bartosz92 Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 (edytowane) Witam! Jako iż jestem początkującym motocyklistą(nie licząc blisko ~20k km na 50ccm biegówce) nie wiem, JAK szukać części. Mój motocykl to honda VT 250-FII(aka MC08 lub ew VT 250F bo to tylko szczęki). I teraz tak, jak zauważyłem części mają swój jakiśtam "kod". I zauważyłem też, że oczywiście konkretna część może pasować do wielu modeli(szczególnie w przypadku takich rzeczy jak właśnie szczęki). Oczywiście nie ma mowy o tym, że gdzieś w sklepie znajdę tak po prostu jakiekolwiek części do tego modelu. Chciałbym się dowiedzieć, czy istnieje jakaś baza danych czy coś, w której bym mógł sprawdzić np z jakich modeli takie szczęki będą pasowały również do mojej hondy. Np na takiej zasadzie: Szukam swojego modelu, swojego rocznika. Pokazują mi się oznaczenia części i dopiero mając taką podstawę szukam odpowiednich szczęk. Albo może znacie jakiś sklep w warszawie, gdzie mogę znaleźć taki "rarytas"? Ew zamówić? Inaczej trzeba będzie przerabiać jakieś inne, podobne :/ Edit:Czy np mogę się sugerować czymś takim? http://www.sklepmotocyklowy.pl/pl/produkt,1991,szczeki-hamulcowe.html Tutaj np jest napisane, że są zgodne m. in z hondą CB200(zakładając roboczo, że jest to model znacznie bardziej popularny). To znaczy, że mogę szukać po sklepach szczęk pasujących do CB200 i kupić? Czy raczej takie źródła nie są wiarygodne? Edytowane 22 Października 2013 przez bartosz92 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 A w serwisie Hondy byłeś ? Nie zawsze jest drogo ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...