p.kuptel Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 (edytowane) Witam, Motocykl to gsx-r 600 k4.W 2013 miałem nim gruza w Poznianiu. Straciłem przedni i tylny stelaż, zbiornik, klamki, przełączniki, itp.Motocykl wielokrotnie "dachował". Kupiłem k5 która ma służyć jako dawca. Podjąłem próbę odpalenia k4.Co mi się udało:- z racji że elementy takie jak zegary, akumulator itp po gruzie leżały na trasie przelotu motocykla, rozdzieliły się z maszyną, wykonałem gruntowny przegląd styków, elementów takich jak irbox, wszelkie linki, przewody. Kupiłem nowy akumulator,- po uruchomieniu stacyjki ożyły zegary- niestety pompa, zamiast wydać z siebie standardowy dźwięk, średnio go potrafię opisać, taki około 2s, że się załącza i pewnie testuje, wydała tylko początkowe że tak powiem "plum" ;-)- jestem pewien że pompa działa bo w drugim motocyklu wszystko działa OK Szukam powodów dla których pompa może nie funkcjonować.Power Commander nie wykazuje oznak życia, w sensie po włączeniu stacyjki na ON, żadna lampa w PCIII się nie odpala. Czy to on może być problemem? Czy po takiej dezintegracji konieczne jest przejrzenie wszystkich styków i nasmarowanie ich jakimś "styko turbo regeneratorem"? Znacie może kogoś kompetentnego w Warszawie z którym mógłbym się ustawić na diagnozę problemu jeżeli samemu mi się nie uda odpalić maszyny? Niestety elektyka to nie jest mój konik i średnio dysponuję czasem więc szukam skrótów, Z góry dzięki za infoPiotr Edytowane 24 Lutego 2014 przez p.kuptel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 a czy kręci jest iskra? bo trzeba określić czy immo Cie blokuje czy to problem innego rodzaju... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motokofeina Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Znacie może kogoś kompetentnego w Warszawie z którym mógłbym się ustawić na diagnozę problemu jeżeli samemu mi się nie uda odpalić maszyny?Niestety elektyka to nie jest mój konik i średnio dysponuję czasem więc szukam skrótów, Po takiej przygodzie przyczyn braku reakcji pompy moze byc wiele. Ciezko cokolwiek konkretnego, poza ogolnikami, poradzic nie widzac sprzeta. Jesli nie uda Ci sie zrobic postepow we wlasnym zakresie to zapraszam. Lubie elektryczne zagadki :). Cytuj MOTOKOFEINA.PL - Tuning i chiptuning motocykli. Hamownia motocyklowa Warszawa (Nadarzyn). Serwis i przygotowanie na tor. Blokady mocy na kat. A2. Obsługa ogumienia.Akcesoria tuningowe: Rapid Bike, Cordona Quickshifters, Sprint Filter, PZ Racing, 4Racing Components,PK Power. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Uszkodzony przekaźnik pompy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 jak jest iskra na świecach to podłącz pompę na krótko z innego aku i jeśli pompa będzie chodzić to powinien zagadać, sprawdź bezpieczniki ( w opisie fuel pump) i jak pisze wueska przekaźnik pompy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p.kuptel Opublikowano 26 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Panowie, Iskra jest, rozrusznik kręci.Bezpieczniki sprawdziłęm, wszystkie są git.Pompa na krótko - nie ma potrzeby. Pompa działa w drugim motocyklu. Pozostaje przekaźnik pompy na mój gust. Zgadza się? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 jak podłączysz pompę na krótko i moto odpali to znaczy że tylko w tym jest przyczyna i zawężasz krąg poszukiwań Czyli przekaźnik / bezpieczniki wyjmij bezpiecznik i sprawdź miernikiem czy jest zamknięty obwód. Przekaźnik można też zmostkować (włożyć kabel miedzy 2 wsuwki) tylko musisz zobaczyć które piny po schemacie na przekaźniku wtedy pompa będzie pracować cały czas i wtedy spróbuj odpalić moto jak zagada to znaczy że tylko przekaźnik a jak nie gada to może być jeszcze wiele rzeczy... Testuj bo sezon już idzie wielkimi krokami :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 To fakt może nawet nie być odpowiedniej masy ;) Iskra wtedy przeskoczy a reszta nie będzie żyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p.kuptel Opublikowano 26 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Reasumując:1) mogę podłączyć pompę do drugiego aku i jak moto odpali to znaczy że przekaźnik, jak nie odpali to pkt 22) mogę zmostkować przekaźnik - operacja spowoduje wymuszenie działania pompy i jak moto odpali to znaczy że przekaźnik, jak nie odpali to pkt 33) wyjmuję bezpiecznik od pompy i sprawdzam miernikiem zamknięcie obwodu - jak malina to jestem w dupie, jak nie to wymiana bezpiecznika ;ub inny problem Dobrze rozumiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Inaczej przekaźnik ma styki 30(stały plus po bezpieczniku) 87(plus po zwarciu przekaźnika) 85+ po zapłonie, 86 masa. Jeśli zmostkujesz 87 i 30 pompa ma zadziałać Sprawdzasz czy jest impuls na styku 85 i masa na 86(będą to 2 cienkie przewody). Wykonaj pomiary zwykła próbówką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Vstrom 650 tez miał iskre na swiecach ale bez immo zupa nie leciała z wtryskow . Prosta probówka na diodzie powinna pozwolić zauważyć czy idzie sygnał na wtryski . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Pytanie czy na 30 pinie w gnieździe przekaźnika w ogóle jest zasilanie Na 85 pinie sygnał jest tylko na kilka sekund, pojawia sie na stałe dopiero po odpaleniu silnika. Silu, wywal PowerCommandera, przynajmniej na czas diagnozowania usterki/usterek I co za pomysł z mostkowaniem przekaźnika? Po prostu nowy zamontuj i tyle. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Pytanie czy na 30 pinie w gnieździe przekaźnika w ogóle jest zasilanie Na 85 pinie sygnał jest tylko na kilka sekund, pojawia sie na stałe dopiero po odpaleniu silnika. Silu, wywal PowerCommandera, przynajmniej na czas diagnozowania usterki/usterek I co za pomysł z mostkowaniem przekaźnika? Po prostu nowy zamontuj i tyle.a jak to nie przekaźnik to po co wydawać kasę jak jeszcze nie zdiagnozował usterki :banghead:może od razu wymienić piec i wiązkę el- po co się babrać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Ciekawi mnie czy na zegarach wyświetla jakieś komunikaty po zwarciu kostki diagnostycznej. A nowego przekaźnika nikt nie każe kupować. Na allegro są po 20 zeta. Więc nie wiem czemu te dywagacje o inwestycjach czy warto kupować przekaźnik. Odpowiedź jest taka ze warto bo jeżeli ktoś nie jest w stanie na sucho sprawdzić w kostce przekaźnika czy jest stałe napięcie i dodatkowy plus z kompa do sterowania przekaźnik- pompa to nic innego nie pomoże jak tylko zainwestowanie bagatela 20zł. Poza tym chyba kolega sam nie jeździ, ktoś ma jakiegoś gixa i można na chwile podpiąć drugi przekaźnik. Powinien być pod przednim siedzeniem przykręcony nad akumulatorem do wypełnienia zadupka. A Power Commander obowiązkowo do wypięcia na czas ogarnięcia sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p.kuptel Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Panowie, Nie muszę drugiego gixa szukać daleko, mam w garażu dwa ;-) Przepięcie przekaźnika nie spędzi mi snu z oczu ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.