MaciekV Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Uwierz że nie ma on 36 tyś patrząc na stan moto na filmie. Miałem taką samą cbr 95r z w tym samym malowaniu na zegarkach było 59 tyś a mam wrażenie że i tak był kręcony zegar... Chyba że moto z angli albo trzymasz go od paru lat pod chmurką? Udokumentowany przebieg to w polsce jak kupienie chleba w piekarni... mam auto z 97r z przebiegiem udokumentowanym 108 tyś wierzysz w to??? ja też nie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdrzala Opublikowano 1 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Motocykl przywieziony z Niemiec, stał w salonie hondy gdy go kupowałem. Pierwsza rejestracja w 2000r., jeden właściciel, wszystkie faktury, stan wizualny wzorowy. Gdy zajechałem do serwisu w piątek zapytali: "co on jest nowy ?" To tyle. Mimo tego wszystkiego puka...:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 przy takim przebiegu REALNYM ciężko zamęczyć taka hondę. Przy przelocie 36 tyś miałbyś fabryczny napęd, 2 klocki, tarcze sądzisz że szybciej zużyje się łożysko i kosz sprzęgła niż napęd czy klocki??? Znam wiele takich Hond w rękach ludzi którzy nie oszczędzają tych moto i silnik zepsuje się ostatni, chodzą na laczach kilometrami z olejem wlanym pod korek i nic w nich nie stuka (jedynie sprzęgło szumi) więc twoja Idealna już poległa??? Coś mi tu nie gra... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian Niemiec Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Polecałbym odkręcić miskę olejową i wtedy zobaczyć czy nie ma wyczuwalnych luzów na wykorbieniach. Bo taki stuk w dole silnika sugeruję na panewki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdrzala Opublikowano 1 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 (edytowane) Przeprowadziłem dzisiaj dokładną synchronizację/regulację gaźników, praca silnika się wyrównała. No i problem zdaje się być rozwiązany, przynajmniej częściowo bo jednak luz na koszu nadal jest. Można powiedzieć, że rozbiórka sprzęgła była niepotrzebna ale wiem przynajmniej w jakim jest stanie.Morał z tego jeden, do którego ponownie się nie zastosowałem. Należy sprawdzać od rzeczy najłatwiejszych do sprawdzenia... Jutro zamieszczę filmik z efektem końcowym ale już mogę powiedzieć, że owe pukanie zniknęło właściwie w całości, również typowe szumienie kosza nieco ucichło. Edytowane 1 Marca 2014 przez zdrzala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 może to nie wina regulacji tylko po prostu mocniej dokręciłeś kosz i skasowałeś luz przy składaniu sprzęgła... ;) podobno owe szumienie zaczynało się przy ok 30tys przebiegu więc u ciebie 6tys temu przy realnym przelocie nie było by jeszcze luzów na koszu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdrzala Opublikowano 3 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Sprzęgło było dobrze skręcone. Poniżej efekt końcowy. Póki co jestem zadowolony aczkolwiek muszę na przyszłość pomyśleć o "nowym" koszu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Prędzej zmienisz tę hundę niż trafisz na lepszy kosz ;) Pozatym synchro to nie wszystko a nawet nie wiem czy uda się to lepiej ustawić tak aby efekt był trwały. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 ja w swojej vfr tez bym zmienil kosz bo zmeczony ( rowki i luzy na sprezynach) - sprezyny reanimuje ktos w warszawie z powodzeniem za ok 500 zl ..no ale z rowkami nic sie nie da zrobic. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czubeczek1 Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Hej... to ja Sylwek od filmików z podobnym pukaniem :-)....znaczy się że pukanie ucichło po regulacji i synchro gaźnikó ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Na to wychodzi. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdrzala Opublikowano 5 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 (edytowane) Na dobrą sprawę problem nie tkwi w samej synchronizacji gaźników, problem jest z półsprzęgłem kosza sprzęgłowego a dokładniej w luźnych już sprężynach, które to nie amortyzują w prawidłowy sposób drgań kosza. Synchronizacja pomogła w tym przypadku zmniejszając nierówną pracę silnika oraz spowodowane tym drgania. Przeprowadź podobny zabieg i zobaczymy czy u ciebie również się potwierdzi. ja w swojej vfr tez bym zmienil kosz bo zmeczony ( rowki i luzy na sprezynach) - sprezyny reanimuje ktos w warszawie z powodzeniem za ok 500 zl ..no ale z rowkami nic sie nie da zrobic. 500zł to dość sporo jak za same sprzężny ale po za tym i łożyskiem to niewiele więcej da się z nim zrobić. Nowy kosz to wydatek 1500zł..:/ Edytowane 5 Marca 2014 przez zdrzala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 (edytowane) Na forum cb500 wbijają podkładki między koszyczek a sprężynę. https://picasaweb.google.com/dancio83/KoszSprzegla?authkey=Gv1sRgCIS94uePufOk8wE#5860839422342049730To te podkładki http://w142.wrzuta.pl/obraz/0Xfk0Kt5Z9j/dsc00299 Edytowane 6 Marca 2014 przez westt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Naprawa po polsku :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdrzala Opublikowano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Jest to ekonomiczne rozwiązanie i zapewne daje dobry efekt. Niestety w CBR 600 to nie przejdzie ponieważ właściwie nie ma szczeliny przez którą można by wsunąć taką podkładkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.