VTR1000F Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Witam, mam problem z Suzuki GSXR 1000 k1, motocykl jest na wtrysku. Problem jest taki, gdy jest zimy przerywa, mam wrażenie jak by miał zbyt dużo paliwa, przerywa, śmierdzi nie przepaloną mieszanką, objawia się to zazwyczaj bo gwałtownym dodaniu gazu gdy się rozgrzeje problem znika, zdażyło się że na ciepłym silniku migała kontrolka temperatury choc silnik nie był tak mocno rozgrzany. Poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym w normie. Co mógłbym sprawdzić? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joinery Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 ...wiec nie dodawaj gazu jak jest zimny ...poza tym (dolej świeżego paliwa po zimowaniu)a to że kontrolka mruga ... może czujnik pada... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Nie wiem co mógłbyś sprawdzić w motocyklu na wtrysku bez odpowiedniego zaplecza warsztatowego i sporej wiedzy teoretycznej popartej wieloletnią praktyką. Skoro już zaprowadziłeś ten motocykl do serwisu "forum" to będzie to naprawa na chybił-trafił... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VTR1000F Opublikowano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Więc tak, ustaliłem że świece są czarne, więc drogą dedukcji doszedłem że wtrysk podaje za dużo paliwa. Jeżeli się myle to mnie poprawcie. Dlaczego może się tak dziać i na jakiej podstawie ilośc podawanego paliwa jest ustalana w tym motocyklu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Więc tak, ustaliłem że świece są czarne, więc drogą dedukcji doszedłem że wtrysk podaje za dużo paliwa. Jeżeli się myle to mnie poprawcie. Dlaczego może się tak dziać i na jakiej podstawie ilośc podawanego paliwa jest ustalana w tym motocyklu. Może cały czas chodzi na ssaniu lub dostaje za mało powietrza (filtr zapchany) Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kisYZF Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 a czy gixerr ma sonde lambda? bo jesli jest ,to za skład mieszanki w głównej mierze ona odpowiada poza wyjątkami. Moze jest uwalona . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VTR1000F Opublikowano 7 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Filtr powietrza czysty, ssanie ładnie odbija, a sondy lambda zdaje się ten model jeszcze nie miał ale dla pewności sprawdzę i dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 (edytowane) nie miał, a to co ładnie odbija nie jest ssaniem, za skład mieszanki w głównej mierze odpowiada temperatura silnika.. U Ciebie jednak problemem jest coś innego bo bogata mieszanka nie przeszkadzałaby mu na zimnym silniku. Tak jak napisał cziken mamy tu wróżenie z fusów, ale może być to problem świec, cewek lub innych elementów ukl. zapłonowego. Edytowane 7 Marca 2014 przez JanuszK30 Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Czarne świece to nie tylko problem z bogatą mieszanką ale również problemy z zapłonem. Wystarczy duży spadek napięcia w instalacji z powodu zasiarczonego tandetnego akumulatora dodatkowo zmęczonego przestojem zimowym plus lekkie problemy z ładowaniem z powodu braku dobrego kontaktu którejś fazy prądnicy idącej do reglera i już mamy wypadanie zapłonów, siwy dym i czarne świce panie....a jak zrobisz tak parę startów silnika w niskiej temperaturze przy braku odpowiedniej mocy akumulatora to panie po świcach. Ale widzę, że masz już swoje koncepcje a ludziki zaczynają podpowiadać więc błędne koło dziadostwa zaczyna się powoli toczyć :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VTR1000F Opublikowano 8 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Ok ok przekonaliście mnie, zostawie problem fachowcom :p za duzo elektroniki do sprawdzenia jak na mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VTR1000F Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Być może komuś się przyda, winowajcą okazał się czujnik położenia przepustnicy czyli tak zwany TPS. Szkoda że nikt mnie na niego nie nakierował bo akurat to mogłem sam sprawdzić :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRO-MOTOR Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 A pisałeś, że przy nim grzebałeś? Cytuj Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowychOstrów Mazowiecka793736001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.