Skocz do zawartości

Moduł Zapłonowy Screamin Eagle w Evo 1340


Rekomendowane odpowiedzi

Witam...jak w temacie...ma ktoś taki moduł założony u siebie ? Jak to pracuje w porównaniu z oryginalnym modułem w Softail Evo 1340 ?

 

- przyśpieszenie

 

- wolne obroty

 

- ...

Edytowane przez Darek Warmia-Mazury
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaki masz konkretnie ten modul bo z tego co sie orientuje to bylo kilka rodzai ,ja mialem w mojej elce i road kingu motocykl dzialal bez problemu wolne obroty byly spoko i przyspieszenie bylo lepsze tylko byl jeden feler trzeba bylo uwazac zeby silnika nie przekrecic bo bynajmniej moj modul wykrecal silnik do 8000obr. przynajmniej na nim tak pisalo ja mojego hd az tak nie krecilem bo troche strach :eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na myśli nie mam jakiegoś konkretnego...tylko założyłem nowy oryginalny Voes do Softail 1996( stary praktycznie już nie istniał ) i...dalej raz jest super patataj a raz tragedia :banghead: .Wszystko według mnie już zostało sprawdzone pozostał tylko moduł zapłonowy. Mam założony oryginalny i chcę iść dalej w tę stronę albo używka albo nowy.Dlatego przy okazji pytam o Screamin Eagle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez ładnych kilka miesięcy po zmianie wałka z Andrews ev 27 na oryginalny "N" , rozdzieleniu wydechów ( true dual ) i zmianie dyszy głównej w gaźniku S&S z 68 na 70 "cykał" prawie... prawie...dla mnie już mogło być choć obroty troszkę jeszcze "pływały"

 

link :

 

 

Ale ostatnio zaczął znowu gdakać po staremu plus nierównomierna praca :(

 

link :

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w swoim RK: SE 6200 PERFORMANCE IGN SYSTEM

Założony, aby podnieść maksymalne obroty silnika po tuningu - wg danych z hamowni silnik faktycznie kręci się do tych 6200 RPM.

Wszystko działa O.K., nie ma żadnych problemów, ani niespodzianek ;)

Edytowane przez streng9

<span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:clap: :clap: sliczny haras robi wrazenie nie powiem ale do tematu wracajac to na tym 2-m linku to kulawi strasznie na 1-m linku tak chodzi jak moj RK na skreamin eaglu ,a sprawdzales czy w nosku plytka z impulsatorem ci sie gdzies nie zluzowala lub jak by ci to powiedziec nie spekala-rozkleila zagladnij tam kolega tak mial w indianie z silnikiem S&S-a ze raz mu ladnie pykal a za chwile szatkowal i nie chcial zapalac powodem byl impulsator bo to na moj gust tak jak by mu zaplon wypadal lub jak by sie przylewal wahą przegladnij gaznik bo S&S jest prosty ale za razem kaprysny wiem z doswiadczenia :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nosku wszystko gra a po dzisiejszej jeździe po postawieniu na boczną stopkę dostawał wariacji obrotowej (raz patataj raz gdakał ) i...gasł :(

Nerwa mam coraz większego :banghead: :banghead: :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:clap: :clap: sliczny haras robi wrazenie nie powiem ale do tematu wracajac to na tym 2-m linku to kulawi strasznie na 1-m linku tak chodzi jak moj RK na skreamin eaglu ,a sprawdzales czy w nosku plytka z impulsatorem ci sie gdzies nie zluzowala lub jak by ci to powiedziec nie spekala-rozkleila zagladnij tam kolega tak mial w indianie z silnikiem S&S-a ze raz mu ladnie pykal a za chwile szatkowal i nie chcial zapalac powodem byl impulsator bo to na moj gust tak jak by mu zaplon wypadal lub jak by sie przylewal wahą przegladnij gaznik bo S&S jest prosty ale za razem kaprysny wiem z doswiadczenia :rolleyes:

dokładnie co do gaźnika tak jest są super ale szczególnie kapryśne są te super E

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie co do gaźnika tak jest są super ale szczególnie kapryśne są te super E

zgadza sie ja kiedys w fxr mialem taki i tknolem jedna srube przez pomylke i sie zaczelo ledwo doszedlem do ladu :biggrin: ja bym go wypieprzyl i założył seryjny tyle ze wstawil kit dynodzeta i bedzie wtedy patataj i obrotow nie bedzie gubił no i spalanie mniejsze ja sie z S&S -a wyleczylem i nawet jak kiedys kupie HD z S&S-em to go wypitole i sprzedam i kupie seryjny i bedzie lepiej gadal jak na s&s -e a to ze stawiasz na bocznej stopce i obroty szaleja to moze cos z poziomem paliwa jest nie teges a dlubales cos w gazniku? jak nie dlubales nic to jakis syff podszedl pod dyszke glowna sprawdz kran czy nie jest przytkany a jeszce mi strzelilo cos do glowy a jak wygladaja uszczelnienia miedzy portkami a glowicami? :huh:

Edytowane przez HARAS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelnienie pod portkami...nowe. Gaźnik był przeglądany ze trzy razy, kranik ok.Zdzwoniłem się dzisiaj z kolegą z forum OSTRYONZ on ma Softail Heritage z 99 roku a więc moduł identyczny jak ja z wtyczką na 8 wejść.Pożyczę od niego i zobaczę jak moto będzie chodzić ok to znaczy , żę mój zapłon pada a jak nie będzie różnicy to szukamy dalej ze zwróceniem większej uwagi na gaźnik...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelnienie pod portkami...nowe. Gaźnik był przeglądany ze trzy razy, kranik ok.Zdzwoniłem się dzisiaj z kolegą z forum OSTRYONZ on ma Softail Heritage z 99 roku a więc moduł identyczny jak ja z wtyczką na 8 wejść.Pożyczę od niego i zobaczę jak moto będzie chodzić ok to znaczy , żę mój zapłon pada a jak nie będzie różnicy to szukamy dalej ze zwróceniem większej uwagi na gaźnik...

Mój moduł założyliśmy do Softaila OSTRYONZ i...moto chodziło jak trzeba z uwzględnieniem super wolnych czyli zapłon mam ok !!! No to gdzie by tu pożyczyć gaźnik do mojego moto w celu sprawdzenia jak to będzie chodziło na innym "gaziorze" ??? Chyba już wiem...:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mój moduł założyliśmy do Softaila OSTRYONZ i...moto chodziło jak trzeba z uwzględnieniem super wolnych czyli zapłon mam ok !!! No to gdzie by tu pożyczyć gaźnik do mojego moto w celu sprawdzenia jak to będzie chodziło na innym "gaziorze" ??? Chyba już wiem... :)

widze ze sprzedajesz swoj zestaw zasilania czyli S&S przegladalem alledrogo i natknolem sie na twojego harleykina Ps to jaki gaznior teraz bedziesz montowac ? proponuje seryjny i kit dynoget

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze ze sprzedajesz swoj zestaw zasilania czyli S&S przegladalem alledrogo i natknolem sie na twojego harleykina Ps to jaki gaznior teraz bedziesz montowac ? proponuje seryjny i kit dynoget

Coś mi mówi...Mikuni HSR 42...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...