udżej Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Witam wszystkich :rolleyes: Mam spory problem z moją kawą gpx z 88r. Odpala od strzała pięknie równo chodzi tylko nie wkręci się powyżej 4 tysięcy tak tylko robi takie buuu tak jakby ją zalewało lub nie dostawała paliwa. Dwa dni temu to w ogóle ciężko paliła i też nie chciała się wkręcić tylko że do 3 tysięcy sie wkręciła potem między 3 a 5.5 dziura i jak przeszła tą dziurę to do 12 tys spokojnie się dalej wkręciła. Co prawda po kupnie urwał się łańcuszek rozrządu przy 10 tys. obrotów i po tym wszystkim zrobiłem jej remont tzn. wymieniłem:-łańcuszek rozrządu-napinacze-wał z korbami i panewki-wszystkie uszczelki silnika-kartery-głowicę kompletnąStrasznie wolno spada z obrotów. Już po prostu nie mam siły do niej a nie sprzedam jej bo za dużo serca pieniędzy i pracy w nią włożyłem. Proszę pomóżcie bo już nie wiem co mam robić :mellow: Jeśli coś niedokładnie napisałem to proszę pytajcie to dokładnie odpowiem na wszystkie pytania :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Witam wszystkich :rolleyes: Mam spory problem z moją kawą gpx z 88r. Odpala od strzała pięknie równo chodzi tylko nie wkręci się powyżej 4 tysięcy tak tylko robi takie buuu tak jakby ją zalewało lub nie dostawała paliwa. Dwa dni temu to w ogóle ciężko paliła i też nie chciała się wkręcić tylko że do 3 tysięcy sie wkręciła potem między 3 a 5.5 dziura i jak przeszła tą dziurę to do 12 tys spokojnie się dalej wkręciła. Co prawda po kupnie urwał się łańcuszek rozrządu przy 10 tys. obrotów i po tym wszystkim zrobiłem jej remont tzn. wymieniłem:-łańcuszek rozrządu-napinacze-wał z korbami i panewki-wszystkie uszczelki silnika-kartery-głowicę kompletnąStrasznie wolno spada z obrotów. Już po prostu nie mam siły do niej a nie sprzedam jej bo za dużo serca pieniędzy i pracy w nią włożyłem. Proszę pomóżcie bo już nie wiem co mam robić :mellow: Jeśli coś niedokładnie napisałem to proszę pytajcie to dokładnie odpowiem na wszystkie pytania :sad: Znaczy się cały silnik w częściach ? :D Jesli ta dziura w obrotach to nie jest łapanie za ciasnych panewek to gaźniki leżały za długo, czyścić , regulować , sprawdzić membrany , zakładać i mieć nadzieje że remont pieca będzie owocny na dłużej niż 500km . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Smutna prawda i efekty naprawy takiego uszkodzenia...Ciekawy pomysł, reanimacja takiego wiekowego pieca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
udżej Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Membrany są nowe i gaźniki wyczyszczone dokładnie i dalej nic. A co myślicie o tym jakby śrubę od mieszanki wykręcić o 3.5 albo 4 obroty a nie 2 tak jak jest w serwisówce? :sad:A jeszcze dodam że ten silnik już pięknie chodził na tych gaźnikach CAŁE 200 km tylko głowica poszła i po wymianie głowicy zaczęły się cyrki :sad:Głowica jest szczelna i zawory elegancko mi się dotarłyPowiedzcie mi czy mogłem goś poprzestawiać w gaźnikach jak je czyściłem i przez to tak się dzieje? :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Jeśli jestes pewien że to nie piec jest przyczyną to iglica na membranie piętro w górę. Nagraj filmik jak się wkręca i wrzuć tu.A , jescze poziom paliwa w komorach pływakowych . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
udżej Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Jestem pewien że piec jest ok. Tylko że iglica nie ma regulacji.Jutro postaram się wrzucić filmik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Dostaje najprawdopodobniej lewe powietrze i dlatego ma problem ze schodzeniem z obrotow.Sprawdz szczelnosc kroccow ssacych ( gazniki - glowice ) i wszelkich polaczen z pudlem filtra powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 To nie musza byc krocce, moga puszczac uszczlnienia na oskach przepystnic. Fabrycznie sa z czegos jak filc, a wiek robi swoje. Warto to sprawdzic. Wysłane z ElDżi Optimus Dżi Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Należy sprawdzić czy silnik odpali rano bez ssania i będzie trzymał wolne obroty na zimnym Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
udżej Opublikowano 1 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Należy sprawdzić czy silnik odpali rano bez ssania i będzie trzymał wolne obroty na zimnym Z tego co pamiętam to nawet jak jeździłem na nim to rano bez ssania nie odpalił a z ssaniem to od strzała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.