Darek Warmia-Mazury Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 (edytowane) Witam...jak w temacie...ma ktoś taki moduł założony u siebie ? Jak to pracuje w porównaniu z oryginalnym modułem w Softail Evo 1340 ? - przyśpieszenie - wolne obroty - ... Edytowane 10 Listopada 2013 przez Darek Warmia-Mazury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARAS Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 a jaki masz konkretnie ten modul bo z tego co sie orientuje to bylo kilka rodzai ,ja mialem w mojej elce i road kingu motocykl dzialal bez problemu wolne obroty byly spoko i przyspieszenie bylo lepsze tylko byl jeden feler trzeba bylo uwazac zeby silnika nie przekrecic bo bynajmniej moj modul wykrecal silnik do 8000obr. przynajmniej na nim tak pisalo ja mojego hd az tak nie krecilem bo troche strach :eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Warmia-Mazury Opublikowano 11 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Na myśli nie mam jakiegoś konkretnego...tylko założyłem nowy oryginalny Voes do Softail 1996( stary praktycznie już nie istniał ) i...dalej raz jest super patataj a raz tragedia :banghead: .Wszystko według mnie już zostało sprawdzone pozostał tylko moduł zapłonowy. Mam założony oryginalny i chcę iść dalej w tę stronę albo używka albo nowy.Dlatego przy okazji pytam o Screamin Eagle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARAS Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 aha no ja tak jak juz ci pisalem ze nie mialem najmniejszego problemu z nim co znaczy tragedia? to co sie dzieje ze tragedia :unsure: ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Warmia-Mazury Opublikowano 11 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Przez ładnych kilka miesięcy po zmianie wałka z Andrews ev 27 na oryginalny "N" , rozdzieleniu wydechów ( true dual ) i zmianie dyszy głównej w gaźniku S&S z 68 na 70 "cykał" prawie... prawie...dla mnie już mogło być choć obroty troszkę jeszcze "pływały" link : Ale ostatnio zaczął znowu gdakać po staremu plus nierównomierna praca :( link : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streng9 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 (edytowane) Ja mam w swoim RK: SE 6200 PERFORMANCE IGN SYSTEMZałożony, aby podnieść maksymalne obroty silnika po tuningu - wg danych z hamowni silnik faktycznie kręci się do tych 6200 RPM.Wszystko działa O.K., nie ma żadnych problemów, ani niespodzianek ;) Edytowane 11 Listopada 2013 przez streng9 Cytuj <span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Warmia-Mazury Opublikowano 11 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Dzięki "chłopy" każda pomoc na wagę...:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARAS Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 :clap: :clap: sliczny haras robi wrazenie nie powiem ale do tematu wracajac to na tym 2-m linku to kulawi strasznie na 1-m linku tak chodzi jak moj RK na skreamin eaglu ,a sprawdzales czy w nosku plytka z impulsatorem ci sie gdzies nie zluzowala lub jak by ci to powiedziec nie spekala-rozkleila zagladnij tam kolega tak mial w indianie z silnikiem S&S-a ze raz mu ladnie pykal a za chwile szatkowal i nie chcial zapalac powodem byl impulsator bo to na moj gust tak jak by mu zaplon wypadal lub jak by sie przylewal wahą przegladnij gaznik bo S&S jest prosty ale za razem kaprysny wiem z doswiadczenia :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Warmia-Mazury Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 W nosku wszystko gra a po dzisiejszej jeździe po postawieniu na boczną stopkę dostawał wariacji obrotowej (raz patataj raz gdakał ) i...gasł :(Nerwa mam coraz większego :banghead: :banghead: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
americas Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 :clap: :clap: sliczny haras robi wrazenie nie powiem ale do tematu wracajac to na tym 2-m linku to kulawi strasznie na 1-m linku tak chodzi jak moj RK na skreamin eaglu ,a sprawdzales czy w nosku plytka z impulsatorem ci sie gdzies nie zluzowala lub jak by ci to powiedziec nie spekala-rozkleila zagladnij tam kolega tak mial w indianie z silnikiem S&S-a ze raz mu ladnie pykal a za chwile szatkowal i nie chcial zapalac powodem byl impulsator bo to na moj gust tak jak by mu zaplon wypadal lub jak by sie przylewal wahą przegladnij gaznik bo S&S jest prosty ale za razem kaprysny wiem z doswiadczenia :rolleyes:dokładnie co do gaźnika tak jest są super ale szczególnie kapryśne są te super E Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARAS Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 (edytowane) dokładnie co do gaźnika tak jest są super ale szczególnie kapryśne są te super Ezgadza sie ja kiedys w fxr mialem taki i tknolem jedna srube przez pomylke i sie zaczelo ledwo doszedlem do ladu :biggrin: ja bym go wypieprzyl i założył seryjny tyle ze wstawil kit dynodzeta i bedzie wtedy patataj i obrotow nie bedzie gubił no i spalanie mniejsze ja sie z S&S -a wyleczylem i nawet jak kiedys kupie HD z S&S-em to go wypitole i sprzedam i kupie seryjny i bedzie lepiej gadal jak na s&s -e a to ze stawiasz na bocznej stopce i obroty szaleja to moze cos z poziomem paliwa jest nie teges a dlubales cos w gazniku? jak nie dlubales nic to jakis syff podszedl pod dyszke glowna sprawdz kran czy nie jest przytkany a jeszce mi strzelilo cos do glowy a jak wygladaja uszczelnienia miedzy portkami a glowicami? :huh: Edytowane 12 Listopada 2013 przez HARAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Warmia-Mazury Opublikowano 13 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Uszczelnienie pod portkami...nowe. Gaźnik był przeglądany ze trzy razy, kranik ok.Zdzwoniłem się dzisiaj z kolegą z forum OSTRYONZ on ma Softail Heritage z 99 roku a więc moduł identyczny jak ja z wtyczką na 8 wejść.Pożyczę od niego i zobaczę jak moto będzie chodzić ok to znaczy , żę mój zapłon pada a jak nie będzie różnicy to szukamy dalej ze zwróceniem większej uwagi na gaźnik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Warmia-Mazury Opublikowano 15 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Uszczelnienie pod portkami...nowe. Gaźnik był przeglądany ze trzy razy, kranik ok.Zdzwoniłem się dzisiaj z kolegą z forum OSTRYONZ on ma Softail Heritage z 99 roku a więc moduł identyczny jak ja z wtyczką na 8 wejść.Pożyczę od niego i zobaczę jak moto będzie chodzić ok to znaczy , żę mój zapłon pada a jak nie będzie różnicy to szukamy dalej ze zwróceniem większej uwagi na gaźnik...Mój moduł założyliśmy do Softaila OSTRYONZ i...moto chodziło jak trzeba z uwzględnieniem super wolnych czyli zapłon mam ok !!! No to gdzie by tu pożyczyć gaźnik do mojego moto w celu sprawdzenia jak to będzie chodziło na innym "gaziorze" ??? Chyba już wiem...:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARAS Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Mój moduł założyliśmy do Softaila OSTRYONZ i...moto chodziło jak trzeba z uwzględnieniem super wolnych czyli zapłon mam ok !!! No to gdzie by tu pożyczyć gaźnik do mojego moto w celu sprawdzenia jak to będzie chodziło na innym "gaziorze" ??? Chyba już wiem... :)widze ze sprzedajesz swoj zestaw zasilania czyli S&S przegladalem alledrogo i natknolem sie na twojego harleykina Ps to jaki gaznior teraz bedziesz montowac ? proponuje seryjny i kit dynoget Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Warmia-Mazury Opublikowano 3 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 widze ze sprzedajesz swoj zestaw zasilania czyli S&S przegladalem alledrogo i natknolem sie na twojego harleykina Ps to jaki gaznior teraz bedziesz montowac ? proponuje seryjny i kit dynoget Coś mi mówi...Mikuni HSR 42... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.