Goofer Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Nie raz miałem gorszy naped i jakoś szczególnie nie chałasował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Akrapović Opublikowano 11 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Może po prostu jakiś felerny ten łańcuch. W czasie jazdy właśnie jego słychać http://www.youtube.com/watch?v=hB5DgQ3R5-Mnie wiem posłuchajecie, popatrzcie oceńcie jak dla mnie to jest głośny szum, który dobiega z okolic łańcucha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Ale przednia zębatka już ma pochyłe zęby, wcale nie jest w takim dobrym stanie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 14 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 (edytowane) Nasmaruj łańcuch olejem przekładniowym i śmigaj a na wiosnę wymień wszystko na nowe. Edytowane 14 Października 2013 przez Luca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 14 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 A może poprostu za mocno naciągasz łańcuch i dlatego głośno pracuje? Poza tym zużycie łańcucha swoją drogą.... Pozostawiasz luz tak jak serwisówka przykazała? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Akrapović Opublikowano 17 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Smarowałem go wszystkimi olejami, towotami, specjalnym spreyem, wyczyściłem go nawet całego w nafcie i ciągle to samo a nawet gorzej. Jak w niedziele wracałem ze zlotu to aż wibracje już było czuć :blink: A hałas jest okropny, żadna przyjemność taka jazda :banghead: Mam tylko nadzieje że jak wymienie napęd to będzie cisza jak należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 miałem podobnie w kle 500 przyczyna byla zuzyta zebatka zdawcza i nierowno wyciagniety łańcuch oraz brudne i wytarte prowadnice znajdujace sie na wahaczu , smarowanie, odpowiednia regulacja i czyszczenie nieznacznie wyciszaly łańcuch i zmnieszały szarpanie. ale najlepiej było by wymienic cały zestaw napedowy. Zobacz czy masz odpowiedni łańcuch i zebatki może jest za gruby lub zebataka zdawcza ma mniej zebow od oryginalnej i gdzies obcieraporównaj z dedykowanym do tego moto ale i tak naped do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Akrapović Opublikowano 17 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Być może właśnie, że jest żle dobrany łańcuch do zębatek nie wiem. Kupie cały zestaw przystosowany do tego modelu i miejmy nadzieje, że hałas ustąpi. A tak przy okazji się zapytam odnośnie napędu co sądzicie o tym zestawie? http://allegro.pl/zestaw-naped-owy-honda-xl-125-varadero-did-japan-i3583209161.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 W swoim warsztacie stosuje zębatki JT i łańcuchy DID do większości motocykli z powodzeniem i jakością na wysokim poziomie. Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Ja tez zawsze zakładam zębatki JT i łańcuchy DID nie mówie że tańsze są gorsze ale tu choćiaż masz sprawdzone części. Sprawdz w katalogu jaki jest oryginalny, zobacz jak wygladaja ślizgi na wahaczu i zakładaj nowy powinno być ciszej i bez szarpania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Akrapović Opublikowano 19 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 A jeszcze takie pytanie. Bo są 2 zestawy do wyboru z łańcuchem standard i droższym o około 70zł łańcuchem X-ring. Czy jest w czymś różnica oprócz wytrzymałości? I czy warto do takiej 125cm3 dopłacać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Ten standardowy w zupełności do Twojej pojemnosci wystarczy Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Akrapović Opublikowano 20 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Dzięki za wszystkie odpowiedzi po wymianie dam znać jaki rezultat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Akrapović Opublikowano 24 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Mam do wyboru te 2 zestawy: http://allegro.pl/naped-zebatka-lancuch-honda-xl-125-varadero-zloty-i3630000637.htmlhttp://allegro.pl/zestaw-naped-owy-honda-xl-125-varadero-did-japan-i3583209161.htmlKtóry by sie wydawał lepszy, jestem troche za tym pierwszym ponieważ obecny DID wykończył swój żywot zbyt wcześnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Zanim kupisz dowiedz się jaki jest model tego dida z drugiej aukcji bo nie napisali. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.