Skocz do zawartości

Brak wolnych obrotów Suzuki GSF 650 wtrysk


jozeks73
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Mam kłopot z wolnymi obrotami w mojej Bandytce.

Rozkręciłem ją na jesień i pomalowałem( tylko elementy potrzebne do malowania). Po złożeniu, coś jest nie tak. Po włączeniu zapłonu czerwonym klawiszem, standardowo odzywa się pompa paliwa. Po bzyknięciu, kręcę rozrusznikiem i nie odpala. Natomiast, kiedy włączam czerwony klawisz i w chwili uruchomienia się pompy, zakręcę silnik odpali i po chwili zgaśnie. Gdy powtórzyłem czynność, silnik odpala w momencie pracy pompy paliwa. Nawet gdy dam mu wysokie obroty, pracuje prawidłowo. natomiast, gdy go potrzymam tak poniżej 5 tys. po kilku sekundach gaśnie.

Posprawdzałem styki na wtyczkach od tych wszystkich czujników, ale nie mam już pomysłu. A WIOSNA nadchodzi.

Podobnie miałem około rok temu, kiedy zmieniałem świece i miałem zbiornik zdjęty. Motor stał z tydzień. Potem też nie chciał pracować jak opisywałem wcześniej. Ale za dwa dni odpalił bez niczego. A teraz kicha... nie chce się NAPRAWIĆ. ;)

 

Macie pomysła?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź przewody paliwowe czy nie są gdzieś mocno zagięte co może powodować spadek ciśnienia paliwa i takie objawy dodatkowo wymień filtr paliwa...

Jak trzymasz go na tym gazie ok 5tys obr/m to słychać że chodzi dziwnie? jakby lekko przerywał?

Gdy miałem cbr 600 też miałem podobny problem winny był filtr paliwa i stycznik w pompie...

jak to nie pomoże - zmierz ciśnienie na pompie paliwa jak nie masz czym to zawieź do warsztatu np samochodowego to ci zmierzą i porównaj wskazania z serwisówką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wyczytałem to silnik odpala z pracującą pompką podającą wstępnie paliwo po przekręceniu kluczyka, a następnie silnik gaśnie tak jakby wraz z wyłączeniem się pompki paliwa.

 

Sprawdź neonówką czy w momencie kręcenia rozrusznikiem jest napięcie na wtyczce pompki paliwowej. Dalej w zależności od efektu, będzie można sprawdzić manometrem, czy ciśnienie pompki paliwa jest prawidłowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś był tu wałkowany podobny temat a okazło się że po opuszczeniu zbiornika zagiął się przewód paliwa. Kup manometr ( koszt 25 zeta taki do kilku barów plus wężyk 5 zeta ) Wepnij to pomiędzy pompę a wtryski tak żeby manometr był na dłuższym przewodzie wyżej od reszty bo się poddtopi wahą i obadaj czy będą 3 atm. Następnie wydajność pompy. U mnie w gixie jest coś koło 1 litra w ciągu minuty. A jak tu będzie wszystko dobrze to czyszczenie wtrysków na myjce ultradźwiękowej. Bo zapewne złośliwość rzeczy martwych że po dłuższym postoju mogły się zgromadzić szumowiny i wszelkie inne naleciałości jak to ma często miejsce po zimie. Proponuje ci jeszcze wyciągnąć pompę paliwa i dać ją na myjkę ultradźwiękową bo może zgromadził się w niej syf i po zdejmowaniu zbiornika zaciągnął jakiegoś mułu z samego dna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...