adamvariant Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Witam jak w temacie panowie mam taki problem, po zimie naładowałem aku, odpaliłem motor i po chwili słysze jak by się akumulator zagotował :(, miernikiem zmierzyłem i ładowanie na wolnych obrotach około 800-1000 obr/min wynosi 15,5-16 V a po dodaniu gazu na około 4000-5000 obr/min wskażnik pokazuje juz ponad 18V, to chyba stanowczo za duzo co?:) odpiąłem kable od regulatora 3 białe i czerwony, masowy czarny zostawiłem przykrecony do obudowy ( nie wiem czy dobrze zrobiłem) jednym stykiem miernika do jednego bialego kabla ( miernik na piszczek ustawiony) i cisza po dotknięciu do masy regulatora, drugi cisza trzeci bialy cisza, więc odpaliłem motonga i zmierzyłem parami te białe kable 1-2, 2-3, 3-1 i wyniki prawie identyczne o wartosci okolo 55-56 V miernik ustawiony na 200V~, i teraz moje pytanie, PADŁ regulator? albo jeszcze cos sprawdzic zmierzyć itp? jakie powinny byc jeszcze objawy przy uszkodzonym regulatorze? p.s. kolejne pytanko jak wiadomo w tym modelu FZR 600 3he ( w moim przypadku to 3 HH bo wersja US) regulatory do trwałych nie należa ( nie posiadaja radiatora) i czesto sie przepalają. może ktoś by doradził czy można wlozyć inny z innego modelu , trwalszy itp, jesli tak to jaki i jak go podlaczyc? pozdrawiam i dziekkuje za wszelkie rady i sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Regulator do wymiany. Nie uruchamiać, bo motocykl spłonie. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 sprawdź w firmie Olek części, to sklep wysyłkowy w necie Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamvariant Opublikowano 2 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Zakladac taki jak oryginal czy moze lepiej jakis inny ktory bedzie trwalszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Zakladac taki jak oryginal czy moze lepiej jakis inny ktory bedzie trwalszy Zamienniki Ducati Energia są mocniejsze od oryginalnych Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Kup paste termoprzewodzącą za 3zł w elektroniku i nowy regler dobrze przesmaruj i przykręć porządnie do aluminiowego stelaża . FZR ma prostownik na stojanie ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Prostownik w reglerze uwalajacym prad na mase jest tez w reglerze.Pasta zadziala jesli regler masowany jest przez obudowe, ale jesli ma przewod masowy to jest niepotrzebna. Wowczas lepiej poprowadzic ten przewod prosto do minusa aku.Padl ogranicznik pradu w reglerze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 :DKażdy ogranicznik mocy będzie wytwarzał ciepło w momencie przełączania . Jesli np. w XJ-cie radiator jest wystarczający to w FZR-ce ewidentnie stelaż zadupka musi stanowic jego część bo obudowa regla to maleństwo. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamvariant Opublikowano 3 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Fzr ma przykrecony regulator do aluminiowej blaszki pod zadupkiem. I mase ma z obudowy. Do obudowy jest przykrecony kabelek czarny. Wiec kupilbym regler ducati energia tylko jaki model na co patrzec bo widzialem rozne. A moze z xj albo z yzf r6 kupic co polecacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Z XJ-ty nie podejdzie bo ma wejście na altek . TO musi być coś na trzy kontakty , tzn + , - , wejście na wyprostowany prąd z alternatora . No i odpowiedniej mocy . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 ten tez ma wyjscie na altek jak wszystkie regulatory do pradnic samowzbudnych... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 W sumie racja , prostownik w FZR musi byc na wyścu połącony z masą zeby tworzyć zamknięty obieg . Wiec od XJ-ty podejdzie , z tym że zamiast 3 jednokolorowych kabli podłączasz do jednego z nich pojedyńczy z wyprostowanym prądem w FZR Może pojawic się problem z wytrzymałościa pradową mostka w regulatorze z XJ-ty . Inżyniory nie licza pradu max. tylko średni bo chwilowy dla złacza prostowniczego może byc kilkukrotnie większy . Tzn. wytrzymałość 1 diody w mostku może być obliczona na średni prad jaki przez nią popłynie , tutaj któraś dioda przyjmie sporo większy prąd bo już wyprostowany przez prostownik w FZR. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Panowie k...wa no ile można się spuszczać nad padniętym regulatorem, je*nął to je*nął czas założyć nowy i po kłopocie to czy będzie akcesoryjny, oryginalny, używany czy chiński to jest nie ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamvariant Opublikowano 4 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 (edytowane) wueska, spoko to moj temat i wlasnie chcialbym info jaki kupic, aby byl trwalszy od oryginalnych, ktore bardzo lubia w tym modelu płonąć.! dlatego pytam bo wiem, ze duzo uzytkownikow FZR zmienialo na inne z innych modeli tylko nie potrafie odszukac informacji o tym jaki model zakladali i jak z podlaczeniem:( mam teraz jeszcze pytanie, jesli zakupilbym regulator od R6 on jest na 5 pinów ( moj na 4 piny) to podlaczenie polega na tym aby plus do plusa fazy do 3 stykow z faz( czy ma znaczenie wpinanie faz czy nie wazne pod jaki pin?) i 5 pin to minus, to w ten piaty podpinam kabel czarny ktorey teraz mam przykrecony do obudowy?? Edytowane 4 Maja 2014 przez adamvariant Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Jeśli nie ma żadnych innych dodatków w regulatorze i regler jest pod wejście 3 fazowe to powinno działać , plus do plusa , minus do minusa i wyjście wyprostowanego z alternatora FZR do wszystkich 3 pinów wejścia na zwykły altek 3 fazowy w nowym reglu R6 .Czarny do 5 . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.