lucjusz1100 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 witam wszystkich. mam pytanie głównie do mechaników bądź właścicieli ZZRów którzy sami robią przy swoich sprzętach. Mianowicie interesuje mnie czy części tj głowica, gaźniki, sprzęgło z ZZR 1200 pasują do ZZR1100? Pytam bo potrzebuję części do ZZR 1100 które ogólnie są ciężko dostępne a mam okazje kupić te części od 1200 tylko nie wiem czy nadają się na przeszczep do ZZR 1100D. Z góry dziękuję za odp. mam nadzieje że pomożecie bo sprawa bardzo pilna. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Ja wprawdzie nie znam się na zzrach ale w pierwszej kolejności porównałbym uszczelki pod głowicę. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uczciwy Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 ZZR1200 na srednice cylinda x skok tłoka = 79 x 59,4 natomiast ZZR1100 ma 76 x 58 a więc juz tutaj widać ze niebędzie głowica pasować, niemówiąc juz ze mogły by być różnice w fazach rozrządu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Co potrzebujesz konkretnie do tego ZZRa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...