Skocz do zawartości

CBR F3 pukanie/stukanie w dolnej części silnika


zdrzala
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Uwierz że nie ma on 36 tyś patrząc na stan moto na filmie. Miałem taką samą cbr 95r z w tym samym malowaniu na zegarkach było 59 tyś a mam wrażenie że i tak był kręcony zegar... Chyba że moto z angli albo trzymasz go od paru lat pod chmurką? Udokumentowany przebieg to w polsce jak kupienie chleba w piekarni... mam auto z 97r z przebiegiem udokumentowanym 108 tyś wierzysz w to??? ja też nie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motocykl przywieziony z Niemiec, stał w salonie hondy gdy go kupowałem. Pierwsza rejestracja w 2000r., jeden właściciel, wszystkie faktury, stan wizualny wzorowy. Gdy zajechałem do serwisu w piątek zapytali: "co on jest nowy ?" To tyle. Mimo tego wszystkiego puka...:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy takim przebiegu REALNYM ciężko zamęczyć taka hondę. Przy przelocie 36 tyś miałbyś fabryczny napęd, 2 klocki, tarcze sądzisz że szybciej zużyje się łożysko i kosz sprzęgła niż napęd czy klocki??? Znam wiele takich Hond w rękach ludzi którzy nie oszczędzają tych moto i silnik zepsuje się ostatni, chodzą na laczach kilometrami z olejem wlanym pod korek i nic w nich nie stuka (jedynie sprzęgło szumi) więc twoja Idealna już poległa??? Coś mi tu nie gra...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeprowadziłem dzisiaj dokładną synchronizację/regulację gaźników, praca silnika się wyrównała. No i problem zdaje się być rozwiązany, przynajmniej częściowo bo jednak luz na koszu nadal jest.

 

Można powiedzieć, że rozbiórka sprzęgła była niepotrzebna ale wiem przynajmniej w jakim jest stanie.

Morał z tego jeden, do którego ponownie się nie zastosowałem. Należy sprawdzać od rzeczy najłatwiejszych do sprawdzenia...

 

Jutro zamieszczę filmik z efektem końcowym ale już mogę powiedzieć, że owe pukanie zniknęło właściwie w całości, również typowe szumienie kosza nieco ucichło.

Edytowane przez zdrzala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może to nie wina regulacji tylko po prostu mocniej dokręciłeś kosz i skasowałeś luz przy składaniu sprzęgła... ;) podobno owe szumienie zaczynało się przy ok 30tys przebiegu więc u ciebie 6tys temu przy realnym przelocie nie było by jeszcze luzów na koszu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prędzej zmienisz tę hundę niż trafisz na lepszy kosz ;) Pozatym synchro to nie wszystko a nawet nie wiem czy uda się to lepiej ustawić tak aby efekt był trwały.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w swojej vfr tez bym zmienil kosz bo zmeczony ( rowki i luzy na sprezynach) - sprezyny reanimuje ktos w warszawie z powodzeniem za ok 500 zl ..no ale z rowkami nic sie nie da zrobic.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dobrą sprawę problem nie tkwi w samej synchronizacji gaźników, problem jest z półsprzęgłem kosza sprzęgłowego a dokładniej w luźnych już sprężynach, które to nie amortyzują w prawidłowy sposób drgań kosza. Synchronizacja pomogła w tym przypadku zmniejszając nierówną pracę silnika oraz spowodowane tym drgania. Przeprowadź podobny zabieg i zobaczymy czy u ciebie również się potwierdzi.

 

 

 

ja w swojej vfr tez bym zmienil kosz bo zmeczony ( rowki i luzy na sprezynach) - sprezyny reanimuje ktos w warszawie z powodzeniem za ok 500 zl ..no ale z rowkami nic sie nie da zrobic.

 

 

500zł to dość sporo jak za same sprzężny ale po za tym i łożyskiem to niewiele więcej da się z nim zrobić. Nowy kosz to wydatek 1500zł..:/

Edytowane przez zdrzala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forum cb500 wbijają podkładki między koszyczek a sprężynę. https://picasaweb.google.com/dancio83/KoszSprzegla?authkey=Gv1sRgCIS94uePufOk8wE#5860839422342049730



To te podkładki http://w142.wrzuta.pl/obraz/0Xfk0Kt5Z9j/dsc00299

Edytowane przez westt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to ekonomiczne rozwiązanie i zapewne daje dobry efekt. Niestety w CBR 600 to nie przejdzie ponieważ właściwie nie ma szczeliny przez którą można by wsunąć taką podkładkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...