cxpeky63 Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Witam Jak w temacie.Od jakiegoś czasu jestem szczęśliwym posiadaczem KTM RC8 z 2008roku przebieg 11tys mil (raczej nie jeździł po torze)Problem w tym że jak silnik zimny i jadę na trójce chcę zredukowac bieg do dwójki, Więc sprzęgło, bieg w dół, lekka przegazówka, puszczam sprzęgło i gaśnie.Nie dzieje się to przy żadnym innym biegu a jak silnik się rozgrzeje do ponad 85stC to problem znika.Ktoś ma jakiś pomysł co to takiego może byc? Cytuj There Are No RulesXLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 (edytowane) Pod kompa podłączyłeś ? Edytowane 29 Listopada 2013 przez kiki Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 (edytowane) miałem coś podobnego przy redukcji w kle 500 tyle że na prawie każdym biegu. nie wiem jak to jest rozwiązane w 2008r ale może to mieć związek z czujnikiem stopki bocznej. reakcja taka sam jak na postoju z otwartą stopką. moto odpalone, na biegu, puszczasz sprzęgło i gaśnie. Odłącz czujnik zewrzyj przewody czujnika(jak 2 to ze sobą a jak 1 to do masy) i zobacz czy jest lepiej. Poza tym pod kompa :) Edytowane 30 Listopada 2013 przez MaciekV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 To zupelnie inny problem niz ten ktory Ty opisujesz Maciek. W pierwszej kolejnosci sprzety tej generacji podlaczamy do kompa a pozniej mozna podyskutowac, wtedy gdy komp nic nie pokaze a sprzet jest z UK to bedzie zabawa z rozpinaniem i czyszczeniem kostek czujnikow jak min TPS.podrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cxpeky63 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Nie podłączałem.W tym tygodniu umówię się na podłączenie i napiszę co i jak.Dziex Cytuj There Are No RulesXLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadekP Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Jakie masz wydechy? Czy Akrapy, Leo Vivce? Jeśli inne to czy była pod nie wgrywana mapa? Ja miałem takie gaśnięcie ale w 990adventure r po zmianie fabrycznych na SBK. Zmieniłem na akcesoryjne sam ale olałem wgranie mapy i po przgazowaniu motocykla i odpuszczeniu gazu motocykl gasł. To samo przy jeździe, gaz do oporu i sprzęgło KTM gasł. Jak jesteś z Krakowa do jedź na Zakliki do M. Kujałowicza. Będziesz mieć sprzęt zrobiony za grosze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cxpeky63 Opublikowano 26 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 Sorry że tak późno ale przestałna chwilę potem znowu problem się pojawił. Zawiozłem do autoryzowanego dealera żeby podłączyli pod kompa i nic nie pokazał. Wszystko jak w zegarku. Wydechy standardowe. Mieszkam w UK i moto też tutaj jest. W autoryzowanym dealerstwie powiedzieli mi że mieli niedawo ten sam prodlem z Duke 690 i też nic na kompie nie pokazał więc problem nie został rozwiązany. Pojawił się natomiast kolejny problem. W styczniu zmieniana była też w tym dealerstwie uszczelka pompy wody bo ciekł płyn chłodzący jak cholera.Skasowali mnie jak za zboże. Uszczelka 24funty ale robocizna plus płyn plus olej i nazbierało się do 250funtów. Teraz mamy lipiec i uszczelka znowu cieknie. Byłem u nich i umówiłem się z nimi na czwartek żeby to ogarnęli po tak chyba byc nie powinno.Dodam że nie męczę tego motocykla a już na pewno nie tak jak przewidywyał producent że będzie męczony. Tutaj na wyspie Jersey jest ograniczenie do 40mil/h więc jeżdżę ok 50-60mil rzadko szybciej a najszybciej nim jechałem 120mil/h gdzieś przez jakies 30sekund bo się droga kończyła.Dodam też że dac tej uszczelce w kośc mogła ostatnio fala upałów. 25stC i prędkośc 30mil plus przeciskanie się przez korki na pierwszym i drugim biegu to dla tego motocykla katorga. Ale czy nawet taka jazda mogła zabic uszczelkę pompy wody w tak krótkim czasie?Chłodzenie włącza mi się przy 97stC nigdy nie miał więcej jak 100stC. JanuszK30 gdzie szukac i jak czyścic kostki TPS? Cytuj There Are No RulesXLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 Sorry że tak późno ale przestałna chwilę potem znowu problem się pojawił. Zawiozłem do autoryzowanego dealera żeby podłączyli pod kompa i nic nie pokazał. Wszystko jak w zegarku. Wydechy standardowe. Mieszkam w UK i moto też tutaj jest. W autoryzowanym dealerstwie powiedzieli mi że mieli niedawo ten sam prodlem z Duke 690 i też nic na kompie nie pokazał więc problem nie został rozwiązany. Pojawił się natomiast kolejny problem. W styczniu zmieniana była też w tym dealerstwie uszczelka pompy wody bo ciekł płyn chłodzący jak cholera.Skasowali mnie jak za zboże. Uszczelka 24funty ale robocizna plus płyn plus olej i nazbierało się do 250funtów. Teraz mamy lipiec i uszczelka znowu cieknie. Byłem u nich i umówiłem się z nimi na czwartek żeby to ogarnęli po tak chyba byc nie powinno.Dodam że nie męczę tego motocykla a już na pewno nie tak jak przewidywyał producent że będzie męczony. Tutaj na wyspie Jersey jest ograniczenie do 40mil/h więc jeżdżę ok 50-60mil rzadko szybciej a najszybciej nim jechałem 120mil/h gdzieś przez jakies 30sekund bo się droga kończyła.Dodam też że dac tej uszczelce w kośc mogła ostatnio fala upałów. 25stC i prędkośc 30mil plus przeciskanie się przez korki na pierwszym i drugim biegu to dla tego motocykla katorga. Ale czy nawet taka jazda mogła zabic uszczelkę pompy wody w tak krótkim czasie?Chłodzenie włącza mi się przy 97stC nigdy nie miał więcej jak 100stC. JanuszK30 gdzie szukac i jak czyścic kostki TPS? W UK nie zajedziesz raczej silnika temperaturowo, moze jest tam jakies pekniecie a wtedy uszczelka nie pomoze. Natomiast nie sluzy tym silnikom zbyt spokojna jazda. W tej sytuacji poszukalbym miejsca w ktorym przez pol dnia mozna byloby pokrecic go na wyzszych obrotach, byc moze wtedy wroci wszystko do normy. Co sie tyczy kostek, nalezy je po rozpieciu potraktowac wlasciwym preparatem stosowanym w elektrotechnice do czyszczenia i konserwacji stykow.Czyjnik TPS umieszczony jest na osi przepustnicy, tzn w okolicy kolektora dolotowego, ale chodzi tu rowniez o pozostale kostki; czujnikow oraz komputera. Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cxpeky63 Opublikowano 31 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Jadę z Weymouth do Londynu za tydzień. To na autostradzie go trochę przegonię. Mam nadzieję że obejdzie się bez mandatów :/ Znając siebie to się pewnie zgubię i zamiast 200km zrobię 500 :/ Czyli najpierw go przegonię a potem będę kombinował w rzeczach o których nie mam pojęcia czyli kostki styki itp.Dzięki wielkie, odezwę się po powrocie.Szerokości. Cytuj There Are No RulesXLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Co do uszczelki to reklamuj, bo spaprali robotę, dla przykładu u mnie temperatura dochodzi do 110st.C, cały cza dostaje po garach na mieście i nic nie cieknie. Natomiast co do gaśnięcia to sprawdził bym regulację składu mieszanki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Skladu sam raczej nie zmieni bo to wtryskowiec... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Kup kabel za 50zł ściągnij tuneECU i obejrzyj wartości rzeczywiste. Japońskie systemy nie tłuką mechanika błędem po głowie raczej starają się trzymać w sekrecie błędy i usterki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cxpeky63 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Wróciłem z wycieczki. Problem czasem się pojawia a czasem nie. :/ Ja tłumaczę sobie to tym że jeżeli silnik jest za zimny i nie ma wystarczających obrotów to wyłącza się zamiast np szrpnąc. Pewnie to moje bzdury w głowie próbujące wyjaśnic problem którego nie widzi nawet komputer.Co do uszczelki:Poprzednio (w listopadzie) olej wyciekał z odpowietrzenia na początku trochę a potem leciał olej razem z płynem chłodzącym. Teraz(tydzień temu) także z odpowietrzenia leciał olej może z niewielką ilością płynu chłodzącego. Więc zaprowadziłem na reklamację. Mają tam trochę kocioł więc nie dociekają szczegółów i powiedziałem im że uszczelka była wymieniona 3mies temu a nie 10 jak miało to w rzeczywistości miejsce. Zamiast jeden dzień zabrali mi moto na 5dni bo podobno czekali na uszczelkę. Kiedy przyszło do odbioru motocykla tam gdzie jest łączenie kapy, tam gdzie jest uszczelka pojawiło się dośc dużo silikonu którego nie było wogule wcześniej także nie było go po poprzedniej naprawie. Powiedzieli mi że to nie dokońca uszczelka ale SHAFT pompy wody czyli to nie ich wina i skasowali mnie 170funtów, mówiąc że robią mi przysługę bo skasowali mnie za dwie godziny roboty a robili to 5godzin.Czy ja mam im wierzyc?W ciągu tych pięciu dni podczas których trzymali mój motocykl dzwoniłem do nich upominając się o moto z 10 razy. Zbywali mówiąc że odzwonią potem nie odbierali telefonu na dzień przed wyjazdem przyjechałem do nich rano i mówię że jutro jadę moto w trasę i muszę miec sprzęt gotowy. Oni na to że zrobią go w pierwszej kolejności. I że zadzwonią jak go zrobią. po 16tej sam przyjechałem i usłyszałem dobrze że jesteś własnei wystawiam ci fakturę i właśnie mieliśmy do ciebie dzwonic. :/Moto gotowe.Uwielbiam ten motocykl ale jak co 10mies mam wydawac 200funtów na ciągle powtarzający się problem to chyba wrócę do Harleya. Miałem ich pięc i te nigdy mnie nie zawiodły.A co do jazdy motocyklem po Brytyjskich drogach i autostradach. Samochodziarze są niesamowicie uprzejmi ustępują drogi bez najmniejszego problemu. Nawet jak wszystkie trzy pasy zajęte to kierowca wrzuca prawy kierunkowskaz i robi mi miejsce żebym mógł się przecisnąc pomiędzy. Coś niesamowicie pozytywnego. W Polsce tak nie ma. Cytuj There Are No RulesXLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Dzwoń do centrali KTM i zgłoś problem z serwisem i postrasz gazetą... problem jest w nie fachowej naprawie i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Prawdopodobnie nie mogli znaleźć przyczyny więc wymyślili jakąś bajeczkę żeby umyć rączki i złożyli wszystko na sylikon żeby już nie ciekło i żebyś nie wrócił (przy czym sylikon nie jest zły jeśli nałożony z umiarem). Druga opcja - zobaczyli w bazie że jednak ostatnio byłeś 10 miesięcy temu a nie 3 i stwierdzili że skoro Ty lecisz w kulki to oni też. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.