D0l0R Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Witam, niedawno kupiłem Suzuki GSX-R 1000 K1 i ost jak przyszedłem standardowa procedura ssanie i zapalenie po chwili wyłączenie ssania silnik elegancko pracował na 1100 obrotów jednak mój siostrzeniec podbiegł i dodał gwałtownie gazu i puścił manetkę po czym motocykl zgasł zamiast wrócić do wolnych obrotów ( jak motocykl ma temp 60 i wyżej) problem nie występuje. Co może być przyczyna? Błędów nie ma, TPS ustawiony poprawnie. Wcześniej tego nie zauważyłem bo zawsze czekam az motocykl złapie temp:) i wtedy gazuje itd. Co może być przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Prawdopodobnie to że jest jeszcze zimny. Nie przejmowałbym się zbytnio. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0l0R Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Planuje zmieniać świece, olej itd i wtedy posprawdzam luzy itd i zobaczę co wyjedzie:) A może ktoś ma inne zdanie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mozzarella Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Zerknij też na ładowanie. i9300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 normalna praca dla silnika to ok 80 stopni , mi sie tez wydaje ze po prostu jest jeszcze za zimny , zapewne na ssaniu to sie nie zdarzy . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0l0R Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 (edytowane) Hmmm no zobaczę ładowanie, a co do ssania to zrobię mały eksperyment:)Mały edit motocykl gaśnie nawet przy 60 stopniach... do tego po dodaniu gazu światła przygasają odbywa się to tak jak na filmiku poniżej, ładowania jeszcze nie mierzyłem... ale zrobię to. https://www.youtube.com/watch?v=H3Os9B8T4Ww (w filmiku rwie sie dzwiek wina telefonu ;/) Edytowane 9 Kwietnia 2014 przez D0l0R Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0l0R Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Ekhem :) Jakieś koncepcje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 na moje to brak ładowania Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0l0R Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Więc tak zmierzyłem ładowanie i na wolnych obrotach jest jakies 13,40 natomiast jak dodaje gazu np na 5 tys to juz jest 12.90 regulator napiecia do wymiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Raczej tak, ale zanim zaczniesz inwestować pomierz altka i sprawdź wtyczki ... itp. Wiadomo, różnie bywa. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.