rafaln21 Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 Witam. Mój problem polega na tym że zamontowalem w moim kacie rozrusznik i mam problem ze nie chce przekrecić wałem a na dekompresij kreci jak glupi dodam ze z kopa pali ale jak jest cieply to ciezko. (akumulator nowy). Jakies pomysły? miał ktoś taki problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 daj fote jak to wygląda. Całą intalację przystosowałeś do rozrusznika? Przekaźnik roz itd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafaln21 Opublikowano 7 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 Kurcze nie mam jak teraz zrobic zdjecia ale instalacja wydaje mi sie ze jest podlaczona ok bo jest ladowanie na akumulatorze jak go zapale z kopniaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 zobacz jakie masz napięcie na przewodach tych grubych przy rozruszniku gdy wciskasz przycisk rozrusznika. może masz za niskie napięcie i nie ma siły przekręcić pod większym obciążeniem. W ogóle nie chce odpalić z roz czy ciepły czy zimny? a nie podłączyłes odwrotnie przewodów do rozrusznika? Ładowanie swoją drogą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 7 Lutego 2014 Administrator Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 Kiedy sprawdzałeś luzy zaworowe? Sprawdzałeś kompresję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 Witam. Mój problem polega na tym że zamontowalem w moim kacie rozrusznik i mam problem ze nie chce przekrecić wałem a na dekompresij kreci jak glupi dodam ze z kopa pali ale jak jest cieply to ciezko. (akumulator nowy). Jakies pomysły? miał ktoś taki problem?Bez dekompresji niekoniecznie będzie chciał kręcić... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 W KTM na wałku rozrządu wycina się taki mały klinik od autodeko i potem to już nie działa. A przekręcić takiego singla bez deko to już na prawdę nie lada wyczyn. Jak kable masz ok to ściągaj pokrywę i patrz na wałek. Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafaln21 Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 zobacz jakie masz napięcie na przewodach tych grubych przy rozruszniku gdy wciskasz przycisk rozrusznika. może masz za niskie napięcie i nie ma siły przekręcić pod większym obciążeniem. W ogóle nie chce odpalić z roz czy ciepły czy zimny? a nie podłączyłes odwrotnie przewodów do rozrusznika? Ładowanie swoją drogą...npiecie jest ok a motor czy zimny czy cieply nie chce zapalic tylko z kopa. przewody podlaczylem dobrze bo od przekaznika tylko jedene dostanie i jest jedno miejsce na rozruszniku do podlaczenia kabla. Kiedy sprawdzałeś luzy zaworowe? Sprawdzałeś kompresję?zawosrow jeszcze nie sprawdzalem bo motor mam nie oddawna. we wtorek ma przyjechac do mnie kolega mechanik i ma ustawic te zawory. myslisz ze to moze pomóc?? W KTM na wałku rozrządu wycina się taki mały klinik od autodeko i potem to już nie działa. A przekręcić takiego singla bez deko to już na prawdę nie lada wyczyn. Jak kable masz ok to ściągaj pokrywę i patrz na wałek.nie znam sie za bardzo ale nie wiem czy to ma cos wspolnego bo przy sprzegle na raczce mam linke od dekompresiij i ono dziala Wiem ktos co to może byc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 (edytowane) kolego to co masz obok sprzęgla to ręczny odprężnik uchylający prawy zawór wydechowy, jest on niezależny od automatycznego który jest na wałku jeśli odpalasz bez problemu z buta to raczej ten odprężnik na walku też jest sprawny, nie slyszalem zeby komukolwiek padl, ale masz starego sxa tam juz możliwe są cyrki zawory musisz sprawdzic zaraz po kupnie, sprawdzic należy nie tylko luzy ale też odleglosc między kapeluszem trzymającym sprężyne a dzwigienką zaworową, ma tam byc conajmniej 0,2mm w momencie w którym reguluje się zawory, jako za masz stary motor to zawory mogą juz siedziec,poza tym po kupnie nalezy sprawdzic tez gaźnik, wymienic olej, świecę, wyprac filtr, dopiero jak to zrobisz to kombinuj dalej wg mnie masz problem z elektryką, masa źle przykręcona, albo źle podlączona wiązka, u mnie w 525 jest tak, że jak często odpalam z rorusznika gdy moto długo stalo niejezdzone to po pewnym czasie zaczyna slabo kręcic, ale z kopa lapie od razu, byc moze rozladowales aku dlugiem kręceniem i za wolno kręci aby odpalic, naladuj prostownikiem albo pojedzij z 30m i próbuj, czy masz ok 14V na klemach przy odpalonym silniku? ps. chyba bylem u kumpla jak braliscie rozrusznik 2tyg temu, podwiez mu moto, to ci ogarnie w moment ;) Edytowane 8 Lutego 2014 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafaln21 Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 gaźnik jest ustawiony, olej nowy, swieca bedzie we wtorek ale iskra jest i na tej, filtr wyprany. masa jest dobrze przykrecona bo podlaczalem tez klemy do rozrusznika i bylo to samo. akumulator jest nowy i na naładowanym jest to samo. zawory ustawie we wtorek a tak poza tym to waszym zdaniem na ile powiiny byc ustawione?? rok motoru 2003 525 sx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 luz zaworowy to 0.12mm na wszystkich zaworach a może kupiłeś nieodpowiedni akumulator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafaln21 Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 akumulator mam odpowiedni YTX5L-BS. zawoy na 0.12mm?? a nie lepiej na 0,10mm? to nie jest nowy motor przeciez? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 zawory ustawiasz jak zaleca producent niezależnie od wieku motocykla... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafaln21 Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 mam nadzieje ze to pomoze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 nie pomoze Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.