Skocz do zawartości

suzuki rm250 2t 1984 nie odpala


brylu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jak byś kupił rzędową 4 i nie chciała by odpalić to byś ją rozbierał na części pierwsze? zamiast spróbować wszystkich sposobów z zewnątrz aby sprawdzić jego stan np mierzeniem kompresji?? Daj już spokój i nie mieszaj koledze w głowie

NIe rozbiera się silnika bez potrzeby (Chyba że robisz to z nudów??? ) a tu takiej jak na razie nie widzę odpala, jezdzi, po zmierzeniu kompresji będzie wiadomo więcej a na ten moment myślę że odpowiednie wyregulowanie gaznika ożywi ten moto na tyle żeby nim pojezdzić przez jakiś czas odłożyć pieniądze i po sezonie zrobić remont generalny silnika aby odzyskał pełna sprawność. Grzebanie na raty nie ma sensu...

Koszty i tak będą duże to RM...

Tak swoją drogą szukam jakiegoś krosidła w warmińsko- mazurskim... :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak byś kupił rzędową 4 i nie chciała by odpalić to byś ją rozbierał na części pierwsze?

Jeśli silnik miałby podobne limity co ta RM, to na pewno

Jeśli ta rzędowa czwórka miałaby podobne obciążenia na korbowodzie co RM, to miałaby ponad 200 KM :icon_eek: Czujesz to ...

Właśnie dlatego w 2T co drugi tłok należy wymienić korbowód. W tych silnikach wszystko znacznie szybciej się zużywa. Zdarza się,że sprzęt,który kwalifikuje się do remontu (według wskazań licznika mth) nadal będzie odpalał i targał na gume ,co nie znaczy że można nim nadal jeździć.

 

Ale to wszystko tylko moje skromne zdanie.Ty Maćku wraz z autorem róbcie jak uważacie. Wasz cyrk,wasze małpy :)

 

POZDRO :flesje:

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

człowieku debilem nie jestem żebym jeździł na samym paliwie!!prosiłem o pomoc nie o głupie pytania i komentarze..motor kupiłem za grosze nie był na chodzie ustawiłem zapłon wymieniłem świece odpalił chodził miał wolne obroty rozebrałem go do malownia kupiłem uszczelke pod cylinder bo była dorabiana uszczelniłem wszystko jak należy gaźnik,cylinder fakt gaźnik był rozebrany do malowania.odpala normalnie nie ma w ogóle wolnych obrotów regulowałem śrubę od mieszanki i nic to niedaje.. próbowałem na iglicy,na regulacji linki obroty trzyma chwilę po czym wchodzi na maksymalne jak odpali jedzie normalnie a wolnych obrotów brak dziękuję za pomoc postaram się znaleźć w okolicy jakiegoś "normalnego"mechanika który się na tym zna i zrobi mi to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może faktycznie lepiej będzie jak zaprowadzisz ją do mechanika,bo jak sam zauważyłeś twoje działania nie przynoszą ŻADNYCH postępów.

Poczytaj serwisówkę-tak na spokojnie,bo widzę,że się spiąłeś :) a zrozumiesz o co próbuję tobie przekazać

:flesje:

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

człowieku debilem nie jestem żebym jeździł na samym paliwie!!prosiłem o pomoc nie o głupie pytania i komentarze..motor kupiłem za grosze nie był na chodzie ustawiłem zapłon wymieniłem świece odpalił chodził miał wolne obroty rozebrałem go do malownia kupiłem uszczelke pod cylinder bo była dorabiana uszczelniłem wszystko jak należy gaźnik,cylinder fakt gaźnik był rozebrany do malowania.odpala normalnie nie ma w ogóle wolnych obrotów regulowałem śrubę od mieszanki i nic to niedaje.. próbowałem na iglicy,na regulacji linki obroty trzyma chwilę po czym wchodzi na maksymalne jak odpali jedzie normalnie a wolnych obrotów brak dziękuję za pomoc postaram się znaleźć w okolicy jakiegoś "normalnego"mechanika który się na tym zna i zrobi mi to

 

 

nikt tutaj nie napisał, że jesteś debilem ale jesteś bezczelnym pyskującym małolatem :banghead: a pyskówkami nie naprawisz tej przypadłości. Mimo pozorów gaźnik jest bardzo skomplikowanym urządzeniem. Masz dużo czasu do wiosny i dostęp do komputera więc poczytaj trochę o jego konstrukcji i zasadach działania a dopiero potem możesz brać się za regulacje.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie spiąłem się tylko kolega zadaje pytanie czy dolewam olej do paliwa no chyba każdy wie że nawet do motorynki sie leje,to nie wsk że pojedzie bez.a mogłbym prosić o jakiś link do serwisówki czy cos podobnego a co do gaźnika ustawiłem tak jak pisał kolega wyżej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma dozownika mniejsza z tym moglby mi ktos dac linka albo powiedziec gdzie znajde serwisowke do tego suzuki?tj rm250 1984rok

Patrzyłeś w dziale Dane techniczne i serwisowe ?

Edytowane przez zikowski

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...