enduromaster Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 no jakto w jakim4,5 + 4 na remont :D Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 4 na remont :D oj nie wiem :D prawie 3 (dokładnie 2570 mam na karteczce w szufladzie ale nie wiem na ile to aktualne :D ) to ja zostawiłem przy xr 600 , gdzie nie musiałem robić głowicy (tylko szlifowanie gniazd i uszczelniacze ) , gdzie gar tulejowałem za chyba 350 bo miałem nicasil w xr 600 (co za fart :D ) a do wr chyba się żeliwnej tuleji nie wstawi , jak do każdego hard enduro , gdzie tłok kosztował 350 (do wr za tyle nie kupisz ) gdzie nie ruszałem skrzyni i sprzęgła..... więc nie wiem czy w wr w 4 się zamknie , jak jeszcze utrafi szczęśliwą sztukę z mikropęknięciami głowicy ( a w nich się zdarzało ) to pewno sama głowica bez osprzętu 2 koła....... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian1988 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Czyli jeżeli chce mieć radochę z jazdy i nie wkładać kasy w sezonowe naprawy to suzuki dr 350 , honda crm 250 , suruki rmx 250 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SilverX Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 (edytowane) Jak byś miał zadbane hard enduro w 2t to dużo kasy nie potrzebujesz na sezonowe naprawy. DR, CRM czy RMX to stare i leciwe sprzęty. Stare Husqvarny WR też bym sobie odpuścił. Jeżeli chodzi o ucywilizowane hard enduro 2t to z naszego rynku wybór w gruncie rzeczy ogranicza się tylko do KTMa EXC i Gas Gasa EC. Oba sprzęty są genialne, może Gas jest troszkę mocniejszy i lepiej się prowadzi. Na twoim miejscu poczekał bym i dołożył trochę kasy i szukał ww. motocykli. Skłaniam się ku Gasowi ponieważ jest tańszy od KTMa, a z częściami nie ma żadnego problemu. U nas może to mało popularny i niedoceniony sprzęt ale nie ma się czego bać, w USA jest bardzo popularny... Edytowane 9 Kwietnia 2014 przez SilverX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Czyli jeżeli chce mieć radochę z jazdy i nie wkładać kasy w sezonowe naprawy tokupić sprzęt serwiswanynie czeka się aż stanie tylko wymienia w określonym czasie podzespoły nawet jak są dobre, mniej to kosztuje niż naprawa Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.