spiwor Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Muszę wymienić rozrusznik, zakupilem oczywiście używany i można przed montażem go odświeżyć wlewając o niego wd 40 albo preparat do czyszczenia styków, żeby go przeczyścić, czy lepiej nic nie robić żeby nie zniszczyć lub to strata kasy? Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 (edytowane) Jeśli już chcesz zrobić dobrze, to rozbierz, wymyj dokładnie wszystko benzyną ekstrakcyjną, wydmuchaj, potem przy składaniu potraktuj smarem ośki, tryby, panewki, ucho tłoczka,itd. Przy okazji sprawdzisz stan szczotek. Albo w ogóle nie ruszaj.Samo wd to głupi pomysł.Na kabel zasilania do rozrusznika, daj troszkę wazeliny technicznej, po jego oczyszczeniu. Edytowane 2 Listopada 2013 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 2 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 To jeszcze to przemyślę, nigdy tego nie rozbierałem a mam obawy czy czasami nie wyleci jakaś sprężynka dla której nie znajdę miejsca. A stary rozrusznik nieraz dwa razy zakręci silnikem a potem tak jakby kręcił sam w sobie bez żadnego oporu. Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 To rozbierz najpierw stary dla wprawy :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 2 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 O - i to się nazywa bardzo dobry pomysł :) Teraz trzeba się zaopatrzyć w benzynę ekstrakcyjną i można działać ;) Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Stary możesz sobie rozebrać ale drugiego lepiej nie ruszaj. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepesz Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Polecam nie czyścić styków na "lustro" tylko najlepiej jakąś chamską szczotą drucianą. Komutator jak nie jest tragicznie zapaprany również lepiej zostawić w spokoju bo warstewka zużytego grafitu pomaga szczotkom się prześlizgiwać po sekcjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Jednak między sekcjami komutatora warto wybrać zbierający się grafit. TT Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.