qba Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 ile pln władowaliście? efekt piękny gratuluje Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Moto prowadzi się znakomicie, mimo słabej elastyczności - w odróżnieniu od singli mniejszych pojemności podobnej konstrukcji hondy ale jest to spokojnie do opanowania. dla mnie każdy 4T hondy z seri xl/xr (może oprócz 125 i 650L ) jest generalnie agresywny właśnie dzięki mechanicznemu gaźnikowi, xr 250 np jest dużo ostrzejsza niż np xt 350 i to jest własńie w nich fajne :D xr 400 np sprawia wrażenie mocniejszej niż xt600E ...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaszczur2 Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 ile pln władowaliście? efekt piękny gratuluje Hej, W załączeniu pełen kosztorys, w skrócie: ok 4000 zł w częściach i usuługachniecałe 80 roboczo-godzin Pozdrawiam,REMONT_EXFAN_XL_600_LM.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Super Hondziawa.Czym malowałeś kolanka wydechowe?Trzyma się ta farba jeszcze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaszczur2 Opublikowano 9 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Hej, Malowałem, najpierw wyczyściłem dokładnie szczotą drucianą (na pneumatycznej wiertarce - wżerów nie było specjalnie) potem odtłuściłem porządnie i wymalowałem chyba na 4 cieniutkie warstwy żaroodporną farbą w barwie czarny mat. Po 300 km kolektory wyjaśniały i zrobiły się delikatnie szare, ale farba trzyma póki co dobrze. PozdrawiamINFORMACJE TECHNICZNE(przydatne podczas remontu) SILNIK:Zawory według różnych źródeł to GG-1044 lub GG-1043 (Vesrah). Pomierzyłem i do XL 600 LM 85 na pewno są GG-1043http://catalog.vesrah.co.jp/catalog/shape/GG-1043.htmlŁańcuszek rozrządu DID SCA0412SV-118 (118 ogniw)Świeca DPR8EA-9Komplet uszczelek IR 88180131Pasuje do:Marka Model Kod Rok produkcjiHONDA XL 600 LM Paris Dakar PD04 1985 ÂťHONDA XL 600 LM Paris Dakar PD04 1986 ÂťHONDA XL 600 LM Paris Dakar PD04 1987 ÂťHONDA XL 600 R PD03 1983 ÂťHONDA XL 600 R PD03 1984 ÂťHONDA XL 600 R PD03 1985 ÂťHONDA XL 600 R PD03 1986 ÂťHONDA XL 600 R PD03 1987 ÂťHONDA XL 600 RM PD04 1986 ÂťHONDA XR 600 R PE04 1985 ÂťHONDA XR 600 R PE04 1986 ÂťHONDA XR 600 R PE04 1987 ÂťUszczelniacze silnika (simmeringi):Kopniak: AO 20x32x7 INCOWałek zdawczy: AO 25x45x7 NEUTRALDźwignia zmiany biegów: A 14x28x7 INCOFiltr oleju: HF112Olej silnik: 2,4l ja proponuje MOTUL 5100 15W-50Filtr powietrza MIW H1144 ( 17213-MG2-000 )Koło tył:łożyska 6203, wymiary: 17x40x12 2 sztZbierak:łożysko 6204, wymiary: 20x47x14uszczelniacz wymiary: 28x47x7koło przód:łożysko 6202, wymiary: 15x35x11 2 sztOd strony tarczy:uszczelniacz stożkowy SDD 21x37x7Od strony ślimaka:uszczelniacz SDD 40x50x5-1Łożyska główki ramy: ALL BALLS 22-1021 (można zamówić same łożyska po wymiarach, ale ALL BALLS daje w komplecie uszczelniacze przeciwpyłowe na łożyska.)Łożyska wahacza:łożysko: HK 2030 ZWD 2 sztKOŁA:Tył:Szprychy 4 rożne długości,dłuższe od strony zbieraka - najdłuższe "na wierzchu"krótsze od strony bębna - najkrótsze "pod spodem"Przód:Szprychy 2 różne długości,krótsze z obu stron "pod spodem"dłuższe z obu stron "na wierzchu"Uszczelniacze przedniego zawieszenia: 41x54x11Łożyska kiwaczki wahacza:NTN 7N-HVS 15x22x17 MU x2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Jaszczur,kawał dobrej roboty :lalag: Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzakalTdk Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Efekt niesamowity a ty miałeś dobry nie pogięty błotnik z przodu czy kupowałeś gdzieś jeśli tak podaj linka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biafra Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 ...ale Cie chłopie poniosło,ładnie ,ładnie,bardzo ładnie.tez dostałem takiego "kota" i zrobiłem swoja LM na cacy ale bardziej skupiłem się stanie technicznym,powymieniałem b.dużo części plus montaż chłodnicy oleju,z robocizna wyszlo ponad 5tys(dobrze ze kolega się podjal bo w serwisie było by dużo drożej),naszczescie cylinder i tlok jest ok.tylko ze nadal ma kłopot z iskra,nie wiem czy cdi czy cos z tej serii.Motorek fajny tylko ze trochę wolny,tuningowal ktoś taki silnik?a przody ,wiecie może czy pasuja od afriki,lub od crf? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.