MaciekV Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 jak byś kupił rzędową 4 i nie chciała by odpalić to byś ją rozbierał na części pierwsze? zamiast spróbować wszystkich sposobów z zewnątrz aby sprawdzić jego stan np mierzeniem kompresji?? Daj już spokój i nie mieszaj koledze w głowie NIe rozbiera się silnika bez potrzeby (Chyba że robisz to z nudów??? ) a tu takiej jak na razie nie widzę odpala, jezdzi, po zmierzeniu kompresji będzie wiadomo więcej a na ten moment myślę że odpowiednie wyregulowanie gaznika ożywi ten moto na tyle żeby nim pojezdzić przez jakiś czas odłożyć pieniądze i po sezonie zrobić remont generalny silnika aby odzyskał pełna sprawność. Grzebanie na raty nie ma sensu... Koszty i tak będą duże to RM...Tak swoją drogą szukam jakiegoś krosidła w warmińsko- mazurskim... :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 jak byś kupił rzędową 4 i nie chciała by odpalić to byś ją rozbierał na części pierwsze? Jeśli silnik miałby podobne limity co ta RM, to na pewno Jeśli ta rzędowa czwórka miałaby podobne obciążenia na korbowodzie co RM, to miałaby ponad 200 KM :icon_eek: Czujesz to ...Właśnie dlatego w 2T co drugi tłok należy wymienić korbowód. W tych silnikach wszystko znacznie szybciej się zużywa. Zdarza się,że sprzęt,który kwalifikuje się do remontu (według wskazań licznika mth) nadal będzie odpalał i targał na gume ,co nie znaczy że można nim nadal jeździć. Ale to wszystko tylko moje skromne zdanie.Ty Maćku wraz z autorem róbcie jak uważacie. Wasz cyrk,wasze małpy :) POZDRO :flesje: Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brylu Opublikowano 21 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 człowieku debilem nie jestem żebym jeździł na samym paliwie!!prosiłem o pomoc nie o głupie pytania i komentarze..motor kupiłem za grosze nie był na chodzie ustawiłem zapłon wymieniłem świece odpalił chodził miał wolne obroty rozebrałem go do malownia kupiłem uszczelke pod cylinder bo była dorabiana uszczelniłem wszystko jak należy gaźnik,cylinder fakt gaźnik był rozebrany do malowania.odpala normalnie nie ma w ogóle wolnych obrotów regulowałem śrubę od mieszanki i nic to niedaje.. próbowałem na iglicy,na regulacji linki obroty trzyma chwilę po czym wchodzi na maksymalne jak odpali jedzie normalnie a wolnych obrotów brak dziękuję za pomoc postaram się znaleźć w okolicy jakiegoś "normalnego"mechanika który się na tym zna i zrobi mi to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Może faktycznie lepiej będzie jak zaprowadzisz ją do mechanika,bo jak sam zauważyłeś twoje działania nie przynoszą ŻADNYCH postępów.Poczytaj serwisówkę-tak na spokojnie,bo widzę,że się spiąłeś :) a zrozumiesz o co próbuję tobie przekazać :flesje: Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 człowieku debilem nie jestem żebym jeździł na samym paliwie!!prosiłem o pomoc nie o głupie pytania i komentarze..motor kupiłem za grosze nie był na chodzie ustawiłem zapłon wymieniłem świece odpalił chodził miał wolne obroty rozebrałem go do malownia kupiłem uszczelke pod cylinder bo była dorabiana uszczelniłem wszystko jak należy gaźnik,cylinder fakt gaźnik był rozebrany do malowania.odpala normalnie nie ma w ogóle wolnych obrotów regulowałem śrubę od mieszanki i nic to niedaje.. próbowałem na iglicy,na regulacji linki obroty trzyma chwilę po czym wchodzi na maksymalne jak odpali jedzie normalnie a wolnych obrotów brak dziękuję za pomoc postaram się znaleźć w okolicy jakiegoś "normalnego"mechanika który się na tym zna i zrobi mi to nikt tutaj nie napisał, że jesteś debilem ale jesteś bezczelnym pyskującym małolatem :banghead: a pyskówkami nie naprawisz tej przypadłości. Mimo pozorów gaźnik jest bardzo skomplikowanym urządzeniem. Masz dużo czasu do wiosny i dostęp do komputera więc poczytaj trochę o jego konstrukcji i zasadach działania a dopiero potem możesz brać się za regulacje. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brylu Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Nie spiąłem się tylko kolega zadaje pytanie czy dolewam olej do paliwa no chyba każdy wie że nawet do motorynki sie leje,to nie wsk że pojedzie bez.a mogłbym prosić o jakiś link do serwisówki czy cos podobnego a co do gaźnika ustawiłem tak jak pisał kolega wyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 a ten motocykl nie ma dozownika oleju? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 jak to wsk bez oleju? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 jak to wsk bez oleju? Mógłbyś śmiecić w innym dziale? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brylu Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 nie ma dozownika mniejsza z tym moglby mi ktos dac linka albo powiedziec gdzie znajde serwisowke do tego suzuki?tj rm250 1984rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 (edytowane) nie ma dozownika mniejsza z tym moglby mi ktos dac linka albo powiedziec gdzie znajde serwisowke do tego suzuki?tj rm250 1984rok Patrzyłeś w dziale Dane techniczne i serwisowe ? Edytowane 22 Stycznia 2014 przez zikowski Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.