Skocz do zawartości

Yamaha wr 125r - Jak zwiększyc moc??


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.
Mam yamahe wr 125r. Kupilem nowe opony ( kostki) i stwierdzilem ze w teren ta moc nie wystarcza, stąd tez moje pytania.
Czy lepiej kupic standardowy filtr powietrza ( za 50 zl ) czy filtr z firmy K&N za 200 ?
Czy mozna ja odblokowac? Jak tak to gdzie sa "blokady"?
Czy samo dolozenie wydechu typu arrow, takoni czy leo podniesie moc silnika? (czy bedzie potrzebne do wydechu mapowanie?) Czy nawet sama koncowka ( czy ona poprawia tylko dzwiek?)
Czy mozna ja gdzies przemapowac ( ile kosztuje, gdzie, ile dojdzie mocy i czy to jest niebezpieczne dla silnika)
Po zalozeniu kostek predkosc maxymalna spadla z 110 na 90 ale mi na predkosci nie zalezy, bo wyroslem z tego, chce sie dobrze zabawic w terenie.
Dodam ze nie zamierzam sprzedawac motorku i kupowac np 250 2T albo 450 4T, gdyz kupilem go w 2009 r z salonu i przejechalem 3000 km. Po prostu byloby szkoda oddac taki sprzet.
Prosze o odpowiedz.
Pozdrawiam.

Edytowane przez immat123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze kostki pewnie założyłeś za szerokie. Po drugie masz 4T w 125 a to nie jedzie i nigdy nie będzie jechać. Zamień na chociaż dt125. Mimo, że ci szkoda sprzedawać WR to z tego motocykla nie wyciśniesz więcej mocy.

Edytowane przez heniek128
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja napisalem ze jedzie ale nie tak jakbym oczekiwal. Wiem ze to nie jest 250 czy 450 2T. I dlatego pytam jak zwiekszyc moc o pare KM. I napisalem juz ze nie sprzedam motoru. Tak samo jakbys kupil nowe auto z 1.4 czy 1.6 i stwierdzil ze za maly motor i kupil 10 letnia bmw 3.0 ktora by sie ciagle psula.
a kostki zlaozylem z przodu 100/90 r 21 a tyl 110/80 r18

Edytowane przez immat123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i za szerokie do tego silnika

80/100-21

100/100-18, albo 4.1-18

 

z 15km w 4T nie oczekuj za wiele, tak będzie jeździć, nie inaczej, tuning sobie odpuść bo skok mocy będzie niewielki a kasa wielka, to nie jest 2T

 

a propo auta wolałbym 10letnie bmw 3.0, przynajmniej mniej awaryjne

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja napisalem ze jedzie ale nie tak jakbym oczekiwal. Wiem ze to nie jest 250 czy 450 2T. I dlatego pytam jak zwiekszyc moc o pare KM. I napisalem juz ze nie sprzedam motoru. Tak samo jakbys kupil nowe auto z 1.4 czy 1.6 i stwierdzil ze za maly motor i kupil 10 letnia bmw 3.0 ktora by sie ciagle psula.

a kostki zlaozylem z przodu 100/90 r 21 a tyl 110/80 r18

 

Dobrze to ująłeś.

Wykręć z silnika 1.4 lub 1.6 moc jaką ma 3 litrowe bmw :biggrin:

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mialem 330 d 184 km to powiem tak, to jest idealny samochod do robty, zepsuc sie moze wszystko i w kazdej chwili. Teraz mam pasiora 1.4 tsi 122 km i przynajmniej wiem ze przez najblizsze 100tys km zajade tam gdzie chce i tez wcale nie za wolno. Takze jak mowisz ze wolalbys 10 letnie bmw niz nowe auto to jestes w bledzie albo lubisz inwestowac pieniadze w samochod ktorym dlugo nie pojezdzisz. ( ja robie 40 tys rocznie ) wiec chyba wiem co mowie.

Dobra, to skoro tak, to wiem ze da sie wyjac wyciszacz z tlumika. Tylko czym go wyciac, zeby nie zepsuc tlumika ? Widzialem to na YT i zastanawiam sie jak oni go wyjmuja i spowrotem wkladaja?

Oczywiscie nie kazdy musi sie zgadzac z moim zdaniem co do auta :) Kazdy ma swoje zdanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie chodziło o benzyne 3L , a swoją drogą 330d zaczyna się walić od jakiś ~250tys

 

 

wykup asistance na tego paska

 

mniej więcej po 15tys km od nowości takie coś można zastać :flesje:

http://img859.imageshack.us/img859/1074/lafoto1.jpg

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja mam przejechane 70 tys, i nie narzekam asistance mam :D ale zasmuciles mnie, bo mialem do Croatii jechac w wakacje :D

Dobra, to skoro tak, to wiem ze da sie wyjac wyciszacz z tlumika. Tylko czym go wyciac, zeby nie zepsuc tlumika ? Widzialem to na YT i zastanawiam sie jak oni go wyjmuja i spowrotem wkladaja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

zmień opony na węższe jak kolega radzi -to po pierwsze

kup sobie większe dysze do gaźnika - w serwisie powinni mieć

zmień tłumik na leovince lub podobny

zmień zębatki -większa z tyłu -zyskasz na momencie

jak to juz wszytsko zrobisz , zwiększysz sobie troszkę moment i moc o 1 max 2 km :)

 

125 w 4T po prostu nie jeżdzi w terenie , po szosie troszkę pyrka :) - niestety

 

a jak sprzedawać nie chcesz to kup sobie drugi do terenu i problem z głowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...