WojtekZXR750 Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Witam wszystkich.Sprzedałem swojego ZXR 750 i zakupiłem Suzuki RF 900 z 1997r. w oryginalnym malowaniu i ogólnie bardzo dobrze utrzymany. Jedynym problemem jest to, że szarpie na 2 biegu. 2 bieg nie wyskakuje opisze jak to jest. Jade spokojnie na 1 wbijam 2 bieg i jade na lekkim gazie to szarpie jak by bieg nie był dobrze wbity, ale gdy dam mu duzo gazu to idzie normalnie nie szarpie. Tylko gdy chce jechac powoli lub na stałym gazie to tak szarpie. A gdy jade na 1 biegu i wbije od razu na 3 bieg i zredukuje na 2 to juz moge jechac jak mi się podoba i nic nie szarpie. Problem jest tylko gdy wbijam z 1 na 2. Czy to coś poważnego? Dam rade to sam naprawić? Wiem, że w RF'kach 2 bieg sie sypał gdy moto było katowane, ale tutaj nie wyskakuje tylko jest tak jak opisałem. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 To jest pierwszy objaw pokazujacy ze sprzegla klowe dwojki sa na wylocie.Szykuj pieniadze na nowe kola zebate 2 biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekZXR750 Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 A ile mniej więcej kosztuje naprawa tego w serwisie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 2 tys. minimum Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekZXR750 Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Powaznie az 2000 zl? Z jakiej okazji tak duzo? Przeciez w rf nie trzeba rozbierac calego pieca by dobrac sie do skrzyni. Myslalem ze gora 1000 zl wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 1000 to sam mechanik weźmie za swoją robotę, jak nie więcej :) Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Nie trzeba rozbierać pieca? Nie znam RF-y ale szczerze wątpię. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Chodzi bardzie o to,że cylindrów nie trzeba otwierać tylko sam dół Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 No tak, mimo wszystko rozpołowienie karterów to wciąż dość spora ingerencja. Ja nie wiem czy 2 tys. to nie będą kosztowały same części. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekZXR750 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 To mnie pocieszyłes... Myślasłem, że u mechanika wyjdzie góra 1000zł. Kumpel w Yamaha r6 za naprawe 2 biegu tylko całkiem mu wyskakiwał zapłacił 800zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 To na bank wsadził używaną skrzynię, chociaż to i tak bardzo tanio. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekZXR750 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Szkoda, że nie ma nikogo kto miał też taki problem i go rozwiązał lub nie ma tu jakiegoś mechanika który to naprawiał. Bo nie wiem ile kasy szykowac teraz na naprawe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Dużo osób to przerabiało. Poszukaj w archiwum. Generalnie wszystko zależy od cen robocizny z Twojej okolicy i tego czy będziesz chciał naprawiać na częściach nowych czy używanych. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 W mojej Hondzie naprawa trzeciego biegu wyszła mnie 1600 zł za robotę fachowca i uszczelki + moje części,które dostałem w gratisie od poprzedniego właściciela Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 W robociznie liczy sie wyjecie silnika i rozpolowienie, dlatego drogo.Cena samych nowych kol zebatych + czesto wodzik, ktory pada w tym przypadku dosc czesto, jako ze przeciwdzialawysunieciu kola z zazebienia z drugim.Tansze, ale mniej pewne rozwiazanie to podciecie samych sprzegiel klowych, jesli znajdzie sie kogos kto wie jak to zrobic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.