vitia Opublikowano 26 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2004 Witam! 1. Po rozebraniu gaźników w moim moto zauważyłem, że blaszka na jednym z pływaków jest odgięta nieco bardziej niż w drugim przez co zaworek iglicowy wcześniej zamyka dopływ paliwa. Jakie powinno być prawidłowe ustawienie tzn. przy jakim położeniu pływaka powinien być zamknięty zaworek iglicowy? Czy to się ustawia "na oko"? 2. Zauważyłem również, że w jednym z gaźników śruba regulacji mieszanki jest w innym położeniu niż w drugim. Czy tak może być, czy może jest jakieś ustawienie fabryczne? 3. Mam dwa komplety przepustnic (zostały mi dwie ze starych gaźników) - w jednym oprócz otworu na iglicę są tam dwa otwory, w innych przepustnicach jeden z otworów jest fabrycznie (chyba) zasklepiony. Które są właściwe? Mam Gs500e z roku '90, wersja kanadyjska niezdławiona. 4. Czy można samemu wyregulować gaźniki (nie posiadając wakuometrów)? Jeśli to możliwe to mógłby ktoś w skrócie napisać na czym to polega? Pozdrawiam :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredi Opublikowano 27 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2004 Cześć1. Poziom pływaka: 14,6 +/- 1 mm 2. Skład mieszanki (ilość obr. wykręcania): 2-2,25 i nie powinien mieć żadnych różnic między gaźnikami.3. Patrząc od strony iglicy i tym garbikiem do góry to lewy otwór powinien być zaślepiony, a prawy wolny.4. Nie polecam synchronizacji na "oko". Podczas synchronizacji podłączasz wakuometry do gaźników (konkretnie do dekielka gaźnika - jest tam odpowiednie wyprowadzenie na które założony jest kapturek ochronny z gumy i odpowiednio zabezpieczony). Synchronizacja polega na równomiernym ustawieniu podciśnień w gaźniku, a podciśnienie to reguluje się śrubą znajdującą się pomiędzy dwoma gaźnikami. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vitia Opublikowano 28 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2004 Dzięki za info. Przy okazji zapytam o jeszcze jedną rzecz: na twojej www w dziale oddławianie GS-a jest napisane, że należy wymienic dysze główne z rozmiaru 135 na 120. Czy to znaczy, że wymienia się je na mniejsze? Czy może to tylko oznaczenie tych dysz a nie rozmiar? Pytam bo po rozebraniu gaznikow okazalo sie ze mam wlasnie 135 i nie wiem czy musze wymienic na 120 czy nie. Pozdrawiam :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredi Opublikowano 28 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2004 Dysze 135 są większe niż 120 ale w oddławionym GS-ie są dysze 120 akurat. Te cyferki właśnie oznaczają rozmiary dysz. Sprawdź jeszcze swoje dekielki gaźników. Być może masz dławionego sprzęta. Pozdrówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vitia Opublikowano 28 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2004 Faktycznie, miałem (jeszcze do wczoraj :crossy: ) dekielki z ogranicznikami uniemożliwiającymi otwarcie się przepustnicy do końca, ale troszkę inne niż opisujesz na www. Nie było całego pierścienia ograniczającego a tylko 3 małe ograniczniki symetrycznie wokół okręgu (na stronce w dziale oddławianie gs-a na zdjęciu stoczonej już pokrywki widać takie 3 kółeczka- były właśnie w tych miejscach) - blokowały przepustnice ok 2 mm. W serwisówce podaje się również rozmiar dyszy głównej #122,5, słyszałeś może o takich? Ale już za późno, zamówiłem dzisiaj w Larssonie 2 dysze #120 korzystając z nr katalogowego na stronce :evil: Jutro montaż (dysze #120, przepustnice z 1 otworkiem i dekle bez ograniczników) i regulacja, mam nadzieję, że będzie w końcu dobrze. Pozdro! :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredi Opublikowano 29 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2004 Tak słyszałem o tych 122,5. Różnice te pomiędzy 120 a 122,5 mogą wynikać z różnic w klimacie. No wiesz gdzieś jest cieplej a gdzieś chłodniej :buttrock:. Ja polecam 120 bo takie są w Niemczech a więc klimatycznie zbliżone do Polski. :crossy:Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 29 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2004 Dodam jeszcze, że iglica, a właściwie zapinka na niej powinna się znajdować na trzecim ząbku od góry. POzdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vitia Opublikowano 31 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2004 Zrobiłem wszystko tak jak napisałem i jest SUUUUUUPER!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Jeszcze nigdy Suka tak dobrze nie chodziła, zawsze były jakieś dławienia, nie mozna było się wkręcić pow. 9000obr/min itp. Aczkolwiek nie robiłem synchro gaźników, bo nie mam wakuometrów, ale i tak jest dobrze - no, może na niskich obrotach lekko szarpie (mysle, że po synchronizacji bedzie ok). Dzięki za wszystkie uwagi. Pozdro! ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredi Opublikowano 31 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2004 Cieszę się że wszystko gra ;) a ja dodatkowo teraz mam satysfakcję że do czegoś się przydałem. Chyba ten cały trud włożony w budowę stronki nie poszedł na marne. ;)Pozdrówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qazzz Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Witam.Możecie podać numer katalogowy dysz 120 do gaźników Mikuni,a co jeśli u mnie nie ma ustawień położenia iglicy,jest tylko jedno wycięcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 ludzie jak i czym ustawiacie poziom plywakow bo ja nie wiem jak to zrobic probowale pare razy ale nie wiem gdzie i co przylozyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-Kamikaze Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 a więc najlepiej na początku spuścić paliwo bocznymi śrubami przy gaźnikach klucz 8mm , z ich dna wychodzą małe rurki gdzie możesz podłożyć wężyk i zlać sobie do słoika :icon_mrgreen: jak dostaniesz sie już do gaźników to odwróć je o 180stopni i odkręć pokrywki (te dolne od komory paliwa)następnie wyjmujesz pływaki, tylko uważaj żebyś zaworku iglicowego nie zgubiłbierzesz każdy pływak, w jedenj ręce go trzymasz a drugą za pomocą zwykłej pincety do paznokci chwytasz za blaszkę, która zamyka zawór iglicowy - blaszkę tą musisz tak odchylić aby po założeniu pływaka zamykał on zawór iglicowy w położeniu 14,6mm (+/-1mm) - zmierzysz to sobie np linijką od krawędzi gaźnika bez pokrywki którą zdemontowałeś do dolnego krańca pływaka (czyli jego baniaczków- które utrzymują go na powierzchni paliwa), musisz tylko uważać jak będziesz wyginał blaszkę bo nie można ją tak sobie ruszać w jedną i druga stronę bo na końcu Ci odpadnie, trezba to robić delikatnie - każdy mm zmiany położenia blaszki bardzo wpływa na położenie pływaka względem komory i zaworu iglicowego jakby co to napisz na GG to jeszcze Ci wytłumaczę jak mnie złapiesz , a nie będziesz jeszcze czegoś rozumiał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wladek13 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 witam,nie wiem czy dział jest odpowiedni na moje pytanie,ale mam problem ze spadkiem mocy jak się moto nagrzeje,jak jest zimny wchodzi na pełen zakres obrotów,ale jak tylko się rozgrzeje traci moc,kreci tylko do 6 tyś,wymieniłem już prawie całą elektronikę od zapłonu,gaźniki były czyszczone i synchronizowane na zegarach,paliwo dostaje,świece HGK.proszę niech ktoś coś doradzi bo jestem już zdesperowany oblać benzyną i ją podpalić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katje Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Regulacja zaworów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Gdzie tam podpalić - wysyłaj ją do mnie :D.Panna wyżej dobrze prawi, zerknij sobie na zawory. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.