zaczyk6 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 Witam mam problem z znalezieniem modelu tego crossa http://img01.tablica.pl/images_tablicapl/46925247_2_644x461_simson-cross-skuter-dodaj-zdjecia_rev002.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glina Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 Dlaczego znowu celujesz w jakiś złom ? :) To wygląda jakby miało się rozpaść na pierwszej dziurze. Dlaczego nie bierzesz pod uwagę żadnej DT jak Ci radziłem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaczyk6 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Mam kilka Dt na oku ale szukam czegoś w las bo mam dobre tereny do off-roadu ale na pierwsze moto nie chce dać dużo do 2000zł max.Boje sie że dt nie wytrzymała by w takim terenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Głosisz jakieś herezje.DT nie wytrzyma a to COŚ w linku ma wytrzymać?Do 2k powinieneś kupić jakaś DT 80 bez papierów, moim zdaniem idealne moto na początek w teren (sam na takim zaczynałem przygode w terenie).Silnik jest bardzo wytrzymały praktycznie żadnych wad.Ma tylko jedna chlodnice więc trzeba uwazac zeby nie przegrzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly-yo Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 celuj smialo kolego w Hm ke hmmm a cena w polsce i tak sa sprzety dojechane wiec ta cena to nie adekwatna Cytuj 2X MZ ETZ 150 `89 , DERBI GPR 50 NUDE `05 ,HM CRM 50 `11.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Mialem dt 80 lc2 mocy jej nie brakuje i mega tania w utrzymaniu, chyba najtanszy z japonczykow. Przyznam sie ze lekko u mnie nie mial był las i podjazdy i dawala rady. Ja dalem za swoja 1600zl jeszcze byla zarejestrowana. Nie bierz pod uwage takiego wraku, napewno problem jest z czesciami, to wyglada na poczatek lat 80, jeszcze chlodzone powietrzem. Mega plus dt chlodzona jest ciecza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 co kto lubi... chłodnica do urwania , wąż do urwania , płyn do wymiany , uszczelka pod głowice nie wytniesz z puszki po piwku :D a też zdarza się przegrzać .....raz holowałem dt 80 kolesia bo w lesie jak glebnął na prawą strone to urwał jakiś element od węży przy głowicy i cała woda w trawę i bez chłodziwa nie ma jak jechać.... samo chłodzenie powietrzem jest super tylko że do 99% starych 2T wiatrołapów nie ma części i dlatego trzeba je niestety omijać... dt 80 chłodzonej powietrzem nie kupuję się bo po pierwsze nie ma części po drugie sporo ma strasznie archicznych rozwiązań np częśc miała jeszcze zapłon na platynkach jak simson czy komar :D mtx 80 chłodzona wiatrem jest spoko , fakt że jest odczuwalnie słabsza od cieczaka ale prostsza ..... a to z linku to jakiś oldschool totalny , do renowacji na zabytek okazyjną zabawkę ok , ale do codziennej jazdy lipa bo nie kupisz żadnej części silnikowej.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Głosisz jakieś herezje.DT nie wytrzyma a to COŚ w linku ma wytrzymać?Do 2k powinieneś kupić jakaś DT 80 bez papierów, moim zdaniem idealne moto na początek w teren (sam na takim zaczynałem przygode w terenie).Silnik jest bardzo wytrzymały praktycznie żadnych wad.Ma tylko jedna chlodnice więc trzeba uwazac zeby nie przegrzać.po za tym jest problem z trybem od kopniaka (wyciera się tulejka wewnątrz niego i później omyka się i ciężko odpalić w pionowej pozycji) po za tym bez większych awarii. u mnie przechodził katusze na torze i w lesie i żadnych większych problemów. Jak chłodnica w dobrym stanie i nie pogięta to nie ma problemu z przegrzewaniem. Można dużo części zostawić w lesie a moto dalej jedzie, ja np urwałem śrubę od spustu oleju i wracałem do domu 50km :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.