Piotr Dudek Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 witam.rzeczywiście numer seryjne sie nie zgadzały.mam już inne gażniki i jest lepiej aczkolwiek nie zadowalająco.moto na wolnych nie chodzi na jeden cylinder a po dodaniu gazu załańcza sie.po odkręceniu manetki do 10 tyś dymi na niebiesko cały czas.pierścienie??uszczelniacze zaworów??w trakcie jazdy od dołu zero ducha dopiero od 2500 ciągnie prawie normalnie. a tak poza ty to wszyscy w domu ?nie potrafisz wyregulować gaźników i usilnie chcesz go zniszczyć ?ten silnik ma pracować na wolnych równiutko jak szwajcarski zegarek i płynnie przechodzić do 3000 obrotów po delikatnym dodaniu gazu a dopiero wtedy można go sprawdzić na drodze kręcąc do 6000 obrotów pod obciążeniem Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel31 Opublikowano 24 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 witam.nie chce zniszczyć motoru.może się mylę ale moto powinno pracować w pełnym zakresie obrotów oczywiście z rozsądkiem.zastanawiam się czy rzeczywiście przyczyną są gażniki czy coś innego.co do regulacji faktycznie nie mam takiego wielkiego doświadczenia ale skoro ustawiam według zaleceń podanych wyżej i zaczynam regulować i nie ma poprawy to co?gażniki znam już na wylot.ile razy można rozkręcać czyścić dmuchać chuchać regulować i bez zmian. lewy cylinder chodzi bez zarzutów a z prawym jest problem.zapłon z lampą ustawiany i jest dobrze i inaczej być nie może.nie chciał bym nie potrzebnie ściągać głowicy bo wiąże się to z kosztami(znowu)a limit już przekroczony o 500%.jest taka możliwość,że pierścienie psują wszystko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 JEśli kompresja jest ok (zmierzona manometrem ) gaźniki (te ostatnio kupione) czyste , ustawione i kompletne to pozostaje lewe powietrze (np nieszczelny sparciały kruciec , niekompletny - np. brak kapturka na kapilarze do synchronizacji lub uszkodzony kapturek ) , brak szczelności nad przepustnicą itp. Psiknij samostartem w gaźnik z zewnątrz tak zeby samostart nie wpadł do airbox-a , jesli zwiekszą się obroty to ssie nie tam gdzie powinien . Czy poziom paliwa można w tych gaźnikach podejrzeć przez rurkę spustową ? Jeśli tak - sprawdź go jescze raz bo łapanie od 2500 brzmi jak za niski poziom .Zamień krucce pomiędzy gaźnikiem a cylindrem (jeslli sa symetryczne ).Partyzancki sposób - jeśli są możlwiości to przesuń listwę z gaźnikami i odpal prawy cylinder na lewym i lewy na prawym , nagraj sobie 2 filmiki i porównaj obroty jałowe i wkręcanie . Wtedy będzie iwadomo czy to gaźnik czy coś innego . Choć to małoproawdopodbne spróbuj zamienić kable zapłonowe , jeśli sa 2 cewki i 2 przerywacze to zamień kondensatory i patzr czy efekt nie przeniosł się na drugi cylek. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Przy odkrecaniu na luzie do 10 tys obr tloki moga ci dogonic zawory i bedziesz mial kaszane w silniku.Pelen zakres obrotow sprawdzasz pod obciazeniem czyli w jezdzie.Jesli badasz pojedynczo cylindry to nie zdejmujesz samej fajki ze swiecy tylko wykrecasz swiece z cylindra, wkladasz do fajki i masujesz na glowicy tak zeby przeskakujaca iskra miala przejscie do masy.Poprobuj sposobow podanych przez Janosika, moze cos sie rozjasni. Aha, jak czyscisz te gazniki, bo wydaje mi sie ze chyba niezbyt dokladnie ?Opisz wszystko ze szczegolami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel31 Opublikowano 26 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Cze.co do lewego powietrza nie ma zastrzeżeń jest szczelnie.brak jakiejkolwiek reakcji na psikanie samostartem.co do czyszczenia gażników wydaje mi się,że robię dobrze.myte są w preparacie do mycia gażników z K2 i pod kompresorem dmuchane.za wskazówki wielkie dzięki,na pewno skorzystam z nich.najbardziej z czym mogłem się przestrzelić to poziom paliwa w komorze ale to też zweryfikuje.najlepsze jest to,że na samym początku przy uruchamianiu moto(stało 4 lata zarośnięte w winogronie) odpaliło na ten cylinder co teraz szwankuje i chodziło dobrze tylko ten co teraz pali dobrze nie chciał chodzić.dobre co ;)nagram filmik jak pracuje może coś obczaicie.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.