drops009 Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Witam. Miałem wiele problemów z uruchomieniem WSKi . W końcu się udało. Jednak silnik prawie wcale nie reaguje na regulację gaźnika. Iglica jest na trzecim rowku. Zapłon jest dobrze ustawiony. Co może być tego powodem? Czy instalacja zrobiona na krótko może być winą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Co to znaczy "nie reaguje " ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Witam. Miałem wiele problemów z uruchomieniem WSKi . W końcu się udało. Jednak silnik prawie wcale nie reaguje na regulację gaźnika. Iglica jest na trzecim rowku. Zapłon jest dobrze ustawiony. Co może być tego powodem? Czy instalacja zrobiona na krótko może być winą?Jeśli nie wykonałeś porządnego remontu silnika, nie oczyściłeś z syfu gaźnika i próbujesz ożywić motocykl, który stał wiele lat, to nie dziw się, że nie daje się go ożywić i wyregulować. W dwusuwie wiele z pozoru niezwiązanych ze sobą czynników powoduje, że sprzęt nie będzie działać. W WSK 175 o ile pamiętam masz zapłon bateryjny. Wystarczy, że napięcie na cewce będzie za niskie ( a na "krótko" zrobiona instalacja), a iskra będzie za słaba i problemy z uruchomieniem gotowe. Napisz dokładnie w jakim stanie jest pojazd, co w nim zrobiłeś a wówczas można ci coś doradzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drops009 Opublikowano 20 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 (edytowane) W motorze wymienione: cewka, przerywacz, pierścienie, kondensator, kapturek od cewki, świeca. Przeczyszczony kranik, gażnik, ustawiony zapłon. Wyłożyłem na to 100zł, a nie chce wydawać więcej(60 zł na akumulator do dość dużo jak na taki motor). Co to znaczy "nie reaguje " ?znaczy to, ze obroty się prawie nie zmieniają przy regulacji śrubkami od gaźnika Edytowane 20 Października 2013 przez drops009 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 To znaczy ze masz zapchany uklad wolnych obrotow w tym gazniku.Daj go na myjke ultradzwiekowa tzn sam korpus + czesci metalowe po rozebraniu gaznika i powinno sie dac go wyregulowac.Pamietaj ze srubki gaznika reguluja tylko wolne obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał.89 Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 najpierw spróbuj przedmuchać sprężarką a nawet ustami :) jak to mały paproszek to powinien wylecieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Nie no nie róbcie jaj, żeby gaźnik przedmuchiwać ustami. Ktoś potraktuje to na poważnie, a potem w temacie będzie opisywał, że gaźnik jest wyczyszczony, bedzie szukał innych powodów złej pracy silnika, a okaże sie, że dalej gaźnik zabrudzony jest. Czyszczenie gaźnika to minimum chemia do gaźników w sporej ilości + spreżone powietrze. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Czyszczenie gaźnika to minimum chemia do gaźników w sporej ilości + spreżone powietrze.Prawda, ale nie do przełknięci dla kogoś, kto wydał 100 zł i nie chce więcej ładować w sprzęt.Kolego drops009 hobby kosztuje i wymaga o wiele więcej niż te 100 zł. Jeśli nie masz kasy sprzedaj to co masz i ciesz się z jazdy skuterem. Lajf is brutal jak mawia stare przysłowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01franki Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 (edytowane) Kazdy z Nas jakos zaczynal przygode z "Prawdziwymi Motocyklami" i nie jednemu bylo trudno podolac temu finansowo. Nie ma co zniechecac kolegi ;)Na wszystko jest jakas rada. Jak juz wyczyscisz dokladnie gaznik i to nie pomoze wowczas sprawdz jeszcze krociec gaznika. Tzn jego plaszczyzny w miejscu w ktorym styka sie z gaznikiem i cylindrem. Zdarzalo sie ze byl takowy wykrzywiony i zasysal "lewe" powietrze. Ogolnie mowiac chodzi o uszczelnienie ukladu cylinder - gaznik Edytowane 20 Marca 2014 przez 01franki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.