Jump to content
Darek Warmia-Mazury

Moduł Zapłonowy Screamin Eagle w Evo 1340

Recommended Posts

Witam...jak w temacie...ma ktoś taki moduł założony u siebie ? Jak to pracuje w porównaniu z oryginalnym modułem w Softail Evo 1340 ?

 

- przyśpieszenie

 

- wolne obroty

 

- ...

Edited by Darek Warmia-Mazury

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jaki masz konkretnie ten modul bo z tego co sie orientuje to bylo kilka rodzai ,ja mialem w mojej elce i road kingu motocykl dzialal bez problemu wolne obroty byly spoko i przyspieszenie bylo lepsze tylko byl jeden feler trzeba bylo uwazac zeby silnika nie przekrecic bo bynajmniej moj modul wykrecal silnik do 8000obr. przynajmniej na nim tak pisalo ja mojego hd az tak nie krecilem bo troche strach :eek:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na myśli nie mam jakiegoś konkretnego...tylko założyłem nowy oryginalny Voes do Softail 1996( stary praktycznie już nie istniał ) i...dalej raz jest super patataj a raz tragedia :banghead: .Wszystko według mnie już zostało sprawdzone pozostał tylko moduł zapłonowy. Mam założony oryginalny i chcę iść dalej w tę stronę albo używka albo nowy.Dlatego przy okazji pytam o Screamin Eagle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha no ja tak jak juz ci pisalem ze nie mialem najmniejszego problemu z nim co znaczy tragedia? to co sie dzieje ze tragedia :unsure: ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przez ładnych kilka miesięcy po zmianie wałka z Andrews ev 27 na oryginalny "N" , rozdzieleniu wydechów ( true dual ) i zmianie dyszy głównej w gaźniku S&S z 68 na 70 "cykał" prawie... prawie...dla mnie już mogło być choć obroty troszkę jeszcze "pływały"

 

link :

 

 

Ale ostatnio zaczął znowu gdakać po staremu plus nierównomierna praca :(

 

link :

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam w swoim RK: SE 6200 PERFORMANCE IGN SYSTEM

Założony, aby podnieść maksymalne obroty silnika po tuningu - wg danych z hamowni silnik faktycznie kręci się do tych 6200 RPM.

Wszystko działa O.K., nie ma żadnych problemów, ani niespodzianek ;)

Edited by streng9

<span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span>

Share this post


Link to post
Share on other sites

:clap: :clap: sliczny haras robi wrazenie nie powiem ale do tematu wracajac to na tym 2-m linku to kulawi strasznie na 1-m linku tak chodzi jak moj RK na skreamin eaglu ,a sprawdzales czy w nosku plytka z impulsatorem ci sie gdzies nie zluzowala lub jak by ci to powiedziec nie spekala-rozkleila zagladnij tam kolega tak mial w indianie z silnikiem S&S-a ze raz mu ladnie pykal a za chwile szatkowal i nie chcial zapalac powodem byl impulsator bo to na moj gust tak jak by mu zaplon wypadal lub jak by sie przylewal wahą przegladnij gaznik bo S&S jest prosty ale za razem kaprysny wiem z doswiadczenia :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

W nosku wszystko gra a po dzisiejszej jeździe po postawieniu na boczną stopkę dostawał wariacji obrotowej (raz patataj raz gdakał ) i...gasł :(

Nerwa mam coraz większego :banghead: :banghead: :banghead:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:clap: :clap: sliczny haras robi wrazenie nie powiem ale do tematu wracajac to na tym 2-m linku to kulawi strasznie na 1-m linku tak chodzi jak moj RK na skreamin eaglu ,a sprawdzales czy w nosku plytka z impulsatorem ci sie gdzies nie zluzowala lub jak by ci to powiedziec nie spekala-rozkleila zagladnij tam kolega tak mial w indianie z silnikiem S&S-a ze raz mu ladnie pykal a za chwile szatkowal i nie chcial zapalac powodem byl impulsator bo to na moj gust tak jak by mu zaplon wypadal lub jak by sie przylewal wahą przegladnij gaznik bo S&S jest prosty ale za razem kaprysny wiem z doswiadczenia :rolleyes:

dokładnie co do gaźnika tak jest są super ale szczególnie kapryśne są te super E

Share this post


Link to post
Share on other sites

dokładnie co do gaźnika tak jest są super ale szczególnie kapryśne są te super E

zgadza sie ja kiedys w fxr mialem taki i tknolem jedna srube przez pomylke i sie zaczelo ledwo doszedlem do ladu :biggrin: ja bym go wypieprzyl i założył seryjny tyle ze wstawil kit dynodzeta i bedzie wtedy patataj i obrotow nie bedzie gubił no i spalanie mniejsze ja sie z S&S -a wyleczylem i nawet jak kiedys kupie HD z S&S-em to go wypitole i sprzedam i kupie seryjny i bedzie lepiej gadal jak na s&s -e a to ze stawiasz na bocznej stopce i obroty szaleja to moze cos z poziomem paliwa jest nie teges a dlubales cos w gazniku? jak nie dlubales nic to jakis syff podszedl pod dyszke glowna sprawdz kran czy nie jest przytkany a jeszce mi strzelilo cos do glowy a jak wygladaja uszczelnienia miedzy portkami a glowicami? :huh:

Edited by HARAS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uszczelnienie pod portkami...nowe. Gaźnik był przeglądany ze trzy razy, kranik ok.Zdzwoniłem się dzisiaj z kolegą z forum OSTRYONZ on ma Softail Heritage z 99 roku a więc moduł identyczny jak ja z wtyczką na 8 wejść.Pożyczę od niego i zobaczę jak moto będzie chodzić ok to znaczy , żę mój zapłon pada a jak nie będzie różnicy to szukamy dalej ze zwróceniem większej uwagi na gaźnik...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uszczelnienie pod portkami...nowe. Gaźnik był przeglądany ze trzy razy, kranik ok.Zdzwoniłem się dzisiaj z kolegą z forum OSTRYONZ on ma Softail Heritage z 99 roku a więc moduł identyczny jak ja z wtyczką na 8 wejść.Pożyczę od niego i zobaczę jak moto będzie chodzić ok to znaczy , żę mój zapłon pada a jak nie będzie różnicy to szukamy dalej ze zwróceniem większej uwagi na gaźnik...

Mój moduł założyliśmy do Softaila OSTRYONZ i...moto chodziło jak trzeba z uwzględnieniem super wolnych czyli zapłon mam ok !!! No to gdzie by tu pożyczyć gaźnik do mojego moto w celu sprawdzenia jak to będzie chodziło na innym "gaziorze" ??? Chyba już wiem...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mój moduł założyliśmy do Softaila OSTRYONZ i...moto chodziło jak trzeba z uwzględnieniem super wolnych czyli zapłon mam ok !!! No to gdzie by tu pożyczyć gaźnik do mojego moto w celu sprawdzenia jak to będzie chodziło na innym "gaziorze" ??? Chyba już wiem... :)

widze ze sprzedajesz swoj zestaw zasilania czyli S&S przegladalem alledrogo i natknolem sie na twojego harleykina Ps to jaki gaznior teraz bedziesz montowac ? proponuje seryjny i kit dynoget

Share this post


Link to post
Share on other sites

widze ze sprzedajesz swoj zestaw zasilania czyli S&S przegladalem alledrogo i natknolem sie na twojego harleykina Ps to jaki gaznior teraz bedziesz montowac ? proponuje seryjny i kit dynoget

Coś mi mówi...Mikuni HSR 42...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...