Pojnaruwa26 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Witam, tak jak w temacie moja DR-ka 350 ma słabą iskrę i w ogóle nie wkręca się na wysokie obroty. Silnik jest po remoncie.Co może byc tego przyczyną??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Co masz na myśli pisząc "słaba iskra" ?Jak to sprawdziłeś ?miernikiem czy "na oko" ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pojnaruwa26 Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Co masz na myśli pisząc "słaba iskra" ?Jak to sprawdziłeś ?miernikiem czy "na oko" ?tak twierdzi mój mechanik, motor na niskich obrotach ciągnie dobrze a na wysokie w ogóle nie wchodzi. Co masz na myśli pisząc "słaba iskra" ?Jak to sprawdziłeś ?miernikiem czy "na oko" ?nie pytałem się go czym to sprawdzał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRO-MOTOR Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 O kurczę, i to on robił ten "remont"? Cytuj Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowychOstrów Mazowiecka793736001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 co się czepiasz dobry mechanik :icon_mrgreen:może wypadało by wyczyścić i wyregulować gaźnik i niech MECHANIK sprawdzi czy membrana w gaźniku jest cała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturor83 Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 co z tymi dr się dzieje, niedawno jeden pan Maciejo skarżył się na podobne dolegliwości , więc zacytuję jeszcze raz : "Miałem podobny problem z XR600 , 2 lata miałem problem z zakopconą świecą (problemy z rozruchem), na niskich obrotach jechał ok, na wyższych strzelał itpPowodem było... zasniedzony styk przy cewce zapłonowej(konektor) , widoczne były nawet ślady " spawania" konektorów, Po przeczyszczeniu wszystkich(w całej instalacji) połączeń i zabezpieczeniu smarem miedzianym motor odzyskał moc , sam byłem zdziwiony że taki dupersztyk tyle może namotać" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.