Skocz do zawartości

Audi A4 B6 1.9tdi 130KM z 2004 roku


Nico
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

najgorsze pierwsze 2min po nocy, potem już jedzie na gazie

 

W -20 po 2min 3l piec ci chodzi na gazie :D ?? to kiedy ci ta instalacja przełącza jak płyn ma -12 :D ??

 

Chyba że mówimy o zeszłorocznej zimie kiedy w nocy było -3 no to może :D

 

 

No zgadza się ale 1.8 to nie taki duży silnik pozatym na takie przebiegi to nie opłaca się zakładać ani gazu ani kupować diesla.

 

na 16-18 tys ?? oj chyba się opłaca.......

Ja żałuje że swojego żelazka nie zagazowałem, robię 10tys w rok albo w rok i 2 miechy, gaz na parowniku to 1000 zł , jak wyliczyłem gaz zwraca się w rok , potem jeżdżę taniej , jakbym wtedy ruszył łbem to dziś robiłbym za 16 zł 100km (autko mam już z 3 lata ?? ) a tak z bardzo lekką nogą , latem uda się za 25 zł ....A teraz robię sporo mniej km, pozatym buda się chce koniecznie ze mną pożegnać i się nie opłaca w ogóle......

 

Np takie wróżenie z fusów - 8 beny , 10 gazu , sekwencja 2 tys , koszt 100 na benzynie - 43 zł , gaz -25 ( po 2.5 jest ?? ) więc znowu po pi razu drzwi , zwraca się po ok 10tys km , następne 10 tys już latasz taniej , chyba że ktoś kupuje auto na 10tys km i rok :D

 

Gaz nie opłaca się tylko przy bardzo ekstremalnie niskich przebiegach typu nie wiem 2 tys km rocznie ?? ale to nawet jeżdżąc do kościoła w niedzielę zrobisz więcej , ja nie lubie jeździć , staram się mało jeździć a w rok pykało zawsze koło 8-10tys....

Albo jak ktoś jeździ 99% po mieście , chociaż wtedy latem i wiosną też zaoszczędzi , tylko zimą nie.....

 

A w przypadku młodego auta z superkomupterem z nasa lepiej chyba kupić bez gazu i samemu założyć , niż kupić z zaniedbanym gazem i siać urban legends że gaz jest do dupy, bo śmierdzi , bo szczela bo nie jedzie.....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swoją benzyną 100 km robię za 30 złotych i gaz mi się nie opłaca, rocznie robie około 15 kkm i głownie jest to jazda po mieście i po wioskach, praktycznie nie robie jednorazowo więcej niż 50 km. więc na każde 100 km oprócz gazu często używał bym benzyny i w ogólnym rozrachunku wyszedł bym na to samo :)

Pozatym mam bezpośrednie porównanie z ziomkiem co jeździ leonem 1.6 lpg którego 100 km razem z benzyną na rozruch kosztuje też około 30 złotych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W -20 po 2min 3l piec ci chodzi na gazie :D ?? to kiedy ci ta instalacja przełącza jak płyn ma -12 :D ??

 

 

maks 1km przy -14st, płyn 25stopni

zwykle wystarcza ok 1min na jałowych

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za 100zł robie ok.230km (silnik benzynowy ze stajni WV, 101KM, 8V generalnie nie do zajebania) ,dlatego poluje na 1.9tdi, droga do roboty to trasa przez wioski.

Chyba ze kupie w benzynie i dam zalozyc gaz sekwensyjny.

 

1.6 sr ? :D ten kloc w piździec pali mimo że niejedzie. takie spalanie osiąga ziomek w a4 1.8t

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

1.6 sr ? :D ten kloc w piździec pali mimo że niejedzie. takie spalanie osiąga ziomek w a4 1.8t

1.6 AFT, fakt spalanie podobne jak piszesz, w 1.8T i do tego slabo sie odpycha.

 

Nie ma sensu pakować kasy w niemieckie auto które jest stare skoro dostaniesz za to prawie świeżego francuza(nie celuj w renault są dla specyficznego odbiorcy) czy włocha. Puki co Włoskie silniki są nie do podjebania, miekka praca lepsze osiagi od niemca i niskie koszty utrzymania. Nie można porównać tego z żadnym łomotem PD. Nawet francuzom wyszło zarówno 1.6 jak i 2.0 pracują lepiej i stabilniej niż niemiecki napierdalacz.

Wueska, chyba jednak mylisz sie.

Z czesciami do niemcow nie bylo nigdy problemow, a jesli chodzi o wloskie auta to na przykladzie alfy 159, przez kilka miesiecy nie szlo nigdzie kupic przedniej piasty kola z lozyskiem ani w ASO, ani nie bylo zamienikow. A to przeciez auto produkowane do 2011r. !

Nie wiem dlaczego twierdzisz ze koszty utrzymania auta wloskiego sa niskie ? porownujac z niemieckim dieslem to raczej nic taniej nie wyjdzie.

(Nie mam na mysli zjebanych 2.0 tdi 140KM z poczatkow produkcji)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rynek części zamiennych to 2 strona medalu, nie każdy zamiennik się opłaca. Świetnym przykładem są świece do forda kupujesz za 50zł oryginalne świece i jeszcze ci resztę wydają(2.0 16V z mondeo mkIII). Do VW jest dużo zamienników śmieci, to samo tyczy się francuzów trzeba na prawdę uważać. 2.0TDI sprawia problemy w każdym roczniku, nie jestem wpatrzony w francuzy ale pracuje jako elektryk samochodowy wiem jakie wozy i na co przyjeżdżają. Uwierz mi że nie miło codziennie wystawiać diagnozy na tysiące złotych. Nie wiem w czym rzecz ale cholernie problematyczne są filtry cząstek stałych w niemcach, zresztą ten w francuskim 2.2 też ma swoje nastroje ale niemiecki czasem doprowadza mnie do pasji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest bardziej auto do jazdy niż do wygłupów,

chcesz się powygłupiać to poszukaj civica jeśli ma być honda albo coś z rwd

No zgadza się ale ja pytam tylko teoretycznie, bo ludzie się spuszczają jak to a4 się rewelacyjnie prowadzi, że trzyma się jak głupie a ja uważam że pod tym względem to ryjący przodem kibel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...