Vatzeque Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Pacjentem jest Suzuki GSR 600 '06.Motocykl bezwypadkowy, nie było ingerencji w przednie zawieszenie ani w tylne. Po zmianie opon z fabrycznych (Bridgestone BT 014 chyba na Pirelli Diablo), motocykl zaczął ściągać w prawo, gdy puszczę kierownicę obiema rękami. Regulatory łańcucha po równo z obu stron. Nie brakuje żadnego dystansu, ani żadnej innej części motocykla.Teraz znów zmiana kompletu opon na Dunlopy zjawisko pozostaje. Liczę na doświadczenie mechaników forumowych, bo z podobnym problemem się styka wielu motocyklistów - nawet motocykle nowe z salonu potrafią sprawiać problem, ale nikomu nie udaje się znaleźć rozwiązania. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Sprawdź geometrię kół. Wysłane z ElDżi Optimus Dżi Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Sprawdź geometrię kół. Wysłane z ElDżi Optimus DżiOtóż to. Dobry wulkanizator - przede wszystkim geometria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Durszlak Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Może one po prostu muszą się ułożyć na feldze. No i geometria tak jak koledzy wyżej sugerują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 ja bym zaczął od przedniego kołaośka była najpierw skręcona, zawias ugnieciony a później zaciśnięta ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 2 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Ośka założona, pobujane, zacisnoęta pozniej. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Koła się lekko obracają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 2 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Tak, lekko się obracają. Muszę dodać, że mam wrażenie, że któraś tarcza (tarcze) są wypaczone, bo przy 120kmh po naciśnięciu przedniego hamulca jest ostre drganie kierownicy.Przyznam, że nie sprawdziłem geometrii, nie sprawdziłem bicia tarcz narzędziem do pomiaru tegoż. Jak tylko się pozbieram z czasem, to to uczynię. Może komuś się coś jeszcze nasunie sensownego? Wkrótce mam zamiar sprawdzić bicie, przejrzeć zaciski oraz wykonać pomiar geometrii.Jednak jeśli motocykl jest prosty, to po ściągnięciu i założeniu kół zbieżność powinna być "defaultowa". W zmęczonym GSie 500, którym walą kursanci o ziemię zmieniam oponę i leci prosto jak strzała, a ten mnie wk...ać będzie... :/ Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Kumpla VFR ściągała w prawo przez nierówno zużyte klocki hamulcowe i lekko zaniedbane zaciski. Może nawet to pierwsze było konsekwencją drugiego. W każdym razie po zatroszczeniu się o zaciski, wymianę klocków i ich trzpieni mocujących problem zniknął. Fakt że motocykl wcześniej stał 8-mscy na dworze osłonięty tylko małym dachem. Znam jeszcze przypadek że w trakcie transportu motocykla na przyczepie ktoś zamocował pas tak, że lekko opierał się o tarcze. Generalnie pierwsza myśl w takim przypadku to krzywa tarcza, ale skoro motocykl nie leżał to może wulkanizator lub inny czynnik ludzki zabłysnął "subtelnością" w traktowaniu koła rzucając nim na ziemię lub coś w tym stylu. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 A ja bym stawiał na przednie zawieszenie. Tyle ze test hamulców które są i tak do roboty będzie tańsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 3 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 A ja bym stawiał na przednie zawieszenie. Tyle ze test hamulców które są i tak do roboty będzie tańsze.Przypomnę, że stało się to nagle, po wymianie ogumienia na obu kołach. Teraz kolejny komplet i efekt pozostaje.Co można spieprzyć przy zdejmowaniu i zakładaniu koła? Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Coś cokolwiek może się powiesić i będziesz miał różna twardość stron. Odkręć jeszcze raz oś i sprawdź czy aby na pewno obydwie lagi chodzą tak samo. Można jeszcze popuścić półkę na osi w główce ramy i wyprostować zawieszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 3 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Bimbaku, motocykl ściąga ciągle, nie tylko przy hamowaniu. Kołem nikt nie rzucał, ponieważ byłem przy wymianie, a robił to zaufany kolega.Jak tylko znajdę czas, to w ciągu paru dni zabiorę się za to i poinformuję o wyniku. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 w samej ośce może być problemwarto ją dokładnie sprawdzić Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Generalnie podejdź do tego na zimno tak jak byś nic nie wiedział o przeszłości motocykla wtedy będzie łatwiej inaczej możesz kręcić się w kółko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.