Jump to content
FidoDido

suzuki dr600 nie wiem co robić

Recommended Posts

Witam wszystkich , jestem nowy na forum, jak i nowym właścicielem dr600. Moto kupiłem w opłakanym stanie, ale palił i jeździł.

Wypiaskowałem ramę i pomalowałem proszkiem na czarno. Silnika nie rozkręcałem spuściłem tylko i wlałem nowy olej.

po wsadzeni silnika w ramę skręceniu go do ramy podłączeni instalacji elektrycznej jak i paliwa kopie motor ale nic... dodam ze cała instalacja jest mega zubożona jest podłączony tylko regulator moduł no i stacyjka reszta kabelkow wisi i sa to od świateł czujników itd. generalnie konieczność do uruchomienia. Czyściłem rowniez gaźnik ale wszytko zostało tak jak było. Kopie i kopie... iskra jest na obu świecach , paliwo raczej dochodzi bo świece mokre.. nie mam pojecia co robic dalej , strzelił w tłumik ze dwa razy i tyle.. mam jeszcze problem z przyciskiem po prawej stronie tam jest taki czerwony on off do odpalania kiedy go kupiłem był obwinięty taśma żeby był w pozycji wciśniętej tez tak zrobiłem, z tym ze wychodzą tam dwa kable jeden gdzie podpiąłem ale nie wiem gdzie drugi nie wiem wogole czy to ma jakieś znaczenie dzis wynalazłem z tych niemieckich mauali ze idzie on raczej do masy bede probowal, obstawiam tez ze moze cos z gaźnikiem jest nie tak a kompletnie ie nie znam na regulacji jest możne ktoś w okolicy mobilny zeby podjechać i spróbować coś doradzić popatrzeć... zapłacę. Jak narazie to mega boli mnie łyda az ledwo chodzę..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na poczatek to nie chce mi sie wierzyc ze nie ma mechanika motocyklowego w Tychach.

Drugie spostrzezenie to po cholere bierzesz sie za cos o czym nie masz zielonego pojecia ?

Trzecie to jesli pomalowales rame proszkowo to automatycznie nie masz polaczenia masowego miedzy rama a silnikiem.

Fragmenty ramy gdzie mocowany jest przewod masowy musza zostac oczyszczone z lakieru ( najlepiej dremelem )

tak zeby sruba mocujaca przewod miala dobry kontakt z masa.

 

W wypadku tego motocykla nie masz najprawdopodobniej ani ladowania aku, ani modul nie bedzie ci pracowal.

Modul rowniez nie bedzie pracowal przy "zubozonej instalacji" - trzeba sprawdzic jakie elementy ukladu elektrycznego sa do niego

podlaczone i podlaczyc je zgodnie ze schematem z serwisowki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam ponownie , bardzo dobre wieść niosę udało mi się uruchomić ! problem leżał w odprężniku gdyż kiedy go kupowałem kopka podczas kopania była bardzo twarda po złożeniu była dużo miększa wiadomo mniejsza kompresja kiedy obróciłem sprężynę i odprężnik był przez nią dociskany kompresja wróciła jak mogłem tego nie zauwazyc. od razu zacząłem kopać i odpalił za drugim, mega się ciesze, lecz wiadomo to nie wszystko moto chodzi fajnie lecz po dodaniu gazu i odpuszczeniu motor wspina się na obroty i zostaje na nich, po przekręceniu kluczyka na off i zpowrotem na on motor wraca na niskie obroty ale kiedy znowu dodam gazu zjawisko powtarza się.. jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o radę cóż będę kombinował dalej , postaram się dziś nagrać film z tym przypadkiem. dziekuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 mozliwe przyczyny - lewe powietrze dostajace sie przez sparcialy kolektor ssacy i zle ustawienie wolnych obrotow

gaznika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam jestem nowy,

Odkurzam temat.

Mam to samo, po rozgrzaniu się silnika moto wkręca się na 4 tyś obrotów i nic nie idzie zrobić, po kilku minutach na wysokich obrotach kolektor wydechowy robi się cały czerwony i nie wiem co jest grane. Króćce uszczelnione gaźnik wyczyszczony, linka gazu wymieniona i dalej nic, już mi ręce opadają.

Może ktoś miał podobny przypadek i mógłby pomóc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, NightAdmiral napisał:

Witam jestem nowy,

Odkurzam temat.

Mam to samo, po rozgrzaniu się silnika moto wkręca się na 4 tyś obrotów i nic nie idzie zrobić, po kilku minutach na wysokich obrotach kolektor wydechowy robi się cały czerwony i nie wiem co jest grane. Króćce uszczelnione gaźnik wyczyszczony, linka gazu wymieniona i dalej nic, już mi ręce opadają.

Może ktoś miał podobny przypadek i mógłby pomóc.

Daj mu więcej paliwa,a mniej powietrza,zrób to śrubą regulacyjną składu mieszanki.Wkręć ją pół obrotu i słuchaj silnika. Możliwe też ,że gdzieś jest nieszczelność juz za gażnikiem i silnik łapie lewe powietrze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...