Gość Pirat Opublikowano 21 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2004 Witajcie Od niedawna jestem na forum i pierwsze co to zwracam sie z prosba o pomoc. Mam nastepujacy problem z moja suzi :P , podczas jazdy na 6 biegu w momencie gdy silnik wkreca sie ponad 7 tysiecy, motocykl traci moc i ciezko wkreca sie wyzej, po osiagnieciu 8 tys obiaw mija. Przy duzym obciazeniu gdy krece na maksa manetke to potrafi sie mulic mulic, az w koncu calkowicie traci obroty, silnik przerywa, jakby skonczylo sie paliwo i umiera, dopiero po chwili (puszczam manetke gazu) znowu zaczyna sie wkrecac. Czasami odczuwam jakby delikatne przyspieszenie w momencie gdy odpuszcze troche gazu. Bede wdzieczny za wszelkie sugestie walki z moja zmora :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 21 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2004 Witaj, Problem tkwi napewno w zasyfiałych gaźnikach, możlwe że masz za mały poziom paliwa w pływakach, zasyfiałę dysze, lub zły skład mieszanki. Jeśli nie che ci się i nie stać cię na regulacje w servisach to zapraszam do siebie do Luzina, to 12 km za wejherowem:). Skontaktuj sie zemna przez gg. lub PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pirat Opublikowano 21 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2004 hmm.. No tak, ale moto po regulacji zaworow i gaznikow... Zastanawia mnie jeszcze jedna kwestia, zmienilem filtr powietrza (chempion od louisa) i to spowodowalo calkowite rozregulowanie pracy silnka. Czy mozliwe jest aby filtr zle kierowal strumieniem powietzra i zamulal silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 21 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2004 Jeśli wymieniłeś filtr na "tuningowy" o mniejszym współczynniku hamowania przepływu powietrza to jest to bardzo możliwe, gdyż po założeniu takiego filtra zubaża się skład mieszanki palowowo powietrznej co może objawiać się takimi problemmai jak twoje. Musiałbyś zmienić nastawy iglic w gażnikach, a najlepiej wymienić dysze na większe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 22 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2004 Dokładnie.Mniejsze opory filtru powietrza oznaczają mniejsze podciśnienie w gardzielach gaźników. Przy mniejszym podciśnieniu ilość paliwa wypływająca przez dysze główne staje sie mniejsza co powoduje zubożenie mieszanki.Po wymianie filtra na tuningowy o mniejszych oporach trzeba wymienić dysze główne w gaźnikach.Podniesienie samych iglic poprawi sytuacje na średnich i niskich obrotach. Skład mieszanki na maksymalnym otwarciu przepustnicy określają dysze główne ponieważ maksymalnie podniesiona iglica nie stanowi już oporu- opór powoduje sama dusza główna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 22 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2004 Przyjżyj się dokładnie świecom zapłonowym, po ich zabarwieniu można stwierdzić, czy faktycznie masz za ubogą mieszankę...jęsli jest za ubogo silnik szybciej łapie temperaturę, a świece mają jasne, prawie białe zabarwienie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 22 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2004 Ja bym też stawiał na zły skład miesznaki. Jeśli Twój motocykl ma regulowane iglice to spróbuj je podnieść o 1 ząbek. Ale przy samej wymianie filtra powietrza (zakładając, że airbox nie został pocięty lub powiercony) nie powinienłeś mieć żadnych kłopotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.