Lidkus Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 miałem 9 z 94 roku sama rama była bez kitu pancerna xD Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 koles spawal taka rame , co chwila peka w innym miejscu ,pospawana nada sie tylko do stuntu .. ach te zielone buble made in china :D Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyLuH Opublikowano 19 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Moto z 00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Moze kiepska porada z długoterminowegu punktu widzenia , ale : - sprzedaj tak jak jest do stuntu , sami se zrobią- zrób przekładkę i pogoń to moto z założeniem (domyslnym :D ) że użytkownik zna przypadłośc modelu :icon_razz: Potem kup , jak kochasz zielony , coś co nie pęka i w czym zawory nie nurkują w gniazdach . JA sie nie znam , mnie ten zielony wqrfia od zawsze, nie dotykam (no poza ER6n po bułki ). Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 W ZX-6R 95r. też mi pękła w podobnym miejscu.Pospawana przeżyła silnik, bo po 15-20kkm od tej operacji walneła panewka.Także z zieloną wesoło było :) Przez te 20kkm po pospawaniu już nigdy z nią problemów nie było, ale po każdej mocniejszej dziurze było macanie ramy czy rysy nie idą... Nigdy więcej takie dykomfortu i strachu!!! Zbyt dużo niebezpieczeństw na nas czycha na 100% sprawny motocyklu, więc lepiej sobie takiej miny nie dokładać... Z tego co mi magik mówił, to ponoć w środku ramy jest jakaś dodatkowa guma usztywaniająca która przy spawaniu się topi i kołko zamknięte. Jedno wzmacniasz, drugie osłabiasz...Z ZX-9R też miał na początku problemy, ale wspawywał od środka wzmoceninia i dawał bezterminową gwarancje. Przeżyłem, ale osobiście odradzam... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyLuH Opublikowano 19 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Rozumiem. Dla scislosci nie mam zielonej tylko czewroną ;) na zieloną przyjdzie czas...Co do tej gumy owszem, jest od wewnetrznej strony. No i kwestii sprzedazy poki co nie biore pod uwage, a jezeli bede musial to poinformuje. Musialbym byc frajerem naprawde duzego kalibru zeby puscic wadliwy material bez jakiegokolwiek info na temat ramy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Nie chodzi kolor Twojego motóra tylko o barwy firmowe. A ogolnie podejście masz zdrowe. Szukaj drugiej ramy i tyle. TT Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.