ruszyć. Zaczyna się dusić i dławić na bardzo niskich obrotach. Muszę wtedy złapać sprzęgło i przytrzymać manetkę żeby przepalił paliwo bo jeśli ją puszczę to gaśnie. Jak dodam gazu to też gaśnie jakby go zalewało. Jak stoi na luzie to wszystko jest ok. Wkręca się normalnie na obroty i schodzi. Motocykl jest po serwisie u znajomego ,który regulował zawory, całkowity serwis gaźników, nowe świece zapłonowe, cewki i fajki odpadają bo były zakładane drugie i jest to samo. Już nie mam pomysłów. Mechanik też jeszcze raz wszystko przejrzał i twierdzi ,że wszystko jest dobrze ustawione i się poddał. A moto jak muliło tak muli przy ruszaniu. Ruszyć się da normalnie z wysokich obrotów ale zajadę w ten sposób sprzęgło. Motocykl podczas jazdy kręci do końca i przy schodzeniu z wysokich obrotów czasami delikatnie strzela w komin. Już kończą mi się pomysły. Zastanawiam się czy to może być wina modułu. Czy jest taka możliwość ,żeby zanikała iskra. Bo mechanik twierdzi że to musi być coś zapłonem. Dodam ,że sprężanie jest ok bo wyszło ok 12.5 na każdym cylindrze i zawór exup też jest wporzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRO-MOTOR Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Zaworki iglicowe do przejrzenia. Cytuj Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowychOstrów Mazowiecka793736001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian155 Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Mechanik 3 razu rozbierał te gaźniki w mak i składał. Mówił że jest wszystko ok. Bo robił pełen serwis gaźników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 (edytowane) 1.Kolor swiec - wykręć i sprawdź2. Luzy zaworowe za ciasne 3. Exup poległ albo przestawiony - gazu i patzrec czy się obraca i w jakim zakresie . Gostek przywlókł mi kiedyś litrowego ejsa z lekko pogiętymi kolektorami to mu zostawiłem exup otwarty , na niskich tez miał czkawke i przyspieszał jak baotian . Edytowane 5 Maja 2014 przez janosikkk Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 zmień mechanika Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 exup odpada, to gazniki Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian155 Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Luzy zaworowe były ustawiane 2 tyg temu i myślę ,że jest to dobrze ustawione bo serwisuje on motocykle paru znajomym i nie robi tego pierwszy raz. Exup był sprawdzany i działa jak najbardziej prawidłowo. Świece są okopcone na czarno. To znaczy ,że jest najprawdopodobniej zbyt bogata mieszanka. Mówił mi ,że ustawiał ją na bardzo suchą mieszankę i było to samo. Czy żeby zubożyć mieszankę to należy śruby znajdujące się za klapą przepustnicy wkręcać czy wykręcać w tych gaźnikach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 A ssanie się zamyka do końca ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian155 Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Był problem z zacinającym się ssaniem przed serwisem. I mówił przy odbiórce ,że to opanował i już się nie zacina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 zeby zubozyc mieszanke wkrecasz je, ale sprawdz dokladnie to ssanie Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian155 Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Opanowane. Opuściłem iglice na każdym gaźniku i jeden ząbek i jest ok. Motocykl nie dławi się. Czy teraz należałoby wyregulować skład mieszanki tymi śrubami przy gaźnikach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 a dysponujesz sprzetem, przy pomocy ktorego stwierdzisz czy dobrze je wyregulowales? Pewnie nie, wiec nawin troche kilometrow i sprawdz jak wygladaja swiece, tyle mozesz zrobic i ewentualnie wtedy przeprowadzic korekte...pozdr. Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian155 Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 No własnie nie posiadam świecy Colortune. Ok to pośmigam i zobaczę jak świece wyglądają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.