azzurra Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Witam, mam do was pytanie. Odgrzebałem starą wfm-ke po dziadku rocznik 64, wszystkie częsci oryginalne, ale nie to jest najważniejsze, znalazłem do tego multum oryginalnych nowych- starych części w stanie idealnym które dziadek zakupił na zapas z czego jestem w stanie złożyc nową wfm-ke ;) Jedynie czego mi brakuje z nowych części to ramy i silnika. Silnik jest na chodzie, zgadza się z numerami ramy,był odpalany, jest do polerki :) a teraz coś znacznie lepszego. Większośc nowych częsci pochodzi z roku 68-70 i co najlepsze przy nich są karteczki znamionowe potwierdzające oryginalnośc, cene w tamtych czasach, numer częsci, nazwę. Między innymi posiadam karteczki znamionowe do :2x felgi w stanie idealnym, 2x piasta tylnia, 2 lampy fabrycznie oryginalne rocznik 70( na zdjęciu), gumy do lampy tylniej, ślimak, błotnik tylni, rączki i kilka innych częsci. Reszta jest też w stanie idealnym lecz bez karteczek znamionowych. Teraz mam pytanie co z tym zrobic, ponieważ chciałbym ją zrobic. Sprzedac nowe częsci z karteczkami znamionowymi a ODrestaurowac stare? zostawic wszystko? Złozyc wfm-ke z nowych częsci a stare sprzedac? ile to jest warte jeśli chodzi o cenę rynkową :)? Dodaje tylko kilka fotek stare częsci i nowe, prosze o odpowiedź :P http://voila.pl/uploads/xjfvtyw731 ps, wfm-ka została wyrejestrowana 20 lat temu, do tego mam małe szanse znalezienia dokumentów na nią w stosach starych papierów( nawet nie wiem gdzie szukac w domu), dziadek był pierwszym właścicielem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Składaj na nowych częściach, ramę pomaluj pod kolor tego co masz, i tym sposobem otrzymasz nowy motocykl. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Tak jak kolega wyżej, z motocykla swego dziadka zostaw ramę i silnik a resztę włóż nowe. Taki fart nie często się zdarza i grzechem by było nie skorzystać z okazji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azzurra Opublikowano 18 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 no tak.. ale czy to będzie miec większa wartośc? i ile są warte stare częsci? i co z tymi karteczkami znamionowymi?poza tym, jaka jest realna wartośc tego? to że są te karteczki znamionowe sprawia, żę motocykl/częsci zyskują na wartości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Odpowiedz sobie na pytanie czy chcesz mieć wyjątkowy motocykl prawie jak z fabryki, czy złotówki na koncie. Jeżeli to drugie to części które masz są sporo warte, a ile pomoże ustalić Ci rynek, wystawiasz wszystkie jednego dnia na allegro od złotówki. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azzurra Opublikowano 18 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 właśnie rynek.. nie do końca jest obiektywny.. jedna częsc dochodzi do 100 zł na licytacji stara zardzewiała, druga podobna za 30 zł nie idzie kup teraz :) Motocykl i tak i tak zrobie tylko muszę wybrac czy odrestaurowac stare oryginalne częsci czy całkiem nowe złozyc :)Jeśli oberwę nalepki np jak na lampach to zapewne straci to na wartości :P tak w ogóle nie znam się na mechanice i nie interesuje się nią, dlatego też mam problem jak się zabrac do pewnych rzeczy związanych z remontem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Złożenie motocykla z tego co masz nie będzie ciebie kosztować nic poza pracą. Sprzedasz części to dostaniesz za nie pieniądze, które wydasz na remont. Zapewne sporo ci po sprzedaży zostanie, ale dla koneserów oryginalny lakier i to fabryczny jest bezcenny. Ale to twój problem co cię kręci a co nęci, więc zdecydujesz też samodzielnie. Ja swoje zdanie wypowiedziałem kilka postów wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azzurra Opublikowano 18 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 To nie jest prosta decyzja ;) właśnie widze jak na allegro tylni błotnik pozdzierany z lakieru juz jest na wysokości 140 zł.. nowa ramka lampy tyle żę ktoś napisał że jest oryginalna z okresu PRL-u 50 zł... i to biją się o to gromady ludzi.. jeśli obręcz/ramka jest tyle dla nich warta to jestem naprawdę w szoku.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Wystaw całość razem na aukcji. Ty będziesz zadowolony z kasy a motocykl trafi do kogoś kto jest tym zainteresowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azzurra Opublikowano 18 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 ale też jakas cena minimalna musi byc ;) przecież nie miałoby sensu sprzedanie za 500 zł :) a kto powiedział żę nie jestem nim zainteresowany ;) po prostu chce wiedziec jaką to ma wartośc rynkową w chwili obecnej ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Raczej wygląda jakbyś chciał jak najwięcej zarobić na tym znalezisku ;) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azzurra Opublikowano 18 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Nie do końca... Jestem po prostu ciekaw ile takie coś jest wart.. bo nie ma nigdzie porównania...a jestem mile zaskoczony tym jak ceny rynkowe skakają :) najchętniej sprzedałbym stare częsci i z tych pieniędzy doinwestowac do tych nowych i zrobic na tip top.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 No to już chłopaki wyżej odpowiedzieli, warte jest tyle ile ktoś jest skłonny zapłacić. Wystaw na allegro to się dowiesz ile to jest. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azzurra Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Hm a co do ramy, jako taki oryginalny lakier zostawic czy piaskowac i robic próbke od oryginałów i malowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 (edytowane) Jesteś podjarany tym co masz i chcesz to opchnąć i mieć kase - widać to, po tym jak piszesz i nikt Cie za to nie zgani, ale sam trochę się potrudź i poszperaj ile co kosztuje - nikt tu nie jest rzeczoznawcą. Co to jest za logika, sprzedać nowe części, żeby potem odrestaurowywać motocykl na starych? Masz perełki. Skoro masz tak robić, to sprzedaj jak inni pisali całość i ktoś zrobi z tego pożytek, bo aż szkoda tego. Edytowane 19 Listopada 2013 przez Dexster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.